وکیل

معرفی بهترین وکیل مرد در کرج از نگاه مردم کرج در سال [1402]

لیست بهترین وکیل مرد در کرج

بهترین وکیل مرد در کرج

مسائل حقوقی پیچیدگی‌های خاصی دارند که افراد عادی توانایی حل و فصل آن را ندارد. پس اگر کسی درگیر مسائل حقوقی شود و بخواهد در مورد موضوعی دادخواهی کند بهتر است از وکیل متخصص و با تجربه کمک بگیرد تا بتواند به راحتی مسئله را حل کند. این مطلب در مورد ویژگی‌های بهترین وکیل مرد در کرج است. اگر می‌خواهید با دقت بیشتری وکیل مناسب را انتخاب کنید تا پایان این مطلب همراه ما باشید.

نام وکیل شماره تماس آدرس دفتر
وکیل مهران اهتمام 09103501470 کرج، 3 راه گوهردشت، بلوار یادگار امام، نبش کوچه بلال 7،برج نور هشتم، طبقه 3، واحد 8
وکیل سید فرهاد موسوی 09128660286 کرج، عظیمیه – ۴۵متری کاج-جنب پل ازادگان-ساختمان رضا-ط۴-واحد۱۶
وکیل افشار آقایی نودهی ۰۹۱۲۷۶۹۹۶۲۲ کرج، مطهری-به سمت نبوت-نرسیده به چهارراه نبوت-ساختمان کوثر-طبقه فوقانی داروخانه-ط۲-واحد ۴
وکیل احسان شکوه ۰۹۱۲۱۱۱۳۸۴۵ کرج ، میدان آزادگان ، به سمت میدان طالقانی ،طبقه سوم ساختمان بانک انصار واحد ۶
وکیل احمد دارابی کرج
وکیل ابوالفضل خلج زاده کرج
وکیل اسماعیل نمکی کرج

وکیل مهران اهتمام

وکیل مهران اهتمام

وکیل مهران اهتمام با شماره پروانه وکالت : ۱۳۹۹۰۵۰۵۰۴۱۲۲۱۸۵ به عنوان یکی از بهترین وکیل مرد کرج که با دانش، تجربه و تخصص گسترده در زمینه های خانواده، ملکی، کیفری، و… که دارد به شما در مسائل انواع زمینه های حقوقی کمک می کند. مهران اهتمام از برجسته ترین و بهترین وکیل کرج و استان البرز و متخصص در امور انواع دعاوی حقوقی، و نگارش حقوقی همواره سعی کرده است بهترین مشاوره تخصصی ممکن را در تمامی موضوعات حقوقی به موکلین خود ارائه دهد. با داشتن شفافیت در ارتباط با موکلان و درک دقیق از مسائل حقوقی، وکیل مهران اهتمام به موکلان خود کمک می‌کند تا بهترین تصمیمات حقوقی را اتخاذ کنند. برای اطلاعات بیشتر، رزرو نوبت و مشاوره میتوانید با شماره های درج شده زیر تماس بگیرید.

آدرس: کرج، 3 راه گوهردشت، بلوار یادگار امام، نبش کوچه بلال 7،برج نور هشتم، طبقه 3، واحد 8
شماره تماس: 09103501470
آدرس اینستاگرام: Instagram

وکیل فرهاد موسوی

وکیل فرهاد موسوی

وکیل سید فرهاد موسوی وکیل پایه یک دادگستری کرج، با شماره پروانه: 34128 با تجربه و رزومه درخشانی که دارد توانسته است در امور وکالت همچون، ملکی، کیفری، خانواده، ثبتی، بانکی، دیوان عدالت و… نقش موثری داشته باشد و تا به الان بیش از 95 درصد رضایت از سمت موکلان خود را داشته است. و همچنین یکی از بهترین وکیل مرد از نظر مردم در کرج شناخته شده است، اگر به دنبال یک وکیل حاذق هستید میتوانید با وکیل سید فرهاد موسوی به صورت مستقیم با ایشان تماس بگیرید.

آدرس: کرج، عظیمیه – ۴۵متری کاج-جنب پل ازادگان-ساختمان رضا-ط۴-واحد۱۶
شماره تماس: 02632543202 , 09128660286
آدرس اینستاگرام: instagram

وکیل افشار آقایی نودهی

وکیل افشار آقایی نودهی

وکیل افشار آقایی نودهی وکیل پایه یک دادگستری استان البرز با شماره پروانه: ۱۳۹۹۰۵۰۵۰۴۱۲۲۱۶۳ میباشد. وکیل افشار آقایی نودهی به عنوان یک حقوقدان با تخصص در امور حقوقی متنوع و دارای تجربه برجسته در کرج شناخته  می‌شود. ایشان با تعهد به ارائه خدمات حقوقی با کیفیت، به موکلان در زمینه‌های حقوقی کمک می‌کنند. و به یکی از بهترین وکیل مرد در کرج شناخته میشود، وکیل آقایی نودهی با داشتن دانش و تجربه گسترده در دعاوی مختلف، به موکلان خدمات حقوقی تخصصی و شخصی‌سازی شده ارائه می‌دهد. وظایف وکیل آقایی نودهی شامل مشاوره حقوقی، نگارش اسناد، حل و فصل دعاوی حقوقی و نظارت بر پرونده‌های حقوقی می‌شود. برای اطلاعات بیشتر، رزرو نوبت و مشاوره میتوانید با شماره های زیر با ایشان تماس بگیرید.

آدرس: کرج، مطهری-به سمت نبوت-نرسیده به چهارراه نبوت-ساختمان کوثر-طبقه فوقانی داروخانه-ط۲-واحد ۴
شماره تماس: ۰۹۱۲۷۶۹۹۶۲۲

وکیل احسان شکوه

وکیل احسان شکوه

وکیل احسان شکوه وکیل پایه یک دادگستری استان البرز با شماره پروانه: ۱۳۹۴۰۵۰۵۰۴۱۲۱۶۲۴ میباشد. وکیل احسان شکوه به عنوان یک حقوقدان با تجربه و متخصص در حوزه حقوق، به خصوص در زمینه‌های مختلف حقوقی، در کرج فعالیت دارد. و همچنین یکی از بهترین وکیل مرد در کرج شناخته میشود، ایشان با تعهد به اصول اخلاق حرفه‌ای و داشتن دانش علمی و قانونی فراوان، به موکلان خدمات حقوقی متمیز و باکیفیت ارائه می‌دهد. اایشان با سابقه درخشانی که دارد توانسته است موکلان خود را به رضایت 95 درصدی برساند،وظایف وکیل احسان شکوه شامل مشاوره در امور حقوقی، تدوین اسناد حقوقی، و ارائه راهکارهای حقوقی به موکلان می‌شود. او با شناخت عمیق از قوانین و مقررات مرتبط، در تمامی مراحل امور حقوقی به موکبان خود کمک می‌کند. برای اطلاعات بیشتر، رزرو نوبت و مشاوره میتوانید با شماره های زیر با ایشان به صورت مستقیم تماس بگیرید.

آدرس: کرج ، میدان آزادگان ، به سمت میدان طالقانی ،طبقه سوم ساختمان بانک انصار واحد ۶
شماره تماس: ۰۹۱۲۱۱۱۳۸۴۵ , ۰۲۶۳۲۵۵۷۱۸۴

وکیل احمد دارابی

وکیل احمد دارابی

وکیل احمد دارابی وکیل پایه یک دادگستری استان البرز با شماره پروانه: ۱۳۸۷۰۵۰۵۰۴۱۲۰۴۵۳ میباشد. وکیل احمد دارابی به عنوان یک حقوقدان مجرب و با تجربه در زمینه حقوق و به عنوان یکی از بهترین وکیل مرد در کرج شناخته میشود . ایشان با توانایی در امور حقوقی مختلف، به موکلان خدمات حقوقی با کیفیت و تخصص ارائه می‌دهد. وظایف وکیل دارابی شامل مشاوره حقوقی، تدوین اسناد قانونی، نظارت بر پرونده‌های حقوقی و حل و فصل اختلافات حقوقی می‌شود. با داشتن شفافیت در ارتباط با موکلان و درک دقیق از مسائل حقوقی، وکیل دارابی به موکلان خود کمک می‌کند تا بهترین تصمیمات حقوقی را اتخاذ کنند. برای اطلاعات بیشتر، رزرو نوبت و مشاوره میتوانید با شماره های درج شده زیر تماس بگیرید.

آدرس: کرج
شماره تماس:

وکیل ابوالفضل خلج زاده

وکیل ابوالفضل خلج زاده

وکیل ابوالفضل خلج زاده وکیل پایه یک دادگستری استان البرز با شماره پروانه: ۱۳۹۳۰۵۰۵۰۴۱۲۰۵۸۹ میباشد. وکیل ابوالفضل خلج‌زاده به‌عنوان یکی از بهترین وکلای حوزه حقوق با تجربه و تخصص ویژه در امور حقوقی در کرج فعالیت می‌کند. ایشان با داشتن دانش گسترده در زمینه قوانین مختلف و تجربه سابقه حضور در پرونده‌های پیچیده، به موکلان خدمات حقوقی با کیفیت و مؤثر ارائه می‌دهد. وکیل خلج‌زاده با توانایی در تحلیل دقیق و حل مسائل حقوقی پیچیده، به موکلان کمک می‌کند تا به بهترین شکل ممکن از حقوق و حقوقی که به آنها تعلق دارد، استفاده کنند. اگر به دنبال وکیل خوب و حرفه ایی هستید، وکیل ابوالفضل خلج زاده بسیار گزینه خوبی هستنند. برای اطلاعات بیشتر، رزرو نوبت و مشاوره میتوانید با شماره زیر با ایشان تماس حاصل فرمایید.

آدرس: کرج
شماره تماس:

وکیل اسماعیل نمکی اشتهاردی

وکیل اسماعیل نمکی اشتهاردی

وکیل اسماعیل نمکی اشتهاردی وکیل پایه یک دادگستری استان البرز با شماره پروانه: ۱۳۸۴۰۵۰۵۰۴۱۲۱۳۳۸ میباشد. وکیل اسماعیل نمکی با بیش از 95 درصد قبولی پرونده دعاوی خانواده، طلاق، و حضانت و… با سابقه ای درخشان در امور وکالت و با بیش از قبول 300 پرونده در سطح استان البرز به یکی از بهترین وکیل مرد در کرج تبدیل شده است. ایشان با داشتن دانش گسترده در زمینه قوانین مختلف و تجربه سابقه حضور در پرونده‌های پیچیده، به موکلان خدمات حقوقی با کیفیت و مؤثر ارائه می‌دهد. برای اطلاعات بیشتر، رزرو نوبت و مشاوره میتوانید با شماره های درج شده زیر تماس بگیرید.

آدرس: کرج
شماره تماس:

اینفوگرافیک وکیل مرد در کرج

سوالات متداول:

1_ چگونه می‌توانم وکیل مرد مناسبی را انتخاب کنم؟

برای انتخاب وکیل مرد، می‌توانید از تجربه و تخصص حقوقی او، نظرات موکلان پیشین، و مشاوره مختصر با وکلای مختلف استفاده کرده و انتخاب خود را بر اساس نیازها و اولویت‌های شما انجام دهید. بهتر است ابتدا تجربه و تخصص وکیل را در زمینه چک و سفته بررسی کنید. که در بالا لیستی از بهترین وکیل مرد در کرج را از نظر مردم جمع آورری کرده ایم و به شما عزیزان معرفی کردیم،

2_ هزینه‌هایی که باید به وکیل مرد پرداخت کنم چگونه محاسبه می‌شوند؟

هزینه‌ها ممکن است بر اساس مواردی چون مدت زمان مورد نیاز برای حل پرونده، پیچیدگی موضوع حقوقی، و نحوه تعریف هزینه توافقی یا بر اساس ساعت کاری وکیل محاسبه شوند.

3_ چگونه می‌توانم در مراحل همکاری با وکیل مرد با او در ارتباط باشم؟

ارتباط موثر با وکیل مرد از طریق جلسات مشاوره حضوری یا تلفنی، ارسال ایمیل‌ها و درخواست روشنگری، و دریافت به‌روزرسانی‌های پرونده امکان‌پذیر است. برقراری ارتباط مداوم و انتقال دقیق اطلاعات می‌تواند همکاری موفقیت‌آمیزتری را فراهم کند.

لطفا به این مطلب امتیاز دهید [type]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا