وکیلوکیل خانواده

معرفی بهترین وکیل خانواده در کرج⚖️ معرفی 7 وکیل حرفه ای درسال 1402

اگر به دنبال یک وکیل خانواده در کرج هستید ، باید بدانید که هیچ آزمون و راهکاری برای یافتن بهترین وکیل خانوده وجود ندارد ، اما ما در این مقاله سعی داریم شما در پیدا کردن یک وکیل کرج خوب و حرفه ای و مجرّب در مبحث خانواده همراهی و یاری کنیم .
طبق اصل دهم قانون اساسی :((( خانواده بنیاد اساسی جامعه اسلامی بوده و تمام قوانین کشور بر پایه مستحکم کردن و حفظ قداست این بنیاد اساسی است)).

بنابراین نه تنها در تمامی دادگاه های خانواده و مراجع مرتبط ، بلکه حتی شخص وکیل خانواده موظف به میانجی گری و حل مشکلات خانوادگی موکلین خود هستند . اما در صورتی که با میانجی گری مشکل مربوطه حل نشود ، موظف به واقع بینی میگردند و مشکل را به صورت قانونی برطرف میکنند .

وکیل خانواده در کرج

لیست بهترین وکیل خانواده در کرج

نام وکیل شماره تماس آدرس دفتر
وکیل مهران اهتمام 09103501470 کرج، 3 راه گوهردشت، بلوار یادگار امام، نبش کوچه بلال 7،برج نور هشتم، طبقه 3، واحد 8
وکیل فاطمه مهرور ۰۹۱۲۵۶۱۴۸۳۴ کرج، درختی، روبروی فروشگاه امیران جنب پیتزا سیب 360 پ ۱۸ واحد ۱۰ ط ۵ ساختمان سیلور
وکیل المیرا شایگان پور ۰۹۱۲۷۶۹۰۳۰۹ کرج، عظیمیه – میدان مهران برج ماندگار طبقه ۱۰ واحد ۱۰۰۱
وکیل افسانه کشاورز رفیعی ۰۹۱۲۳۲۳۵۵۰۹ کرج-بالاتر از میدان آزادگان-ساختمان ۵۵۵-ط۲-واحد۴
وکیل احسان معراج ۰۹۱۲۵۶۹۸۱۵۳ کرج- خیابان مطهری نرسیده به پل آزادگان ساختمان تکسا طبقه ۳ واحد ۸
وکیل ابوالفضل محمدی کرج، طالقانی شمالی
وکیل آزیتا مهرابی کرج، فردیس

وکیل مهران اهتمام

وکیل مهران اهتمام

وکیل مهران اهتمام با شماره پروانه وکالت : ۱۳۹۹۰۵۰۵۰۴۱۲۲۱۸۵ به عنوان وکیل متخصص دعاوی خانواده و به یکی از بهترین وکیل خانواده در کرج تبدیل شده است و در مسائل خانواده با دانش، تجربه و تخصص گسترده در زمینه خانواده دارد به یکی از بهترین وکلای خانواده کرج به شما در مسائل خانواده کمک می کند. مهران اهتمام از برجسته ترین وکلای پایه یک دادگستری کرج میتواند بهترین مشاوره تخصصی ممکن را در این زمینه به موکلین خود ارائه دهد. اگر در زمینه طلاق مشاوره میخواهید مهران اهتمام یکی از بهترین وکیل طلاق در کرج از نظر مردم کرج می باشد.

آدرس: کرج، 3 راه گوهردشت، بلوار یادگار امام، نبش کوچه بلال 7،برج نور هشتم، طبقه 3، واحد 8
شماره تماس: 09103501470
آدرس اینستاگرام: Instagram

وکیل فاطمه مهرور

وکیل فاطمه مهرور

وکیل فاطمه مهرور با بیش از 95 درصد قبولی پرونده خانواده با سابقه ای درخشان در امور وکالت و با بیش از قبول 500 پرونده در سطح استان البرز به یکی از بهترین وکیل خانواده در کرج در استان البرز تبدیل شده است، وکیل فاطمه مهرور یکی از بهترین وکیل طلاق توافقی در کرج از نظر مردم می باشند و با بیش از 15 سال سابقه در امور وکالت توانسته است یکی از بهترین وکیل کرج تبدیل شود و به مشکلات بسیاری از همشهریان البرزی خود را برطرف کند. برای اطلاعات بیشتر، مشاوره و رزرو نوبت میتوانید با شماره های زیر به صورت مستقیم تماس بگیرید.

آدرس: کرج، درختی، روبروی فروشگاه امیران جنب پیتزا سیب 360 پ ۱۸ واحد ۱۰ ط ۵ ساختمان سیلور
شماره تماس: ۰۹۱۲۵۶۱۴۸۳۴
آدرس اینستاگرام: Instagram

وکیل المیرا شایگان پور

وکیل المیرا شایگان پور

وکیل المیرا شایگان پور وکیل یک دادگستری استان البرز با شماره پروانه:۱۳۹۳۰۵۰۵۰۴۱۱۱۴۵۶ ایشان یکی از بهترین وکیل مهریه کرج هستند و توانسته با درصد زیادی موکلان خود را به رضایت خود در بیاورد، ایشان با سابقه درخشانی که دارند و تخصص در زمینه خانواده به یکی از بهترین وکیل خانواده در کرج شناخته شده است، و در موضوع خانواده میتواند شما را همراهی کند. برای اطلاعات بیشتر، رزرو نوبت و مشاوره میتوانید با شماره های زیر با ایشان به صورت مستقیم تماس بگیرید.

آدرس: کرج، عظیمیه – میدان مهران برج ماندگار طبقه ۱۰ واحد ۱۰۰۱
شماره تماس: ۰۹۱۲۷۶۹۰۳۰۹

وکیل افسانه کشاورز رفیعی

وکیل افسانه کشاورز رفیعی

وکیل افسانه کشاورز رفیعی وکیل پایه یک دادگستری استان البرز با شماره پروانه: ۱۳۹۸۰۵۰۵۰۴۱۱۲۰۴۱ یکی از بهترین وکیل طلاق کرج هستند، سرکار خانم افسانه کشاورز با توجه به تجربه و پرونده هایی که داشته جزء یکی از بهترین وکیل های موفق خانواده در کرج شناخته شده است، و توانسته است 95 درصد موکل های خود را به رضایت در بیاورد، ایشان با تسلط بالایی که دارد و راهکار های درست و موفق میتواند شما را در موضوع خانواده همراهی و یاری کند. برای اطلاعات بیشتر رزرو نوبت و مشاوره میتوانید با شماره های زیر به صورت مستقیم با ایشان تماس حاصل فرمایید.

آدرس: کرج-بالاتر از میدان آزادگان-ساختمان ۵۵۵-ط۲-واحد۴
شماره تماس: ۰۹۱۲۳۲۳۵۵۰۹

وکیل احسان معراج

وکیل احسان معراج

وکیل احسان معراج وکیل پایه یک دادگستری استان البرز با شماره پروانه: ۱۳۹۱۰۵۰۵۰۳۱۲۱۸۹۳ ایشان متخصص در امور حقوقی به خصوص دعاوی خانوادگی، توانسته است موکل های کرج را به خودش جلب کند و توانسته است درصد موفقیت پرونده خود را در زمینه خانواده به بالاترین حد برساند و همچنین به عنوان یکی از بهترین وکیل خانواده در کرج شناخته شده است، ایشان کاملأ منصفانه در این زمینه عمل می کند. برای مشاوره مستقیم با وکیل احسان معراج با شماره های درج شده زیر تماس بگیرید.

آدرس: کرج- خیابان مطهری نرسیده به پل آزادگان ساختمان تکسا طبقه ۳ واحد ۸
شماره تماس: ۰۹۱۲۵۶۹۸۱۵۳

وکیل ابوالفضل محمدی

وکیل ابوالفضل محمدی

وکیل ابوالفضل محمدی وکیل پایه یک دادگستری استان البرز با شماره پروانه: ۱۴۰۰۰۵۰۵۰۴۱۲۲۳۷۶ ایشان مشاوره حقوقی در کلیه اختلافات خانوادگی می باشد که تا کنون موکلان زیادی را به پیروزی رسانده است و تخصص بالایی در این زمینه دارد اگر به دنبال وکیل خوب در این زمینه هستید آقای ابوالفضل محمدی از توانایی بالایی در دفاع برخورد دار است، برای اطلاعات بیشتر از وکیل ابولفضل محمدی میتوانید به صورت مستقیم با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید.

آدرس: البرز، کرج، طالقانی شمالی
شماره تماس:

وکیل آزیتا مهرابی

وکیل آزیتا مهرابی

وکیل آزیتا مهرابی وکیل پایه یک دادگستری در استان البرز با شماره پروانه: ۱۳۹۳۰۵۰۵۰۳۱۱۱۴۶۷ ایشان با این سابقه درخشان توانسته بیش از 200 پرونده خانواده به پیروزی برساند، سرکار خانم آزیتا مهرابی در حال حاضر یکی از بهترین وکیل در استان البرز می باشد، ایشان با تجربه بسیار بالایی که در موضوع خانواده دارد میتواند شما را در این زمینه هدایت و یاری دهد. برای اطلاعات بیشتر، رزرو نوبت و مشاوره میتوانید با شماره های زیر به صورت مستقیم با ایشان تماس بگیرید.

آدرس: کرج، فردیس
شماره تماس:

یک وکیل خانواده در کرج نیاز دارید؟

اینفوگرافیک وکیل خانواده در کرج

اگر می خواهید با یک وکیل خانواده در کرج با سابقۀ بیش از 17 سال وکالت دعوی خانواده و با آمار بیش از 95 درصد پیروزی در پرونده های سخت و پیچیده در مورد رسیدگی به امور خود قرار ملاقات و مشاوره بگذارید ، بهتر است همین حالا با مجموعه حقوقی وکالت تاپ تماس بگیرید ، اپراتور ها و مشاورین آنلاین ما با رسیدگی سریع و حرفه ای ، شما را و امور شما رابه بهترین وکلای خانواده استان ارجاع می دهند .

وکیل مجرب خانواده کرج و فرق آن با وکیل کرج غیر مجرب

طرز برخورد دادگاه های خانواده با وکیل پایه یک دادگستری و مراجعه کنندگان به دلیل حفظ شان اصل دهم قانون اساسی ، بسیار متفاوت با دادگاه های مباحث کیفری و حقوقی است ، به همین دلیل وکیلی که بتواند حقوق موکل خود را در اسرع وقت و با کمترین هزینه و با بالاترین بازدهی از دادگاه مطالبه کند ، کم پیداست و اینگونه وکلا سالیان سال است که پله های دادگاه های خانواده را بالا و پایین کرده اند و همچنین با سازوکار دادگاه های مناطق مختلف آشنایی مکفی دارند .

اما یک وکیل بی تجربه و یا کم تجربه در زمینه مبحث دعوی خانواده ، بیشتر اوقات به دلایل مالی ، بی فکر ادعای توانایی در این مبحث را می کند و همچنین حتی تضمین می دهد که پروندۀ موکل را به پیروزی برساند .

لذا لازم به ذکر است که ما بارها و بارها در مبحث وکالت دیده ایم که چنین وکلایی با دادن ضمانت پیروزی پرونده برای گرفتن پیش پرداخت سنگین از موکل و شکست در پرونده ، به دلیل شکایات متعدّد موکّلین خود از این وکلا ، پروانه وکالت خود را از دست می دهند و همچنین اشخاص بی فکری که وکالت خود را به این وکلا سپرده اند ، درگیر یک شکایت تازه با وکیل مذکور میشوند و سالیان سال برای بازپس گیری پیش پرداخت به آن وکیل ،در دادگاه ها و دادسرا ها مشغول شکایت خود می شوند.

مجموعه حقوقی وکالت تاپ چه کمکی در زمینه دعوی خانواده ارائه می دهد ؟

  1. رسیدگی به امور دعوی خانواده و قبول پرونده های طلاق توافقی
  2. راه یابی برای جلوگیری از بذل مهریه و پیدا کردن عدّله محکم برای طلاق
  3. قبول پرونده های مطالبه مهریه و نفقه زوجه و اجرت المثل
  4. رسیدگی و قبول پرونده های حضانت و همچنین ملاقات طفل
  5. جلب خسارات ناشی از بر هم زدن نامزدی
  6. قبول پرونده های تمکین و عدم تمکین
  7. قبول پرونده های نَسَبی
  8. قبول و رسیدگی به پرونده های فَسخ ، رُجوع و اِنفساخ نکاح

مجموعه حقوقی وکالت تاپ با گرد هم آوردن وکلای بسیار باتجربه و امین و باخدا ، آمادۀ معرّفی وکیل پایه یک دادگستری متخصّص در زمینه های ذیل است :

  •  وکیل کیفری
  • وکالت مبحث ثبتی و حقوقی
  • وکالت مبحث منابع طبیعی و شهرداری
  • وکالت مبحث فضای مجازی
  •  وکالت مبحث خانواده

از بذل مهریه به جهت طلاق توافقی خود داری کنید :

اگر به دنبال این هستید که طلاق بگیرید ولی از نظر مالی تحت فشار هستید ، مهریه بهترین گزینه اهرم فشار است .

از بذل مهریه به جهت طلاق توافقی خود داری کنید :

به مَحض وُقوع عَقدِ نِکاح ، زن مالکِ تمام مِهر خود می شود . حتّی در صورتی که میان زوجین نزدیکی واقع نشده باشد ، زن توانایی دارد کل مهریه خود را مطالبه کند .

در مادۀ 1092 قانون مدنی آمده است :

اگر هِنگام طلاق نزدیکی میان زوجین انجام نشده باشد زن مستحق نصف مهر خواهد بود و اگر زوج بیش از نصف مهر را قبلا به زوجه پرداخت کرده بود می تواند آن را پس بگیرد .

در مادۀ 1133 قانون مدنی آمده است :

حق طلاق به دَست مرد است ، امّا مرد می تواند اجرای حق خود در طلاق را به همسرش یا به هر شخص دیگری وکالت بدهد.

آیا میدانید ؟

زمانی که زوجین پس از عقد خواهان جدایی از یک دیگر شوند و نزدیکی میانشان رخ نداشته باشد ، در صورتی که زوجه خواهان بذل مهریه برای طلاق سریع تر شود ، اگر در توافق طلاق زوج متعهد به بخشایش نصفه دیگر مهریه زوجه نشود ، زوج می تواند از زوجه پس از طلاق ، نصفه دیگر مهریه را طلب کند ؟

قوانین پیچیده مدنی و راه های رسیدن به خواسته مطلوب از طریق آن :

قوانین مدنی در ایران متشکل از یک مقدمه و سه جلد است ، پس اگر با قوانین مدنی آشنا باشید به یک حقوق دان رتبه پایین تبدیل می شوید ، با تحصیل در دانشگاه های حقوق و اخذ مدرک لیسانس رسما به یک حقوق دادن تبدیل می شوید و دانایی حقوقیتان آن زمان به معدل کسب شده در آزمون قبولی دانشگاه ربط دارد . همچنین باید گفت که یک دانشجوی رشته حقوق در دانشگاه تا پایه کارشناسی باید در 140 واحد درسی نمره قبولی بگیرد .

بعضی وکلا فقط در آزمون قوه قضاییه قبول می شوند و شروع به وکالت می کنند که این وکلا نسبتا علم محدودی در هر مبحثی از وکالت دارند . بعضی دیگر نیز در آزمون هرساله کارآموزی کانون وکلا شرکت می کنند که این آزمون ها به شدت سخت است و هر شخصی نمی تواند در این آزمون قبول شوند ، این وکلا بعد از یک سال کارآموزی و قبول آزمون نهایی و گرفتن سوگندنامه ، مدرک وکیل پایه یک دادگستری را میگیرند .

پس باید با این توضیحات فهمیده باشید که مجموعه حقوقی وکالت تاپ ،(وکیل پایه یک دادگستری) با سابقه بیش از 17 سال فعالیت و پیروزی در 95% از کل پرونده های خانواده مسیر بسیار سختی را تا اینجا طی کرده است و یک شخص کار بلد می باشد .

سوالات متداول

وکالت تاپ چند وکیل پایه یک دادگستری در حوزه دعاوی خانواده دارد؟

مجموعه وکالت تاپ بیش از 1000 وکیل پایه یک دادگستری را به خدمت گرفته است تا بتواند تمامی مشکلات حقوقی، خانواده، کیفری، و… شما عزیزان را در کوتاه ترین زمان ممکن حل کند.

هزینه یک وکیل خانواده در کرج چقدر است؟

نمیتوان گفت که تمامی وکلای محترم در استان البرز به صورت یکسان حق الوکاله دریافت میکنند. اما در استان البرز در موضوع طلاق و… از 10 میلیون تومان تا …. میلیون تومان حق الوکاله یک وکیل پایه یک در استان البرز میباشد.

5/5 - (7 امتیاز)

‫4 دیدگاه ها

  1. باسلام، سما هستم از کرج، من و شوهرم بعد از 3 سال زندگی مشترک خیلی مشکل داریم توی زندگیمون، و هرسری بد تر میشه، لطفا یک وقت مشاوره میدید به بنده؟ چطور باید حضورا برسم خدمتتون راهنماییم کنید، باتشکر

    1. باسلام، شما میتوانید با یکی از شماره های تلفن موسسه در سایت تماس بگیرید تا به شما یک وقت به صورت حضوری داده شود، نکات و مراحل کاملا به شما توضیح داده میشود.

  2. خدا خیرتون بده، من از همتون تشکر میکنم یک تیم خیلی قوی هستید و خداروشکر مشکلم با شوهرم برطرف شد و میشه گفت زندگی جدیدی رو دارم تجربه میکنم، ازتون ممنونم آقای قربانی، آقای میرشاه خیلی ازتون ممنونم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا