وکیلوکیل طلاق

بهترین وکیل طلاق کرج درسال 1402 + (طلاق فوری) با وکیل متخصص طلاق

در چند دهه اخیر مشکلات خانوادگی با رشد بالایی مواجه بوده و بسیاری از زوجین برای تشکیل پرونده طلاق اقدام می‌کنند. اما با توجه به پیچیدگی‌های قانونی طلاق لازم است هر کدام از طرفین دعوی از وکیل طلاق کمک بگیرند تا امور دادرسی با سهولت بیشتری انجام شود. این مطلب در مورد وظایف وکیل طلاق کرج و مزایای کمک گرفتن از وکیل است. پس تا پایان این مطلب همراه ما باشید.

وکیل طلاق کرج

لیست بهترین وکیل طلاق در کرج

نام وکیل شماره تماس آدرس دفتر
وکیل مهران اهتمام 09103501470 کرج، 3 راه گوهردشت، بلوار یادگار امام، نبش کوچه بلال 7،برج نور هشتم، طبقه 3، واحد 8
وکیل اعظم مقامی  ۰۹۱۲۳۶۸۷۹۷۱ کرج- میان‌جاده – دهقان ویلای دوم برج کسری، طبقه ۶ واحد ۱۴
وکیل سهیلا بابا حیدری ۰۹۳۰۵۱۰۱۱۶۵ کرج-عظیمیه، بلوار طالقانی شمالی، خیابان لاله غربی، برج سایه طبقه ۶ واحد ۱۸
وکیل حسین وزینی پیروز ۰۹۱۲۶۶۱۲۴۲۲ کرج، خیابان بهشتی، بین چهارراه طالقانی و اداره دارایی، برج نارین، طبقه۹ واحد ۱۷
وکیل سمیرا بنیادی ۰۹۱۲۷۰۹۱۹۳۴ کرج، فردیس، جاده ملارد بعد از کانال، نبش گلستان ۶۱ خ کلانتری پ ۷- طبقه۱
وکیل نشاط حبیبی قبادیان کرج
وکیل بتول رمضانی مهیاری کرج، عظیمیه
وکیل امان اله محتشمی پور کرج، فلکه اول گوهردشت
وکیل اردشیر امجدی کرج، میدان نبوت

انتخاب یک وکیل خوب و حاذق برای پیروز شدن در پرونده بسیار قابل اهمیت می باشد، این روزها طبق آمارهای گرفته شده تعداد پرونده های مربوط به طلاق و دعاوی خانواده بالا رفته است و نیاز افراد به وکیل خانواده بیشتر شده است، در زیر ما به شما بهترین وکیل های طلاق در کرج از نظر مردم کرج را به شما نمایش داده ایم، که میتوانید به صورت مستقیم با این وکلای خبره و کارکشته در زمینه طلاق مشاوره داشته باشید.

وکیل مهران اهتمام

وکیل مهران اهتمام

وکیل مهران اهتمام با شماره پروانه وکالت : ۱۳۹۹۰۵۰۵۰۴۱۲۲۱۸۵ به عنوان وکیل متخصص در حوزه طلاق و طلاق توافقی با دانش، تجربه و تخصص گسترده در زمینه وکیل طلاق که زیر مجموعه دعاوی خانوادگی است به شما در روند طلاق کمک می کند. وکیل مهران اهتمام از برجسته ترین وکلای پایه یک دادگستری و متخصص در امور خانواده همواره سعی کرده است بهترین مشاوره تخصصی ممکن را در امور خانواده به ویژه در امور طلاق و طلاق توافقی به موکلین خود ارائه دهد.

آدرس: کرج، 3 راه گوهردشت، بلوار یادگار امام، نبش کوچه بلال 7،برج نور هشتم، طبقه 3، واحد 8
شماره تماس: 09103501470
آدرس اینستاگرام: Instagram

وکیل اعظم مقامی

وکیل اعظم مقامی

وکیل اعظم مقامی وکیل پایه ۱ دادگستری کرج یکی از بهترین وکلای طلاق در استان البرز شناخته شده است،  شماره پروانه ایشان: ۱۳۹۸۰۵۰۵۰۴۱۱۲۰۷۷ می باشد،وکیل اعظم مقامی وکیل پایه یک دادگستری و دارای تخصص بالایی در زمینه های مختلف حقوقی است. متخصص در انواع موضوع طلاق، ملکی، خانوادگی، کیفری و غیره می باشد، اعظم مقامی به عنوان یکی از بهترین وکیل خانم در کرج مشغول به فعالیت می باشد و مهارت بالایی در زمینه طلاق و مشاوره های مربوط به دعاوی خانوادگی دارد و درصد رضایت بالایی از سمت موکلین و مردم دارد، اگر به دنبال وکیل طلاق با فنون مذاکره حرفه ای دارید می توانید با شماره مستقیم درج شده تماس بگیرید و برای مشاوره اقدام کنید.

آدرس: کرج- میان‌جاده – دهقان ویلای دوم برج کسری، طبقه ۶ واحد ۱۴
شماره تماس: ۰۹۱۲۳۶۸۷۹۷۱ , ۰۲۶۳۴۴۳۵۱۲۲

وکیل سهیلا بابا حیدری

وکیل سهیلا بابا حیدری

وکیل سهیلا بابا حیدری وکیل پایه ۱ دادگستری کرج یکی از بهترین وکلای طلاق در استان البرز شناخته شده است،  شماره پروانه ایشان: ۱۳۹۵۰۵۰۵۰۴۱۱۱۷۱۵ می باشد، سهیلا بابا حیدری وکیلی با تجارب و سوابق کاری بالا می باشد و در زمینه های مختلف دعاوی،کیفری و غیره فعالیت داشته، همچنین توانسته است جز یکی از بهترین های وکلای شهر کرج باشد، همچنین اگر نیاز به وکیل طلاق و خانواده دارید می توانید از خدمات حقوقی این وکیل بهره ببرید و از راهکارهای مفید ایشان در امور حقوقی خود استفاده کنید برای مشاوره های لازم با شماره تماس درج شده تماس بگیرید.

آدرس: کرج-عظیمیه، بلوار طالقانی شمالی، خیابان لاله غربی، برج سایه طبقه ۶ واحد ۱۸
شماره تماس: ۰۹۳۰۵۱۰۱۱۶۵

وکیل حسین وزینی پیروز

وکیل حسین وزینی پیروز

وکیل حسین وزینی پیروز وکیل پایه یک دادگستری کرج یکی از بهترین وکیل طلاق در کرج شناخته شده است،  شماره پروانه ایشان: ۱۳۹۱۰۵۰۵۰۴۱۲۱۸۹۷ می باشد، برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره میتوانید با شماره های مستقیم ایشان تماس بگیرید. وکیل حسین وزینی پیروز وکیل پایه یک دادگستری و دارای تخصص بالایی در زمینه های مختلف حقوقی است. متخصص در انواع موضوع طلاق، خانوادگی، کیفری و … می باشد. ایشان با پیگیری ها و بررسی های بسیار خوبی که دارد توانسته است پرونده های حقوقی بسیاری را به پیروزی رسانده است و سابقه درخشانی را برای خود ثبت کرده است

آدرس: کرج، خیابان بهشتی، بین چهارراه طالقانی و اداره دارایی، برج نارین، طبقه۹ واحد ۱۷
شماره تماس: ۰۹۱۲۶۶۱۲۴۲۲

وکیل سمیرا بنیادی

وکیل سمیرا بنیادی

وکیل سمیرا بنیادی وکیل پایه یک دادگستری کرج یکی از بهترین وکلای طلاق در کرج شناخته شده است، شماره پروانه ایشان: ۱۳۹۶۰۵۰۵۰۳۱۱۱۷۸۶ می باشد، ایشان به عنوان وکیل معتمد مردم به خصوص در استان البرز شناخته شده است که به عنوان یک وکیل طلاق در فردیس کرج جلب رضایت داشته است، وکیل با تخصص و مهارت های بالا که می توانید به راحتی پرونده خود را به ایشان بسپارید و نتیجه مطلوب را دربافت کنید.

آدرس: کرج، فردیس، جاده ملارد بعد از کانال، نبش گلستان ۶۱ خ کلانتری پ ۷- طبقه۱
شماره تماس: ۰۹۱۲۷۰۹۱۹۳۴

وکیل نشاط حبیبی قبادیان

وکیل نشاط حبیبی قبادیان

وکیل نشاط حبیبی قبادیان وکیل پایه ۱ دادگستری کرج یکی از بهترین وکلای طلاق در کرج شناخته شده است،  شماره پروانه ایشان: ۱۳۹۰۰۵۰۵۰۴۱۱۱۷۷۵ می باشد،ایشان به عنوان وکیل طلاق راهکارهای مطلوب و دفاعیات مناسبی را به موکلان خود ارائه می دهد و می توانید خدمات حقوقی حرفه ای و کارامدی را از ایشان دریافت کنید.

آدرس: کرج
شماره تماس:

وکیل بتول رمضانی مهیاری

وکیل بتول رمضانی مهیاری

وکیل بتول رمضانی مهیاری وکیل پایه ۱ دادگستری کرج یکی از بهترین وکلای طلاق در کرج شناخته شده است، شماره پروانه ایشان: ۱۳۹۵۰۵۰۵۰۴۱۱۱۶۹۹می باشد،ایشان با سابقه درخشان و تجربه بالایی که دارد شما را در این راه یاری میکند. شما میتوانید به راحتی پرونده خود را به ایشان بسپارید، وکیل با تسلط بالایی که دارند میتواند شما را در این پرونده به پیروزی برساند. برای اطلاعات بیشتر، رزرو نوبت و مشاوره با شماره های درج شده های زیر میتوانید به صورت مستقیم با ایشان در تماس باشید.

آدرس: کرج، عظیمیه
شماره تماس:

وکیل امان اله محتشمی پور

وکیل امان اله محتشمی پور

وکیل امان اله محتشمی پور وکیل پایه یک دادگستری استان البرز با شماره پروانه: ۱۳۸۶۰۵۰۵۰۴۱۲۲۲۸۲ وکیل امان اله محتشمی با تجربه و سابقه بالایی که دارد، به یکی از بهترین وکیل در استان البرز شناخته شده است، ایشان در زمینه دعاوی، ملکی، سر قفلی، حزانت و تخصص در وکیل طلاق فعالیت دارد اگر شما به دنبال وکیل خوب و حرفه ایی هستید، میتوانید پرونده خود را به وکیل امان اله بسپارید و در این زمینه به پیروزی برسید. برای اطلاعات بیشتر، رزرو نوبت و مشاوره میتوانید با شماره های زیر تماس بگیرید.

آدرس: کرج، فلکه اول گوهردشت
شماره تماس:

وکیل اردشیر امجدی

وکیل اردشیر امجدی

وکیل اردشیر امجدی وکیل پایه یک دادگستری استان البرز با شماره پروانه: ۱۳۸۸۰۵۰۵۰۴۱۲۱۳۷۶ میباشد. ایشان با خدماتی که انجام میدهد توانسته است موکل های خود را به صورت 98 درصد به رضایت خود دربیاورد، ایشان با سابقه و تجربه بالا و در زمینه دعاوی، طلاق توافقی، ملکی، و خصوص در وکیل طلاق فعالیت دارد، برای اطلاعات بیشتر، رزرو و نوبت و مشاوره میتوانید با شماره های زیر به صورت مستقیم با وکیل تماس حاصل فرمایید.

آدرس: کرج، میدان نبوت
شماره تماس:

وظایف وکیل طلاق در کرج چیست؟

وکیل طلاق در دعاوی خانوادگی و طلاق اطلاعات و مهارت کافی دارد و به نیابت از فرد در دادگاه حاضر می‌شود و اقدامات قانونی را انجام می‌دهد. وظایف وکیل طلاق شامل موارد زیر است.

  • ارائه مشاوره حقوقی

اولین وظیفه‌ای که بر عهده‌ی وکیل طلاق کرج قرار می‌گیرد برقراری سازش بین طرفین است. بهترین وکیل می‌تواند اصلی‌ترین دلیل بروز اختلاف را پیدا کند، مسائلی را مطرح کند و پیشنهادهایی را برای توافق به زوجین بدهد که به موجب آن از تصمیم طلاق منصرف شوند.

اینفوگرافیک وکیل طلاق در کرج

همچنین موکل برای انجام اقدامات دادرسی طلاق و مسائل پیرامونی آن از وکیل سوالات متعددی می‌پرسد. وظیفه‌ی بهترین وکیل کرج این است که به تمامی این سوالات پاسخ دهد و نگرانی موکل را با پاسخ‌های شفاف و صریح برطرف کند.

  • انجام اقدامات قانونی به نیابت از موکل

وکیل طلاق کرج موظف است از طرف موکل برای تنظیم دادخواست، لایحه و شکوائیه اقدامات لازم را انجام دهد تا فرایند دادرسی شروع شود.

  • حضور در جلسات دادگاه

فرقی نمی‌کند که موکل در جلسات دادگاه حضور داشته باشد یا نه، به هر حال وکیل طلاق موظف است در جلسات حضور داشته باشد. همچنین درصورتی‌که رای دادگاه مورد انتظار موکل نبود لازم است وکیل طلاق برای تجدیدنظرخواهی و اعتراض اقدامات لازم را انجام دهد.

وکیل طلاق کرج علاوه بر اینکه موظف است در جلسات دادگاه شرکت کند، موظف است برای انجام امور وکالت در هر جای دیگر مانند مراجع قضایی، نهادهای داوری و مراجع دولتی و غیر دولتی شرکت کند.

  • اخذ گواهی عدم سازش

بر اساس قانون حمایت از خانواده لازم است وکیل طلاق به همراه موکل خود به دادگاه مراجعه کند و گواهی عدم سازش را دریافت کند تا دفتر طلاق صیغه‌ی طلاق را جاری کند. برای اطلاعات بیشتر میتوانید با یک وکیل خانواده در کرج مشاوره داشته باشید. البته درصورتی‌که امکان سازش بین زوجین فراهم نشد یا اینکه زوجین نتوانستند در مورد طلاق توافقی به تفاهم برسند لازم است اقدامات لازم برای گواهی عدم سازش انجام شود.

مزایای استفاده از خدمات وکیل طلاق چیست؟

طلاق و جدایی مراحل قانونی پیچیده‌ای دارد که با کمک گرفتن از وکیل طلاق می‌توان آن را آسان‌تر کرد.

  • تسهیل امور دادرسی طلاق

اولین مزیت بهره‌مندی از خدمات وکیل طلاق با تجربه، تسهیل و تسریع امور دادرسی طلاق است. همه‌ی ما اطلاعاتی در مورد اخذ مهریه و گرفتن حضانت داریم اما به طور کامل با قوانین و پیچیدگی‌ها آن آشنا نیستیم. از طرف دیگر طلاق بار روانی منفی دارد و افرادی که قصد طلاق دارند می‌خواهند اقدامات قانونی آن هر چه سریع‌تر انجام شود.

اما وکیل طلاق کرج با اطلاعات تخصصی کامل و مهارتی که دارد می‌تواند در احقاق حقوق به موکل خود کمک کند. چون اگر فرد بخواهد بدون اطلاعات کافی به تنهایی اقدامات دادرسی طلاق را انجام دهد ممکن است موجب تضییع حقی از خود شود.

  • عدم نیاز به حضور در جلسات دادگاه

ممکن است زوجین به دلایل متفاوتی نظیر موقعیت اجتماعی یا مشغله‌ تمایل نداشته باشند که در جلسات دادگاه یا در مجامع قضایی شرکت کنند. حتی ممکن است طرفین دعوا تمایلی برای دیدن یکدیگر در دادگاه نداشته باشند. در این صورت وکیل طلاق کرج می‌تواند تمام مراحل پرونده را بدون نیاز به حضور فرد انجام دهد و پس از اتمام جلسه، جزئیات آن را به اطلاع موکل خود برساند.

نقش وکیل طلاق در انواع مختلف طلاق

طلاق و جدایی ممکن است به صورت توافقی یا به درخواست زوجه انجام شود که در هر دو مورد وکیل طلاق می‌تواند اقدامات موثری انجام دهد.

1) نقش وکیل طلاق برای طلاق توافقی

ممکن است تصور کنید در طلاق توافقی نیازی به حضور وکیل طلاق نیست، اما واقعیت این است که وکیل طلاق توافقی در کرج به زوجین کمک می‌کند بر سر مسائلی نظیر مهریه و نفقه، حضانت فرزندان یا استرداد جهیزینه توافق کنند. زیرا ممکن است یکی از طرفین بخواهد از حقوق مادی یا معنوی خود صرف نظر کند تا امور طلاق با سرعت بیشتری انجام شود.

2) نقش وکیل طلاق برای درخواست از طرف زوجه

در مواردی که زوجه به دلیل اعتیاد، بدخلقی، غیبت بیشتر از 4 سال از منزل، ازدواج مجدد بدون رضایت زن اول، عدم پرداخت نفقه به مدت 6 ماه یا بیشتر یا به دلایل دیگر بخواهد طلاق بگیرد، وکیل طلاق باید مدارکی را جمع‌آوری و ارائه کند تا ثابت کند امکان ادامه‌ی زندگی میسر نیست و مرد نمی‌تواند زندگی را مدیریت کند.

3) نقش وکیل طلاق برای درخواست طلاق از طرف زوج

شرایط تنظیم دادخواست برای طلاق از طرف مرد ساده‌تر است و زوج تنها با پرداخت حقوق زن مانند مهریه و نفقه می‌تواند درخواست طلاق کند. برای ارتباط با بهترین وکیل مهریه به صفحه بهترین وکیل مهریه در کرج مراجعه کنید. درصورتی‌که زوجه تمکین نکند مرد می‌تواند از پرداخت نفقه معاف شود. به این ترتیب وکیل طلاق کرج به موکل خود کمک می‌کند تا مدارک لازم را جمع‌آوری کند و حقوق زوجه را پرداخت کند.

هزینه وکیل طلاق کرج چقدر است؟

هزینه‌ای که وکیل طلاق از موکل دریافت می‌کند بستگی به وظایفی دارد که بر عهده‌ی او قرار داده می‌شود. وکلایی که قرار باشد در پرونده‌ طلاق امور مختلفی را حل و فصل کنند مبلغ بالاتری را به موکل اعلام می‌کنند. تعرفه‌های قانونی برای خدمات تعریف شده است که دریافت وجوه بیشتر از تعرفه را برای وکیل غیر ممکن می‌کند.

نکته‌ی با اهمیت این است که حتی درصورت بالا بودن هزینه‌ی وکیل طلاق کرج بهتر است فرد متقاضی طلاق از وکیل کمک بگیرد تا در روند داردسی ضرر نکند.

جمع‌بندی

طلاق یکی از اقدامات حقوقی است که مواجهه با آن نیاز به اطلاعات تخصصی دارد. با توجه به اینکه افراد عادی در این زمینه دانش کافی ندارند، وکیل طلاق کرج با سابقه‌ی سال‌ها فعالیت می‌تواند از اقامه دعوی تا اعلام نتیجه طلاق به زوج یا زوجه کمک کند. پیشنهاد می‌کنیم برای تسهیل امور حقوقی طلاق و گرفتن حقوق خود از تخصص و تجربه‌ی وکالت تاپ که تعرفه‌های مناسبی دارد استفاده کنید.

3.6/5 - (74 امتیاز)

‫2 دیدگاه ها

  1. باسلام. بنده میخوام از شوهرم جدا بشم و حدود 7 سال دارم زندگی میکنم و 2 تا بچه هم دارم و الان نمیدونم باید چطوری اقدام کنم، مهریه هم نمیخوام لطفا راهنماییم کنید.

    1. درود بر شما، مراحل طلاق باید کاملا به شما توضیح داده شود، شرایط، مراحل و… را میتوانیم به صورت حضوری به شما با وکیل متخصص طلاق توضیح دهیم، مشاوره تلفنی هم میتوانید داشته باشید، با یکی از شماره های تلفن درج شده در سایت تماس بگیرید در خدمتتان هستیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا