وکیلوکیل طلاق توافقی

بهترین وکیل طلاق توافقی کرج در سال 1402 از نگاه مردم

مشکلات فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی متعددی که زوجین با آن روبرو هستند باعث شده با رشد فزینده طلاق در جامعه روبرو باشیم. اما با توجه به اینکه برای طلاق قوانین حقوقی و قضایی متعدد و پیچیده‌ای وجود دارد، بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند از کمک وکیل طلاق توافقی بهره بگیرند. بهترین وکیل طلاق توافقی کرج در موسسه حقوقی وکالت تاپ بدون مشاوره بهزیستی و در کوتاه‌ترین زمان پرونده طلاق را به سرانجام می‌رساند.

وکیل طلاق توافقی در کرج

در این مطلب قصد داریم شما را با بهترین وکیل طلاق توافقی در کرج آشنا کنیم. پس تا پایان مطلب همراه ما باشید.

لیست بهترین وکیل توافقی در کرج

نام وکیل شماره تماس آدرس دفتر
وکیل فاطمه مهرور ۰۹۱۲۵۶۱۴۸۳۴ کرج، درختی، روبروی فروشگاه امیران جنب پیتزا سیب 360 پ ۱۸ واحد ۱۰ ط ۵ ساختمان سیلور
وکیل الهام حامدی فر ۰۹۱۲۴۰۳۳۳۲۸ کرج-جهانشهر-میدان مدنی-نبش مهران-ساختمان فراز-واحد۴
وکیل شهرزاد پوردان ۰۹۱۲۷۲۶۶۲۳۰ کرج، آزادگان، برج قائم ، ط۳ – پ۳۰۴
وکیل رضا پرستنده ۰۹۱۲۲۷۸۸۸۴۶ کرج، خیابان شهید فهمیده، کوچه شالچی، ساختمان کورش طبقه ۳ واحد ۷
وکیل آزاده صابری کرج
وکیل مسعود بخشی کرج
وکیل بهاره توجه کرج، ابتدای طالقانی
وکیل اشکان درویش کرج، نظرآباد
وکیل اسمعیل نظم ده کرج

با توجه به حساس بودن مسائل حقوقی، انتخاب یک وکیل خوب و قابل اعتماد بسیار دشوار شده است، امروزه افراد به دنبال وکیل کارکشته هستند به خصوص اینکه با توجه به بررسی های انجام شده آمار طلاق بالا رفته و افرادی که درگیر این موضوع هستند نیازمند یک وکیل برای راهنمایی که با قوانین آشنا باشد، هستند. حتی اگر طلاق به صورت توافقی  از پیش صحبت شده باشد باز هم برای پیش بردن سریع و صحیح امور حقوقی نیاز یک وکیل طلاق توافقی حاذق ضرورت دارد، ما در لیست زیر تعدادی از وکیل های طلاق و ماهر استان البرز را به شما معرفی می کنیم.

وکیل فاطمه مهرور

وکیل فاطمه مهرور

وکیل فاطمه مهرور با بیش از 95 درصد قبولی پرونده خانواده و با سابقه ای درخشان در امور وکالت و با بیش از قبول 500 پرونده در سطح استان البرز به یکی از بهترین وکیل طلاق در کرج، طلاق توافقی در استان البرز تبدیل شده است، وکیل فاطمه مهرور با بیش از 15 سال سابقه در امور وکالت  توانسته است مشکلات بسیاری از همشهریان البرزی خود را برطرف کند. برای اطلاعات بیشتر، مشاوره و رزرو نوبت میتوانید با شماره های زیر به صورت مستقیم تماس بگیرید.

آدرس: کرج، درختی، روبروی فروشگاه امیران جنب پیتزا سیب 360 پ ۱۸ واحد ۱۰ ط ۵ ساختمان سیلور
شماره تماس: ۰۹۱۲۵۶۱۴۸۳۴
آدرس اینستاگرام: Instagram

وکیل الهام حامدی فر

وکیل الهام حامدی فر

وکیل الهام حامدی فر به شماره پروانه ۱۳۹۰۰۵۰۵۰۴۱۱۲۸۸۱، وکیل پایه یک دادگستری استان البرز می باشد که با توجه به آمار و بررسی های انجام شده، ایشان جزء وکیل های ماهر شهر کرج و متخصص وکیل مهریه در کرج می باشد که در زمینه های مختلف حقوقی بسیار درصد رضایت بالایی را از سمت موکلان کسب کرده است. ایشان توانسته است پرونده های مختلفی در زمینه دعاوی خانواده،طلاق،امور ملکی و … ثبت کند، برای مشاوره می توانید یا شماره مستقیم وکیل الهام حامدی فر تماس بگیرید.

آدرس: کرج-جهانشهر-میدان مدنی-نبش مهران-ساختمان فراز-واحد۴
شماره تماس: ۰۹۱۲۴۰۳۳۳۲۸

وکیل شهرزاد پوردان

وکیل شهرزاد پوردان

وکیل شهرزاد پوردان به شماره پروانه ۱۴۰۰۰۵۰۵۰۴۱۱۱۱۶۳ ، وکیل پایه یک دادگستری استان البرز می باشد. ایشان با توجه به تجربه هایی که کسب کرده جزء بهترین وکیل های شهر کرج شناخته شده است، ایشان در حوزه های مختلف حقوقی و دادگستری از جمله وکیل خانواده، وکیل طلاق توافقی، وکیل حضانت و غیره می باشد. وکیل شهرزاد پوردان را می توانید به عنوان یکی از بهترین وکیل زن در کرج مجرب انتخاب کنید، برای مشاوره مستقیم با ایشان با شماره درج شده تماس بگبرید.

آدرس: کرج، آزادگان، برج قائم ، ط۳ – پ۳۰۴
شماره تماس: ۰۹۱۲۷۲۶۶۲۳۰

وکیل رضا پرستنده

وکیل رضا پرستنده

وکیل رضا پرستنده به شماره پروانه ۱۴۰۰۰۵۰۵۰۴۱۲۲۳۲۷، وکیل پایه یک استان البرز می باشد، اگر به دنبال یک وکیل با مهارت بالا در فنون مذاکره و دفاعیات در زمینه های مختلف حقوقی از جمله وکیل طلاق توافقی، دعاوی خانوادگی، کیفری و غیره هستید ایشان فرد بسیار مناسبی برای حل مشکلات شما می باشد.

آدرس: کرج، خیابان شهید فهمیده، کوچه شالچی، ساختمان کورش طبقه ۳ واحد ۷
شماره تماس: ۰۹۱۲۲۷۸۸۸۴۶

وکیل آزاده صابری

وکیل آزاده صابری

وکیل آزاده صابری به شماره پروانه ۱۳۹۹۰۵۰۵۰۴۱۱۲۱۵۱، وکیل پایه یک دادگستری استان البرز می باشد، آزاده صابری سهیلا بابا حیدری وکیلی با تجارب و سوابق کاری بالا می باشد و در زمینه های مختلف دعاوی،کیفری و غیره فعالیت داشته، همچنین توانسته است جز یکی از بهترین های وکلای شهر کرج باشد، همچنین اگر نیاز به وکیل طلاق و خانواده دارید می توانید از خدمات حقوقی این وکیل بهره ببرید و از راهکارهای مفید ایشان در امور حقوقی خود استفاده کنید.

آدرس: کرج
شماره تماس:

وکیل مسعود بخشی

وکیل مسعود بخشی

وکیل مسعود بخشی به شماره پروانه ۱۴۰۰۰۵۰۵۰۴۱۲۲۳۲۲، وکیل پایه یک دادگستری استان البرز می باشد، ایشان موفق به ثبت سابقه درخشانی شدند و در تمامی مشکلات حقوقی بسیار مسلط عمل می کند و همچنین به عنوان وکیل طلاق و خانواده بسیار شناخته شده می باشد و کاملأ در این زمینه ماهرانه عمل می کند.

آدرس: کرج
شماره تماس:

وکیل بهاره توجه

وکیل بهاره توجه

وکیل بهاره توجه وکیل پایه یک دادگستری استان البرز با شماره پروانه: ۱۳۸۶۰۵۰۵۰۴۱۱۰۲۹۹می باشد. ایشان موفق به ثبت سابقه درخشانی در زمینه های مختلف حقوقی شده است، به خصوص به عنوان وکیل طلاق توافقی درصد رضایت بالایی را از سمت مردم و موکلان خود به دست آورده است، وکیل بهاره توجه با پیگری و دفاعیات مثبت توانسته است پرونده های بسیاری را در زمینه ملکی به موفقیت برساند برای مشاوره مستقیم با ایشان می توانید با شماره درج شده در جدول تماس بگیرید.

آدرس: کرج، ابتدای طالقانی
شماره تماس:

وکیل اشکان درویش

وکیل اشکان درویش

وکیل اشکان درویش وکیل پایه یک دادگستری استان البرز باشماره پروانه: ۱۳۹۹۰۵۰۵۰۵۱۲۲۲۱۸ با توجه به سوابق کاری بررسی شده، ایشان در تمامی زمینه های حقوقی از مهارت بالایی برخوردار هستند، و تخصص در زمینه وکیل طلاق توافقی فعالیت دارند. ایشان با تجربه بالایی که دارند میتواند شما را در این زمینه یاری نماید. برای اطلاعات بیشتر، رزرو نوبت و مشاوره میتوانید با شماره های زیر تماس بگیرید.

آدرس: کرج، نظرآباد
شماره تماس:

وکیل اسمعیل نظم ده

وکیل اسمعیل نظم ده

وکیل اسمعیل نظم ده وکیل پایه یک دادگستری استان البرز با شماره پروانه: ۱۳۷۸۰۵۰۵۰۴۱۲۰۰۹۳ ایشان با سابقه درخشان علاوه بر تجربه بسیار بالایی که دارد توانسته است، پرونده های زیادی را به پیروزی برساند. همین امر باعث شده بتواند در میان مردم و موکلان محبوب و قابل اعتماد باشد، وکیل نظم ده بدون درنظر گرفتن منافع خود برای اهداف موکل خود تلاش می کند تا دفاعیات مناسب و کارآمدی را ارائه میدهد. برای اطلاعات بیشتر، رزرو نوبت و مشاوره میتوانید با شماره های درج شده زیر با ایشان به صورت مستقیم تماس حاصل فرمایید.

آدرس: کرج
شماره تماس:

چه کسانی وکیل طلاق توافقی می‌گیرند؟

برخی زوجین بعد از تصمیم گرفتن برای طلاق و جدایی تمایلی برای کشمکش و دعوا یا حضور در دادگاه ندارند. آن‌ها ترجیح می‌دهند به سراغ بهترین وکیل طلاق توافقی کرج بروند تا با کمترین نیاز به حضور در دادگاه و بدون جر و بحث اقدامات طلاق را انجام دهند.

اینفوگرافیک وکیل طلاق توافقی در کرج

وکیل طلاق توافقی کرج در موسسه حقوقی وکالت تاپ تجربه‌ی کافی برای حل دعاوی خانوادگی دارند و می‌توانند طی مذاکراتی که با زوجین انجام می‌دهند، بهترین شرایط توافق را برای طلاق مهیا کنند.

زوجین باید در مورد موارد مهمی مانند مهریه، حضانت فرزندان یا نحوه‌ی ملاقات با آن‌ها بعد از طلاق، نفقه و جهیزیه توافق کنند تا در حکم دادگاه برای طلاق درج شود. قاعدتاً ثبت این موارد در دادگاه ضمانت اجرایی با اهمیتی دارد.

وظایف وکیل طلاق توافقی کرج چیست؟

وکیل طلاق توافقی وظیفه دارد برای کوتاه کردن فرایند طلاق وکالتنامه‌ای تنظیم کند که در آن شروط طرفین را به طور کامل قید کند. برای رسیدن به توافق، متناسب با شرایط پرونده طلاق، هر کدام از زوجین می‌توانند حدود اختیارات وکیل را تعیین کنند.

وظایفی که بر عهده وکیل طلاق توافقی قرار می‌گیرد شامل موارد زیر است.

  • طرح دعوی طلاق توافقی و مراجعه به محاکم قضایی یا مشاوره بهزیستی یا شورای حل اختلاف

برخی از زوجینی که قصد جدایی دارند و وکیل طلاق توافقی می‌گیرند تمایلی به حضور در جلسات مشاوره ندارند و نمی‌خواهند در جلسات دادگاه شرکت کنند. آن‌ها با کمک وکیل طلاق توافقی در مدت زمان کوتاهی گواهی عدم سازش می‌گیرند و مسئولیت پیگیری کارهای طلاق را به وکیل در کرج می‌سپارند. همچنین وکیل طلاق می‌تواند درخواست تجدیدنظر خواهی و فرجام خواهی به رای دادگاه را هم تنظیم کند.

  • تعیین تکلیف جهیزیه

یکی از موارد اختلاف در طلاق زوجین مربوط به استراداد جهیزیه است. در مواردی‌ که زوجه لیست سیاهه جهیزیه را تهیه نکرده یا زوج از استرداد جهیزیه امتناع می‌کند، لازم است وکیل طلاق توافقی با طرح دعوی استرداد جهیزیه تمام تلاش خود را بکند تا لوازم را پس بگیرد.  به جز جهیزیه، طلاها و هدایای نامزدی هم در برخی موارد محل اختلاف است و وکیل باید برای پس گرفتن آن هم تلاش کند.

  • تعیین تکلیف مهریه

وکیل طلاق توافقی کرج متناسب با مهریه‌ی زوجه او را قانع می‌کند تا از دریافت بخشی از مهریه‌ی خود صرفنظر کند، در عین حال از زوج هم می‌خواهد بخشی از مهریه را پرداخت کند. حتی ممکن است برخی از خانم‌ها برای راحت‌تر شدن فرایند طلاق، تمام مهریه را بذل کنند.

  • تعیین تکلیف نفقه و اجرت المثل

وکیل طلاق توافقی برای نفقه و اجرت المثل هم مانند مهریه سعی می‌کند بین زوجین سازگاری برقرار کند.

  • تعیین تکلیف حضانت فرزندان

حضانت فرزندان زیر 7 سال به عهده‌ی مادر است و حضانت فرزند بالای 7 سال تا سن بلوغ با پدر است.  وکیل طلاق توافقی کرج تلاش می‌کند حضانت فرزندان تا سن بلوغ را برای مادر بگیرد. همچنین لازم است وکیل برای تعیین زمان ملاقات پدر با فرزند هم اقداماتی انجام دهد.

  • توافق در مورد شروط خارج از عقد

یکی از کارهای سختی که وکیل طلاق توافقی باید انجام دهد حل و فصل شروط خارج از عقد و سازگاری زوجین در این مورد است. به طور مثال ممکن است مهریه زوجه ناچیز باشد و از وکیل بخواهد تا همسرش را برای انتقال بخشی از دارایی به زوجه مجاب کند.

  • حق اجرای صیغه طلاق بدون حضور موکل

بعد از قطعی شدن رای دادگاه برای طلاق توافقی، لازم است صیغه طلاق در دفترخانه اجرا شود. اگر بنا باشد وکیل طلاق توافقی به جای موکل خود در دادگاه حاضر شود، باید در وکالتنامه این مورد را قید کند. البته بعد از حکم قطعی دادگاه هم می‌توان با وکالتی جدید از وکیل درخواست کرد تا کارهای مربوط به طلاق را در دفترخانه انجام دهد.

حق الوکاله وکیل طلاق توافقی چقدر است؟

وکیل طلاق توافقی کرج در ازای کارها و اقداماتی که برای موکل خود انجام می‌دهد دستمزدی دریافت می‌کند که حق الوکاله طلاق توافقی نام دارد. عواملی مانند مدت زمانی که پرونده به انجام می‌رسد، وکالت یکی از زوجین یا هر دوی آن‌ها و ادله‌ی پرونده و وظایفی که بر عهده وکیل قرار دارد، میزان حق الوکاله را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

اگر می‌خواهید با مناسب‌ترین هزینه، پیگیری امور طلاق توافقی را به وکیل بسپارید پیشنهاد می‌کنیم از خدمات موسسه حقوقی وکالت تاپ استفاده کنید.

ویژگی‌های بهترین وکیل طلاق توافقی چیست؟

برای انتخاب وکیل طلاق توافقی کرج لازم است تخصص و تجربه‌ی وی را در نظر بگیریم تا بتواند خواسته‌های معقول و منطقی طرفین را تامین کند و آن‌ها را برای رسیدن به توافق در کوتاه‌ترین زمان مجاب کند. حتی اقدامات وکیل باید به گونه‌ای انجام شود که نیازی به حضور زوجین نباشد. پس یک وکیل زبده باید واجد ویژگی‌های زیر باشد.

  • تسلط بر دعاوی امور خانوادگی

بهترین وکیل کسی است که با قوانین دعاوی خانوادگی اشنایی کامل داشته باشد و با شرایط محیطی شعبه‌های مختلف دادگاه خانواده آشنایی داشته باشد.

  • پشتکار قوی وکیل

وکیل طلاق توافقی کرج باید در تمام امور پیگیر باشد و سعی کند حتی کوچکترین مسائل هم را حل و فصل کند. قدرت گفتگو و مجاب کردن طرفین نقش مهمی در موفقیت وکیل طلاق توافقی دارد.

مطلب مرتبط: طلاق توافقی چیست؟

جمع‌بندی

ساده‌ترین راه برای حصول توافق بر سر مسایل طلاق مراجعه به وکیل طلاق توافقی است. زیرا حضور وکیل سرعت اقدامات قانونی طلاق را بیشتر می‌کند و دردسرهای زوجین برای گفتگو را کمتر می‌کند. در عین حال مراجعات زوجین به دادگاه را هم کاهش می‌دهد. موسسه حقوقی وکالت تاپ از شروع طلاق توافقی و گرفتن نامه مشاوره بهزیستی، ثبت درخواست در شورای حل اختلاف و دادگاه تا فرایند توافق و داوری در کنار شماست تا بتوانید پرونده طلاق را به سرانجام برسانید.

5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا