وکیلوکیل خانواده

بهترین وکیل مهریه کرج کیست؟⚖️ معرفی 7 وکیل مهریه حرفه ای در سال [1402]

این روزها یکی از دعاوی رایج که در مراجع قضایی خانواده مطرح می‌شود مربوط به مهریه است. اما به دلیل اینکه مهریه بحث گسترده‌ و پر چالشی است بهتر است اقدامات مربوط به آن توسط وکیل مهریه انجام شود. در این مطلب شما را با وظایف بهترین وکیل مهریه کرج آشنا میکنیم و مزایای بهره‌مندی از خدمات وکیل مهریه آشنا می‌کنیم. برای کسب اطلاعات دقیق همراه ما باشید…

وکیل مهریه کرج

لیست بهترین وکیل مهریه در کرج

نام وکیل شماره تماس آدرس دفتر
وکیل فاطمه مهرور ۰۹۱۲۵۶۱۴۸۳۴ کرج، درختی، روبروی فروشگاه امیران جنب پیتزا سیب 360 پ ۱۸ واحد ۱۰ ط ۵ ساختمان سیلور
وکیل مهران اهتمام 09103501470 کرج، 3 راه گوهردشت، بلوار یادگار امام، نبش کوچه بلال 7،برج نور هشتم، طبقه 3، واحد 8
وکیل حمیده علیزاده ۰۹۱۲۶۶۰۷۸۶۸ کرج-گوهردشت-بین ۱۳ و ۱۴ غربی-پ ۴-واحد ۳
وکیل رویا اسفندیاری ۰۲۶۳۲۵۰۱۷۳۹ کرج-آزادگان-برج یادمان-ط ۳-واحد A۴
وکیل نگین برزوئی کرج
وکیل نیما جهانشیری کرج
وکیل خشایار آرین پاک کرج

مهریه از جمله حق و حقوق مالی است که در صورت عقد و ازدواج به خانم تعلق می گیرد، درواقع وکیل مهریه همان وکیل خانواده پایه یک دادگستری می باشد که می بایست به تمامی قوانین و حقوق مدنی مسلط باشد. اگر شخصی قصد دریافت مهریه خود را دارد می تواند برای سریع تر و درست پیش رفتن روند کار با بهترین وکیل کرج (وکیل مهریه در کرج) یا وکیل خانواده مشورت های لازم را انجام دهد. ما در اینجا بهترین های وکیل مهریه را به شما معرفی می کنیم تا راحت تر بتوانید تصمیم بگیرید.

وکیل فاطمه مهرور

وکیل فاطمه مهرور

وکیل فاطمه مهرور با بیش از 95 درصد قبولی پرونده خانواده و مهریه با سابقه ای درخشان در امور وکالت و با بیش از قبول 500 پرونده در سطح استان البرز به یکی از بهترین وکیل مهریه در کرج در استان البرز تبدیل شده است، وکیل فاطمه مهرور با بیش از 15 سال سابقه در امور وکالت توانسته است یکی از بهترین وکیل طلاق در کرج و همچنین وکیل طلاق توافقی در کرج تبدیل شود و به مشکلات بسیاری از همشهریان البرزی خود را برطرف کند. برای اطلاعات بیشتر، مشاوره و رزرو نوبت میتوانید با شماره های زیر به صورت مستقیم تماس بگیرید.

آدرس: کرج، درختی، روبروی فروشگاه امیران جنب پیتزا سیب 360 پ ۱۸ واحد ۱۰ ط ۵ ساختمان سیلور
شماره تماس: ۰۹۱۲۵۶۱۴۸۳۴
آدرس اینستاگرام: Instagram

وکیل مهران اهتمام

وکیل مهران اهتمام

وکیل مهران اهتمام با شماره پروانه وکالت : ۱۳۹۹۰۵۰۵۰۴۱۲۲۱۸۵ به عنوان وکیل متخصص دعاوی خانواده و به یکی از بهترین وکیل خانواده در کرج تبدیل شده است و در مسائل مهریه و خانواده با دانش، تجربه و تخصص گسترده در زمینه خانواده دارد به یکی از بهترین وکیل مهریه کرج به شما در مسائل خانواده و مهریه کمک می کند. مهران اهتمام از برجسته ترین وکلای پایه یک دادگستری کرج میتواند بهترین مشاوره تخصصی ممکن را در امور مهریه به موکلین خود ارائه دهد.

آدرس: کرج، 3 راه گوهردشت، بلوار یادگار امام، نبش کوچه بلال 7،برج نور هشتم، طبقه 3، واحد 8
شماره تماس: 09103501470
آدرس اینستاگرام: Instagram

وکیل حمیده علیزاده

وکیل حمیده علیزاده

وکیل حمیده علیزاده به شماره پروانه ۱۳۹۵۰۵۰۵۰۴۱۱۱۶۷۳ ، وکیل پایه یک دادگستری استان البرز می باشد. ایشان متخصص در امور حقوقی به خصوص دعاوی خانوادگی، طلاق و همچنین به عنوان یکی از بهترین وکیل مهریه در کرج  شناخته شده است و به تمامی قوانین حقوقی اشراف و تسلط کامل دارد یک وکیل خوب باید فنون مذاکره را بداند و در گویش کاملأ مسلط عمل کند، وکیل حمیده علیزاده از این ویژگی برخوردار است، برای مشاوره مستقیم با ایشان می توانید با شماره تلفن درج  شده در جدول زیر تماس بگیرید.

آدرس: کرج-گوهردشت-بین ۱۳ و ۱۴ غربی-پ ۴-واحد ۳
شماره تماس: ۰۹۱۲۶۶۰۷۸۶۸

وکیل رویا اسفندیاری

وکیل رویا اسفندیاری

وکیل رویا اسفندیاری به شماره پروانه ۱۳۹۶۰۵۰۵۰۳۱۱۱۸۳۲، وکیل پایه یک دادگستری استان البرز می باشد. ایشان موفق به جلب رضایت مردم و موکلان خود شده است و پرونده های حقوقی زیادی را به پیروزی رسانده است. ایشان به عنوان وکیل مهریه کاملأ هوشمندانه عمل می کند و اگر به دنبال یک وکیل حاذق هستید می توانید با شماره درج شده تماس بگیرید.

آدرس: کرج-آزادگان-برج یادمان-ط ۳-واحد A۴
شماره تماس: ۰۲۶۳۲۵۰۱۷۳۹ ، ۰۹۱۲۱۶۲۰۱۹۷

وکیل نگین برزوئی

وکیل نگین برزوئی

وکیل نگین برزوئی به شماره پروانه ۱۴۰۰۰۵۰۵۰۴۱۱۲۴۱۶، وکیل پایه یک دادگستری استان البرز می باشد، ایشان در تمامی امور حقوقی و وکالتی فعالیت دارد و علاوه بر آن به عنوان وکیل مهریه بسیار مفید و حرفه ای عمل کرده است و موکلان بسیاری را به حق و حقوق خود طبق قوانین رسانده است.

آدرس: کرج
شماره تماس:

وکیل نیما جهانشیری

وکیل نیما جهانشیری

وکیل نیما جهانشیری به شماره پروانه ۱۳۹۴۰۵۰۵۰۴۱۲۱۶۱۰،وکیل پایه یک دادگستری استان البرز می باشد. ایشان نیز جزء  بهترین های وکیل مهریه و وکیل طلاق در کرج می باشد که کاملأ منصفانه در دفاع از موکلین خود تلاش می کند و علاوه بر مسائل دعاوی خانواده، مهریه، طلاق و غیره به مسائل حقوقی دیگر نیز تسلط  دارد.

آدرس: کرج
شماره تماس:

وکیل خشایار آرین پاک

خشایار آرین پاک

وکیل خشایار آرین پاک به شماره پروانه ۱۳۹۳۰۵۰۵۰۴۱۲۱۳۹۹، وکیل پایه یک دادگستری استان البرز می باشد. ایشان از طرف مردم به عنوان وکیل حاذق و حرفه ای شناخته شده است و همچنین فعالیت و پرونده های زیادی به عنوان وکیل مهریه در شهر کرج داشته است و درصد بالایی از پرونده ها را به موفقیت رسانده است.

آدرس: کرج
شماره تماس:

مزایای مراجعه به وکیل مهریه کرج چیست؟

اینفوگرافیک وکیل مهریه در کرج

حقوق ایران از قوانین فقه اسلامی تبعیت می‌کند و بر اساس آن دارایی مشترکی برای زن و مرد وجود ندارد. بر این اساس زوجه می‌تواند آزادانه و مستقل از مرد در مورد اموال خود مانند گرفتن مهریه یا استرداد جهیزیه اقداماتی انجام دهد.

دلایل متفاوتی نظیر فوت همسر یا طلاق باعث می‌شود زوجه تمایل داشته باشد مهریه خود را از همسر دریافت کند. هر گونه عمل حقوقی برای گرفتن مهریه با کمک وکیل مهریه با مزایای زیر همراه است.

  • پاسخ جامع به تمام سوالات

اغلب افرادی که به وکیل مهریه کرج مراجعه می‌کنند به دلیل نداشتن اطلاعات تخصصی کافی در مورد قوانین حقوقی سردرگم هستند و نمی‌دانند چه کار باید بکنند و چگونه اقدامات لازم را برای وصول مهریه انجام دهند. اما یک وکیل متخصص و بهترین وکیل کرج می‌تواند به تمامی سوالات مراجع در جلسات مشاوره پاسخ دهد و او را با جزئیات قانونی پرونده آشنا کند.

  • تسریع امور دادرسی

یکی دیگر از مزایای استفاده از خدمات وکیل مهریه این است که روند امور دادرسی به سرعت طی می‌شود. اخذ مهریه به شیوه‌های مختلفی انجام می‌شود که مراجع از آن‌ها اطلاع ندارد. اما وکیل مهریه کرج با توجه به جزئیات پرونده مهریه، بهترین راهکار را انتخاب می‌کند تا فرایند احقاق حقوق موکل هر چه سریع‌تر انجام شود.

  • عدم نیاز به حضور موکل در دادگاه

حضور در دادگاه خانواده و رسیدگی به امور اداری اخذ مهریه برای بسیاری از خانم‌ها نگران کننده است. اما وقتی انجام امور را به وکیل مهریه کرج می‌سپارید می‌توانند آرامش خاطر داشته باشید و بدون اینکه وقت خود را در دادگاه تلف کنند، پرونده مهریه را جلو ببرند.

راه‌های وصول مهریه چگونه است؟

وکیل برای اخذ مهریه می‌تواند به یکی از سه روش زیر اقدام کند.

اخذ مهریه از طریق دادگاه

در این روش دادخواستی به دادگاه مبنی بر استرداد مهریه ارائه می‌شود و دادگاه استحقاق دریافت مهریه را بررسی می‌کند و به مرد تکلیف می‌کند تا مهربه را بپردازد. برای اینکه تا زمان صادر شدن حکم دادگاه زوج نتواند اموال را بفرشوید قرار تامین اموال صادر می‌شود و با حکم دادگاه تمام اموال توقیف می‌شود.

اخذ مهریه از طریق اجرای ثبت

در این شیوه لازم است سند ازدواج به دفترخانه محل ثبت ارائه شود و اقدامات لازم برای تقاضای صدور اجراییه انجام شود. با اجراییه می‌توان به اداره ثبت مراجعه کرد اما زوجه موظف است هزینه اجراییه را پرداخت کند. البته بعد از دادرسی هزینه اجراییه از زوج گرفته می‌شود.

اخذ مهریه با ارسال اظهارنامه از طرف زوجه برای زوج

در این روش وکیل مهریه یا زوجه به دادگستری مراجعه می‌کند و اظهارنامه را پر می‌کند و از طریق دادگاه آن را برای زوج می‌فرستد. نام زوجه و درخواست او در قسمت خواهان ثبت می‌شود و در قسمت خوانده ، اظهارات زوج ثبت می‌شود.

در مدت زمان ارسال اظهارنامه لازم است زوجه از زوج تمکین کند تا نفقه به وی تعلق بگیرد و در نهایت درصورت استطاعت مالی زو، مبلغ مهریه به اجرا گذاشته می‌شود.

هزینه وکیل مهریه کرج چقدر است؟

حق الوکاله برای دریافت مهریه شامل هزینه‌ی اقداماتی نظیر مشاوره، تنظیم اظهارنامه، دادخواست و لایحه است. هزینه‌ی دادرسی مهریه به میزان سه درصد از مبلغ مهریه است. یعنی اگر مهریه به صورت وجه نقد تعیین شده باشد؛ لازم است موکل به میزان سه درصد از آن تمبر باطل کند. اما اگر مبلغ مهریه به صورت سکه تعیین شده باشد، قیمت آن به نرخ روز محاسبه می‌شود و معادل سه درصد از آن تمبر باطل می‌شود.

در نهایت اگر وکیل مهریه کرج در روند دادرسی بتواند اقدامی انجام دهد که حکم به نفع زوجه صادر شود، زوج موظف است علاوه بر پرداخت مبلغ مهریه، هزینه تمبر باطل شده و هزینه وکیل مهریه را هم پرداخت کند.

ویژگی‌های بهترین وکیل مهریه کرج چیست؟

قبل از انتخاب وکیل مهریه لازم است با ویژگی‌های ضروری یک وکیل خوب آشنا باشیم تا بتوانیم با اطمینان امور دادرسی را به او بسپاریم.

  • تخصص و تجربه‌ی کافی وکیل

وکیل مهریه باید دانش و تخصص کافی داشته باشد تا بتواند پروند‌ه‌ را حل و فصل کند و خدمات حقوقی موردنیاز را به فرد ارائه کند.

با توجه به اینکه اخذ مهریه فرایندی زمان بر و طولانی است، وکیل مهریه کرج می‌تواند با مهارت و تجربه‌ای که دارد خارج از دادگاه امکان توافق را بین زوجین فراهم کند و مسیر قانونی اخذ مهریه را کوتاه‌تر کند. در مواردی که زوجین با هم بر سر میزان مهریه به توافق می‌رسند، به طور مثال زوجه بخشی از مهریه را می‌بخشد یا در قبال دریافت حضانت فرزند مهریه دریافت نمی‌کند، دادگاه مطابق توافق عمل می‌کند. این امر به نفع زوج و زوجه است و مسیر اخذ مهریه را کوتاه می‌کند و به توانایی گفتگوی وکیل مهریه بستگی دارد.

  • صبر و حوصله‌ی وکیل مهریه

وکیل مهریه کرج باید صبور و با حوصله باشد و به تمام سوالات زوجه در مورد پرونده دادرسی پاسخ دهد  نگرانی‌هایش را برطرف کند.

  • برخورداری از اطلاعات به‌روز

یکی دیگر از ویژگی‌های بهترین وکیل مهریه این است که اطلاعات و دانش خود را در مورد قوانین بروز رسانی می‌کند. زیرا قانونگذار مطابق با شرایط جامعه در شرایط اجرایی قوانین مهریه تغییراتی اعمال می‌کند که ضرورت دارد وکیل به طور کامل با آن آشنا باشد.

جمع‌بندی

پرونده‌ مهریه یک دعوی مالی محسوب می‌شود و سپردن آن به وکیل باعث تسهیل امور دادرسی و بالا بردن موفقیت پرونده می‌شود. درصورتی‌که قصد اخذ مهریه دارید پیشنهاد می‌کنیم پرونده مهریه را به وکالت تاپ بسپارید تا استعلام دارایی‌ها و اموال همسر شما شامل ملک، حساب بانکی، سهام بورس و اوراق بهادار را ظرف مدت کوتاهی در اختیارتان قرار دهد. با توجه به اینکه وکلای با تجربه‌ی وکالت تاپ امور توقیف اموال را به سرعت انجام می‌دهند، فرصت انتقال دارایی را از همسر شما می‌گیرند.

4.9/5 - (7 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا