وکیل

بهترین و با تجربه ترین وکیل ثبتی در کرج ⚖️ از نگاه مردم درسال 1402

اگر به دنبال یک وکیل ثبتی در کرج هستید باید بدانید قانون گذار برای ایجاد نظم در جامعه و بهبود روابط در خصوص مالکیتِ اشخاص قوانین ثبت را وضع نموده ،ازاین رو ثبت اسناد واملاک را امری ضروری دانسته و وظیفه این امر را به سازمان های از قبیل ثبت اسناد و املاک که زیرمجموعه آن ها اداره ثبت شرکت ها و اداره ثبت علائم تجاری میباشد محول نموده است.

وکیل ثبتی در کرج

وکیل امور ثبتی شخصی است که آشنایی کامل با قوانین و مقررات ثبتی و حقوقی داشته باشد و جزء بهترین وکیل کرج باشد. وکیل ثبتی به واسطه تسلط به قوانین ثبتی میتواند پرونده و دعوای ثبتی موکل خود را پیگیری کند و از تضییع حقوق او جلوگیری کند همچنین موظف است رای به ثبت رساندن ملک یا ثبت اعیان و عرصه ملک مورد نظر موکل، طبق قانون ثبت اقدام کند از دیگر وظایف وکیل امور ثبتی میتوان به تنظیم سند رسمی ملک به نام موکل پس از انجام تشریفات قانونی اشاره کرد.

لیست بهترین وکیل ثبتی در کرج

نام وکیل شماره تماس آدرس دفتر
وکیل رحمان میرشفیعی ۰۹۱۲۳۶۴۰۳۷۷ کرج، چهارراه طالقانی، بالاتر از شورای حل اختلاف کجتمع کوثر طبقه ۴ واحد ۹
وکیل رامین باقری ۰۹۱۲۴۰۸۸۶۲۸ کرج، مهرویلا-خیابان خیام غربی-مجتمع پرنیان-واحد ۱۳-ط ۴
وکیل ربابه محمدی ۰۹۱۹۲۸۱۹۵۷۵ کرج، خ آزادگان-خ حسینی-ساختمان رئال-ط۵-واحد ۹
وکیل راضیه مدنی          —                                                         کرج
وکیل رضا مفتاحی          —                                                         کرج

وکیل رحمان میرشفیعی

وکیل رحمان میرشفیعی

وکیل رحمان میرشفیعی وکیل پایه یک دادگستری استان البرز با شماره پروانه: ۱۳۹۵۰۵۰۵۰۳۱۲۱۷۲۰ میباشد. وکیل رحمان میرشفیعی به عنوان یکی از بهترین وکیل ثبتی در کرج شناخته شده است. او با تجربه بالایی که دارد، در زمینه های دعاوی حقوقی، و کیفری فعالیت میکند. وکیل با ارائه خدمات حقوقی و با عملکرد حرفه‌ای، شناخته می‌شود. اقای رحمان میرشفیعی یکی از بهترین وکیل در کرج مورد اعتماد موکلان قرار گرفته است. برای اطلاعات بیشتر، رزرو نوبت و مشاوره میتوانید با شماره های زیر تماس بگیرید.

آدرس: کرج، چهارراه طالقانی، بالاتر از شورای حل اختلاف کجتمع کوثر طبقه ۴ واحد ۹
شماره تماس: ۰۹۱۲۳۶۴۰۳۷۷
آدرس اینستاگرام: instagram

وکیل رامین باقری

وکیل رامین باقری

وکیل رامین باقری وکیل پایه یک دادگستری استان البرز با شماره پروانه: ۱۳۹۳۰۵۰۵۰۴۱۲۱۵۶۱ میباشد. وکیل رامین باقری به عنوان یکی از وکیل ملکی در کرج شناخته می‌شود که در امور دعاوی ثبتی پرونده های متعددی را به سرانجام رسانده است، و با تخصص و تجربه گسترده خود در زمینه حقوقی، به موکلان خود خدمات حرفه‌ای ارائه می‌دهد. ایشان به عنوان یک حقوقدان با نگرش دقیق، در حل مسائل حقوقی موکلان حرفه ایی عمل می کند. برای اطلاعات بیشتر، رزرو نوبت و مشاوره میتوانید با شماره های درج شده زیر با ایشان به صورت مستقیم تماس بگیرید.

آدرس: کرج، مهرویلا-خیابان خیام غربی-مجتمع پرنیان-واحد ۱۳-ط ۴
شماره تماس: ۰۹۱۲۴۰۸۸۶۲۸

وکیل ربابه محمدی

وکیل ربابه محمدی

وکیل ربابه محمدی وکیل پایه یک دادگستری استان البرز با شماره پروانه: ۱۴۰۰۰۵۰۵۰۴۱۱۲۳۴۸ میباشد. ایشان به دلیل تخصص و تجربه ویژه در حوزه دعاوی حقوقی،کیفری، و ثبتی به یکی از بهترین وکیل در کرج شناخته شود. او با داشتن دستاوردهای قابل توجه در پرونده‌های مختلف، به عنوان یک حقوقدان با کفایت و موثر مورد تائید موکلان قرار گرفته است. افرادی که به دنبال حل مسائل در زمینه حقوقی هستند، می‌توانند به وکیل ربابه محمدی اعتماد کنند. برای اطلاعات بیشتر، رزرو نوبت و مشاوره میتوانید با شماره های زیر با ایشان به صورت مستقیم تماس حاصل فرمایید.

آدرس: کرج، خ آزادگان-خ حسینی-ساختمان رئال-ط۵-واحد ۹
شماره تماس: ۰۹۱۹۲۸۱۹۵۷۵

وکیل راضیه مدنی

وکیل راضیه مدنی

وکیل راضیه مدنی وکیل پایه یک دادگستری استان البرز با شماره پروانه: ۱۳۹۶۰۵۰۵۰۴۱۱۱۸۵۷ میباشد. وکیل راضیه مدنی به عنوان یکی از بهترین وکیل ثبتی در کرج شناخته می‌شود، او دارای تجربه و تخصص ویژه‌ای در حوزه انواع دعاوی حقوقی است. ایشان به دلیل پشتیبانی قوی از موکلان، معاونت حرفه‌ای و اخلاق حرفه‌ای خود، اعتماد بسیاری را در جامعه حقوقی کسب کرده‌اند. وکیل راضیه مدنی با توجه به اجرا کاری دقیق و مستند، توانسته است در پرونده‌های گوناگون حقوقی به نتایج موفقی دست پیدا کند. افرادی که به دنبال وکیلی با توانمندی‌های حرفه‌ای و اخلاقی هستند، سرکار خانم راضیه مدنی بهترین انتخاب است. برای اطلاعات بیشتر، رزرو نوبت و مشاوره میتوانید با شماره های زیر تماس بگیرید.

آدرس: کرج
شماره تماس:

وکیل رضا مفتاحی

وکیل رضا مفتاحی

وکیل رضا مفتاحی وکیل پایه یک دادگستری استان البرز با شماره پروانه: ۱۳۹۳۰۵۰۵۰۴۱۲۱۵۲۷ میباشد. ایشان یکی از بهترین وکیل ثبتی در کرج از نظر مردم با 95 درصد قبولی پرونده می باشد، ایشان تخصص دعاوی خانواده، ثبتی، کیفری، ملکی و… می باشد که همواره بهترین رضایت از سمت موکلان خود را دارند، برای اطلاعات بیشتر، مشاوره و رزرو نوبت میتوانید با شماره های زیر به صورت مستقیم با ایشان تماس بگیرید.

آدرس: کرج
شماره تماس:

کدام دعاوی، (ثبتی)محسوب میشود؟

گاهی افراد دعاوی ملکی را با دعوای ثبتی اشتباه می گیرند که کاملا باهم متفاوت هستند دعاوی ملکی مربوط به نفس ملک و دعاوی ثبتی مربوط به عملیات ثبت آن می باشد، در نتیجه میتوان ماهیت و کلیت دعاوی ثبتی را مربوط به فعالیت‌های حوزه ثبت اسناد و املاک دانست.

اینفوگرافیک وکیل ثبتی در کرج

دلایل نیازبرای مراجعه به وکیل ثبتی

  • ثبت و ابطال سند
  • رسیدگی به دعاوی ثبت املاک

ثبت املاک ابتدایی ترین مرحله ثبتی است که توسط سازمان ثبت اسناد واملاک بر روی ملک صورت می گیرد و پس از آن اقداماتی همچون افراز، تفکیک، انتقال رسمی ملک، رفع اختلافات در خصوص صدور سند مالکیت معارض و سایر اقدامت ثبتی است که بر روی ملک صورت می گیرد گفتنی است اقدامات مذکور توسط وکیل امور ثبتی در جهت احقاق حق موکلین در دعاوی ثبتی انجام میگردد.

برای سهولت در انجام کلیه مراحل ثبت و ابطال هر گونه سند میتوان به وکلیل امور ثبتی مراجعه نمود.

دعاوی الزام به تنظیم سند رسمی

الزام به تنظیم سند رسمی ، مطابق ماده ۲۲-۴۷ و قانون ثبت دولت و محاکم دادگستری صرفاً شخصی که ملکی بنام وی ثبت شده باشد را مالک ملک می دانند و دارا بودن مبایعه نامه و حتی وکالت بلاعزل بیانگر مالکیت شخص نمی باشد.

***تفاوت سند رسمی با سند عادی: در اینجا لازم است به تفاوت میان سند رسمی و سند عادی بپرذازیم.

سند رسمی: درتعریف سند رسمی میتوان گفت هر سندی که توسط ماموران رسمی دارای صلاحیت و با رعایت مقررات قانونی تنظیم شده باشد ، سند رسمی محسوب میگردد.

سند رسمی ویژگی هایی را دارا میباشد:

  • سند توسط مأمور رسمی سازمان ثبت اسناد و املاک تنظیم و تهیه شود.
  • مامور رسمی صلاحیت تنطیم سند را دارا باشد.
  • سند با رعایت مقررات وتشریفات قانونی و اداری تنظیم شده باشد.

سند عادی:قابل درک است سندی که از ویژگی های فوق برخوردار نباشد سند عادی محسوب میشود.

سند عادی در حکم سند رسمی:

  1. اسناد عادی در دو مورداعتبار اسناد رسمی را دارا میشوند:
  2. -اگر طرفی که سند علیه او اقامه شده است صدور آن را از منتسب الیه تصدیق نماید.
  3. -اگر در محکمه ثابت شود سند مزبور طرفی که آن را تکذیب کرده، فی الواقع امضاء یا مهر کرده است.
  • ثبت شرکت ها

برای تسهیل در ثبت شرکتهای سهامی(عام-خاص)،تضامنی،تعاونی و …میتوان به وکیل متخصص در امور ثبتی مراجعه نمود که وکلای حاذق ما میتوانند شمارا در این امر یاری رسانند.

  • ثبتِ نامِ تجاریِ انحصاری(ثبت برند)

شاید شما محصولی داشته باشید که بخواهید یک نام تجاری(برند) انحصاری برای آن انتخاب کنید ازین رو تیم حقوقی (وکالت تاپ) درجهت حمایت از حقوق تولید کننده یاری رسان شما در ثبت نام تجاری منتخب شما به صورت کاملا انحصاری خواهد بود.

  • اعتراض به عملیات ثبتی

عملیات مقدماتی ثبت شامل تمامی عملیات و اقداماتی است که اداره ثبت قبل از ثبت املاک در دفاتر املاک انجام می‌دهد ممکن است در حین انجام عملیات مقدماتی ثبت، اعتراضاتی صورت پذیرد که مانع از ادامه عملیات و صدور اسناد مالکیت تا تعیین تکلیف اعتراضات شود.

انواع اعتراض به عملیات ثبتی:

  1. اعتراض به ثبت ملک
  2. اعتراض به حدود ملک
  3. اعتراض به حدود ارتفاقی ملک

اعتراضات ثبتی و مراجع رسیدگی کننده:

زمانی که مراحل ثبتی ملک انجام گردد ملک ثبت میشود اما چنانچه فرد و یا افرادی نسبت به ثبت ملک معترض باشند اعتراض خود را تحت عنوان دعوای اعتراض بر ثبت عنوان می نمایند دعوای اعتراض بر ثبت از سوی افرادی مطرح می گردد که در ملک ثبت شده ، خود را ذینفع بدانند. از این رو نسبت به احقاق حق خویش اقدام به اقامه دعوا می نمایند و نسبت به متقاضی ثبت ملک معترض می گردند.

اعتراض به تحدید حدود املاک و حقوق ارتفاقی:

در اعتراض به تحدید حدود املاک و حقوق ارتفاقی افرادی مجاز به اعتراض هستند که عبارتند از:

مجاورین: مجاورین ملک ثبت شده ممکن است حقوقی برای خود قائل باشند که در این صورت می تواند اعتراض خویش را نسبت به این امر عنوان نمایند.

متقاضی ثبت: چنانچه تقاضا کننده ثبت در زمان تحدید حدود نه خودش و نه نماینده قانونی او حضور نداشته باشند و ملک مورد اعتراض با حدود اظهار شده از جانب مجاورین، تحدید شده باشد، متقاضی ثبت مجاز به اعتراض به تحدید حدود میگردد.

مجموعه حقوقی وکالت تاپ با کادر مجرب حقوقی اعم از وکلای حاذق باهدف احقاق حق یاری رسان شما در تمامی زمینه های حقوقی و کیفری میباشد.

5/5 - (7 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا