وکیل

معرفی بهترین وکیل جرایم پزشکی در کرج (6 وکیل حرفه ای) در سال 1402

وکیل جرایم پزشکی در کرج به وکیل پایه یک دادگستری گفته می‌شود که نسبت به‌تمامی قوانین جزایی و کیفری اعم از قوانین حوزه پزشکی اطلاعات و دانش بسیار دارد و حوزه تخصص خود را در زمینه دعاوی پزشک و بیمار گذاشته است. وکیل جرایم پزشکی به جهت تخصص جزایی خود به کلیه امور مربوط به قوانین و مقررات ویژه پزشکان ایران آگاهی کامل دارد و می‌تواند به شکل تخصصی به مسائل مربوط به تقصیر پزشک بپردازد، بدین معنا که باتوجه‌به این که شخص پزشک حسب شرایط می‌تواند هم دارای مسئولیت مدنی و کیفری باشد، شخص وکیل جرایم پزشکی باید به‌صورت کامل با قوانین حقوق ایران آشنایی داشته باشد.

وکیل جرایم پزشکی در کرج

لیست بهترین وکیل های جرایم پزشکی در کرج

نام وکیل شماره تماس آدرس دفتر
وکیل داود نیک نهال ۰۹۱۲۳۳۰۷۲۳۵ کرج، چهارراه طالقانی-نرسیده به اداره مالیات-روبروی بوستان نژاد فلاح-ساختمان کافه آریا-واحد ۶
وکیل احمد محمدی ۰۹۱۲۵۴۰۶۵۱۳ کرج، چهارراه طالقانی ابتدای زیری گذر از سمت شهدا برج ارم
وکیل غزل غفوری اصل ۰۹۱۲۶۶۳۱۱۸۱ کرج، چهارراه مادر-ابتدای خ درختی-ساختمان بزرگمهر-ط۲ – واحد۵
وکیل رضا وطن خواه ۰۹۱۲۶۶۳۱۱۸۱ کرج، چهارراه طالقانی جنوبی ـ به سمت هفت تیر ـ ساختمان سپهر ۲ ـ واحد ۲۰۷
وکیل سید پدرام خندانی کرج
وکیل هما داودی گرمارودی کرج

وکیل داود نیک نهال

وکیل داود نیک نهال

وکیل داود نیک نهال وکیل پایه یک دادگستری استان البرز با شماره پروانه: ۱۳۹۹۰۵۰۵۰۴۱۲۲۲۳۵ میباشد. وکیل داود نیک نهال، یک حقوقدان با تجربه در زمینه حقوق جرم و جرایم پزشکی است. ایشان با تخصص در این حوزه، توانسته است با موفقیت در پرونده‌های پیچیده و حساس مرتبط با جرم‌های پزشکی به موکلان خود کمک کند. وکیل نیک نهال یکی از بهترین وکیل مرد در کرج شناخته شده است و  با رویکرد حرفه‌ای و دقیق به تحلیل شواهد، مطالعه دقیق پرونده‌ها و حفظ حقوق موکلان خود معروف است. وکیل درصد رضایت بالایی از سمت مردم کرج و موکلان خود در زمینه جرایم پزشکی در کرج به دست آورده است. برای اطلاعات بیشتر، رزرو نوبت و مشاوره حقوقی میتوانید با شماره های زیر به صورت مستقیم با ایشان تماس بگیرید.

آدرس: کرج، چهارراه طالقانی-نرسیده به اداره مالیات-روبروی بوستان نژاد فلاح-ساختمان کافه آریا-واحد ۶
شماره تماس: ۰۹۱۲۳۳۰۷۲۳۵

وکیل احمد محمدی

وکیل احمد محمدی

وکیل احمد محمدی وکیل پایه یک دادگستری استان البرز با شماره پروانه: ۱۳۸۸۰۵۰۵۰۴۱۲۰۶۲۰ میباشد. وکیل موفق به ثبت سابقه درخشانی در زمینه های مختلف حقوقی شده است، ایشان با سابقه درخشانی که در زمینه وکالت دارند، توانسته است درصد رضایت زیادی را از سمت موکلان خود و مردم کرج به دست بیاورد و به یکی از بهترین وکیل کرج تبدیل شود، جناب احمد محمدی به صورت تخصصی به موضوع جرایم پزشکی میتواند شما را در این زمینه همراهی کند. و همچنین ایشان عضو کانون وکلای دادگستری البرز است، و به عنوان یکی از بهترین وکیل جرایم پزشکی در کرج مشغول به کار هستند.برای اطلاعات بیشتر و رزرو نوبت و مشاوره میتوانید به صورت مستقیم با ایشان تماس بگیرید.

آدرس: کرج، چهارراه طالقانی ابتدای زیری گذر از سمت شهدا برج ارم
شماره تماس: ۰۹۱۲۵۴۰۶۵۱۳ , ۰۲۶۳۲۲۶۵۵۴۶

وکیل غزل غفوری اصل

وکیل غزل غفوری اصل

وکیل غزل غفوری اصل وکیل پایه یک دادگستری استان البرز و با شمازه پروانه: ۱۳۹۲۰۵۰۵۰۴۱۱۱۲۱۳ میباشد. ایشان یکی از بهترین وکیل جرایم پزشکی در کرج شناخته شده است، وکیل با سابقه درخشان و تجربه بالایی که دارد، توانسته است بیش از 200 پرونده حقوقی را به پیروزی برساند. و درصد رضایت زیادی را از سمت موکلان خود و مردم به همراه دارد، ایشان به صورت تخخصی پرداخته است به موضوع جرایم پزشکی و میتوانید شمارا در این زمینه به صورت تخصصی همراهی کند، برای اطلاعات بیشتر، مشاوره و رزرو نوبت میتوانید با شماره های زیر به صورت مستقیم با ایشان تماس بگیرید.

آدرس: کرج، چهارراه مادر-ابتدای خ درختی-ساختمان بزرگمهر-ط۲ – واحد۵
شماره تماس: ۰۹۱۲۶۶۳۱۱۸۱ , ۰۲۶۳۴۲۳۳۴۵۲

وکیل رضا وطن خواه

وکیل رضا وطن خواه

وکیل رضا وطن خواه وکیل پایه یک دادگستری استان البرز با شماره پروانه: ۱۳۸۳۰۵۰۵۰۴۱۲۰۱۹۳ میباشد. وکیل رضا وطن خواه به عنوان وکیل متخصص در مسائل جرایم پزشکی با دانش، تجربه و تخصص گسترده در زمینه حقوقی به شما در مسائل جرایم پزشکی کمک می کند. ایشان در زمینه های مختلف حقوقی و تجربه سال ها کار در زمینه جرم، جرایم پزشکی و مستقلات و کیفری را دارد، وکیل با نظرسنجی مردم جزء بهترین وکیل های استان البرز شناخته شده است که پرونده های موفق زیادی را به ثبت رسانده است، برای اطلاعات بیشتر، رزرو نوبت و مشاوره میتوانید از طریق شماره های زیر با ایشان به صورت مستقیم تماس بگیرید.

آدرس: کرج، چهارراه طالقانی جنوبی ـ به سمت هفت تیر ـ ساختمان سپهر ۲ ـ واحد ۲۰۷
شماره تماس: ۰۹۱۲۳۱۵۸۷۹۴ , ۰۲۶۳۲۷۱۱۱۸۱
آدرس اینستاگرام: instagram

وکیل سید پدرام خندانی

وکیل سید پدرام خندانی

وکیل سید پدرام خندانی وکیل پایه یک دادگستری استان البرز با شماره پروانه: ۱۳۷۹۰۵۰۵۰۴۱۲۰۵۷۱ میباشد. وکیل با توجه به تجارب و پرونده هایی که داشته جزء وکیل های موفق در کرج شناخته شده است، پدرام خندانی مشاوره حقوقی در کلیه دعاوی می باشد که تا کنون موکلان زیادی را به پیروزی رسانده است و تخصص بالایی در زمینه جرم،و جرایم پزشکی دارد، ایشان در انواع دعاوی خانواده، کیفری و تجاری و غیره تسلط بالایی دارد و راهکارهای بسیار درست و کارآمدی را در اختیار مردم و موکلان خود قرار می دهد. برای اطلاعات بیشتر، رزرو نوبت و مشاوره میتوانید با شماره های درج شده زیر به صورت مستقیم با ایشان تماس حاصل فرمایید.

آدرس: کرج
شماره تماس:

وکیل هما داودی گرمارودی

وکیل هما داودی گرمارودی

وکیل هما داودی گرمارودی وکیل پایه یک دادگستری استان البرز با شماره پروانه: ۱۳۷۰۰۵۰۵۰۴۱۱۰۰۲۱ میباشد. وکیل هما داودی یکی از بهترین وکیل جرایم پزشکی در کرج است. ایشان با سابقه طولانی و تجربه بسیار بالایی توانسته است بیش از 250 پرونده حقوقی، جرم و جرایم پزشکی، دعاوی خانواده و کیفری را به پیروزی برساند، ایشان توانسته موکلان خود را به رضایت 95 درصدی برساند. برای اطلاعات بیشتر، رزرو نوبت و مشاوره میتوانید با شماره های زیر با ایشان تماس بگیرید.

آدرس: کرج
شماره تماس:

اینفوگرافیک وکیل جرایم پزشکی در کرج

سوالات متداول:

1_ چگونه یک وکیل جرایم پزشکی را انتخاب کنم؟

برای انتخاب وکیل جرایم پزشکی، بهتر است ابتدا تجربه و تخصص وکیل را در زمینه جرایم پزشکی بررسی کنید. که در بالا لیستی از بهترین وکیل جرایم پزشکی در کرج را از نظر مردم جمع آورری کرده ایم و به شما عزیزان معرفی کردیم، نظرات موکلان و اطلاعات در دسترس در مورد پرونده‌های پیشین وکیل می‌تواند به شما کمک کند. همچنین، ملاقات شخصی با وکیل و بررسی سوالاتتان می‌تواند به شما کمک کند تا اطمینان حاصل کنید که وکیل مناسبی برای پرونده شما است.

2_ چه مسائلی در یک پرونده جرم پزشکی باید مورد توجه وکیل قرار گیرد؟

وکیل جرایم پزشکی باید توانایی مدیریت جوانب مختلف پرونده را داشته باشد، از جمله مطالعه دقیق پرونده، تحلیل اطلاعات پزشکی، بررسی شواهد و اطلاعات قانونی. همچنین، نیاز است که وکیل بتواند به خوبی با تیم از دیگر حرفه‌ایان (مانند پزشکان حاضر در پرونده) همکاری کرده و تا حد امکان نقاط ضعف پرونده را شناسایی و رفع کند.

3_ چگونه هزینه‌های حقوقی وکیل جرایم پزشکی محاسبه می‌شوند؟

هزینه‌های حقوقی وکیل جرایم پزشکی ممکن است بر اساس چند عامل متفاوت محاسبه شود، از جمله تجربه و تخصص وکیل، پیچیدگی پرونده، میزان زمان وکیل که به پرونده اختصاص می‌دهد، و نیاز به منابع خاص مثل متخصصان پزشکی. بهتر است از پیش تعیین کنید که چگونه هزینه‌ها محاسبه می‌شوند و آیا وکیل هزینه ثابت، ساعتی یا بر اساس نتیجه پرونده را در نظر می‌گیرد.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا