وکیل

معرفی بهترین وکیل تغییر کاربری در کرج از نگاه مردم در سال (1402)

لیست بهترین وکیل تغییر کاربری در کرج

وکیل تغییر کاربری در کرج

وکیل تغییر کاربری در کرج، حقوقدانی است که در زمینه حقوق عقاری و ملکی و به ویژه در امور مرتبط با تغییر کاربری زمین‌ها و املاک فعالیت دارد. این وکلا با داشتن تخصص و شناخت عمیق از قوانین و مقررات مرتبط با تغییر کاربری، موکلان خود را در تمامی مراحل این فرآیند قانونی راهنمایی و حمایت می‌کنند.

وظیفه اصلی وکیل تغییر کاربری شامل مشاوره حقوقی، تحلیل مسائل حقوقی مرتبط با تغییر کاربری، تدوین و اجرای اسناد قانونی، حل و فصل اختلافات حقوقی، و نظارت بر فرآیند تغییر کاربری است. این وکلا همچنین مسئولیت دارند تا اطمینان حاصل کنند که تغییر کاربری به‌طور صحیح و با رعایت تمامی قوانین و مقررات انجام گیرد.در تعامل با موکلان، وکیل تغییر کاربری معمولاً به دنبال درک دقیق از نیازها و اهداف موکلان است تا بتواند راهکارهای حقوقی مناسب و موثری را ارائه دهد. انجام این فرآیند با دقت و توانمندی، از اهمیت بسزایی برخوردار است تا موکلان به بهترین نتیجه در تغییر کاربری دلخواه خود دست یابند.

نام وکیل شماره تماس آدرس دفتر
وکیل احمد میرشاه محمد 09306091148 کرج، عظیمیه، میدان مهران- برج ماندگار طبقه 7 واحد 703
وکیل رسول صابری ۰۹۱۲۰۲۸۲۷۴۰ کرج، خیابان مطهری، جنب پل شهدای روحانی، ساختمان دفتر خدمات قضایی واحد۴
وکیل رویا اسفندیاری ۰۹۱۲۱۶۲۰۱۹۷ کرج، آزادگان-برج یادمان-ط ۳-واحد A۴
وکیل رضا کهن خاکی ۰۹۱۲۴۶۰۸۵۸۰ کرج-میدان آزادگان-ابتدای بلوار مطهری-بعد از اداره ثبت-نبش کوچه ساوجی-بالای اتو گالری تیام-مجتمع اریا-ط ۷-واحد ۱۴
وکیل رودابه شهابی کرج
وکیل زهرا ستوده اصل کرج

وکیل احمد میرشاه محمد

وکیل احمد میرشاه 

وکیل احمد میرشاه محمد وکیل پایه یک دادگستری استان البرز با شماره پروانه: ۱۴۰۰۰۵۰۵۰۴۱۲۲۳۵۱ یکی از بهترین وکیل تغییر کاربری در کرج و بهترین وکیل ملکی در کرج از نظر مردم شناخته شده است. با تکمیل کردن بیش از 350 پرونده بیشترین درصد موفقیت پرونده را داشته است و تخصص وکیل سید احمد میرشاه در زمینه حقوقی، ملکی، جرایم اقتصادی، ثبتی و بانکی و … میباشد. ایشان با تسلط بالایی که دارند میتواند شما را در این زمینه یاری دهد. اگر به دنبال یک وکیل حرفه ایی هستید وکیل احمد میرشاه محمد برای این زمینه گزینه مناسبی هستند برای اطلاعات بیشتر، مشاوره و رزرو نوبت میتوایند با شماره های زیر به صورت مستقیم تماس بگیرید.

خدمات وکیل احمد میرشاه محمد به شرح زیر می باشد:

  1. وکیل پایه یک کانون وکلای دادگستری
  2. کارشناس ارشد حقوق اقتصادی از دانشگاه سطح یک شهید بهشتی
  3. رتبه اول اختبار کانون وکلای دادگستری استان البرز
  4. دانش آموخته رشته فیزیک کاربردی دانشگاه شهید بهشتی
  5. وکالت در بزرگترین پرونده های ملکی استان و کشور
  6. وکالت در پرونده های بازار سرمایه و بازارهای مالی
  7. وکیل هلدینگ های تجاری و بورسی
  8. وکالت در پرونده های دولتی
  9. وکالت در کمیسیون های موضوع ماده 100و ماده 38 شهرداری ها و…
  10. وکالت در  کمیسیون های موضوع  ماده 12 و ماده 56 و…
آدرس: کرج، عظیمیه، میدان مهران- برج ماندگار طبقه 7 واحد 703
شماره تماس: 02634981261 , 09306091148
آدرس اینستاگرام: instagram

وکیل رسول صابری

وکیل رسول صابری

وکیل رسول صابری وکیل پایه یک دادگستری استان البرز با شماره پروانه: ۱۳۹۸۰۵۰۵۰۴۱۲۲۰۴۴ میباشد. وکیل رسول صابری یک حقوقدان با تخصص و تجربه گسترده در زمینه حقوق، دعاوی خانواده، ملکی، و… او به عنوان یک وکیل معتبر و متخصص در امور حقوقی و یک وکیل خوب در کرج شناخته می‌شود. ایشان با این سابقه درخشان و تجربه بسیار بالایی که دارد به یکی از بهترین وکیل تغییر کاربری در کرج شناخته شده است. وکیل کاملأ منصفانه در این زمینه عمل می کند به شمار می آید. برای اطلاعات بیشتر، رزرو نوبت و مشاوره میتوانید به صورت مستقیم با وکیل رسول صابری با شماره درج شده زیر تماس بگیرید.

آدرس: کرج، خیابان مطهری، جنب پل شهدای روحانی، ساختمان دفتر خدمات قضایی واحد۴
شماره تماس: ۰۹۱۲۰۲۸۲۷۴۰

وکیل رویا اسفندیاری

وکیل رویا اسفندیاری

وکیل رویا اسفندیاری وکیل پایه یک دادگستری استان البرز با شماره پروانه: ۱۳۹۶۰۵۰۵۰۳۱۱۱۸۳۲ میباشد. وکیل رویا اسفندیاری به عنوان یکی از بهترین وکیل تغییر کاربری در کرج شناخته می‌شود، ایشان با تخصص خاص و تجربه گسترده در زمینه تغییر کاربری توانسته موکلان خود را به رضایت برساند. و با داشتن شفافیت و دقت در اطلاعات مربوط به مسائل تغییر کاربری، به موکلان خدمات حرفه‌ای ارائه می‌دهد. وکیل اسفندیاری با شناخت عمیق از مقررات و قوانین مرتبط، به موکلان خود در زمینه حقوقی و تغییر کاربری هدایت می‌کند. برای اطلاعات بیشتر، رزرو نوبت و مشاوره میتوانید با شماره های زیر تماس بگیرید.

آدرس: کرج، آزادگان-برج یادمان-ط ۳-واحد A۴
شماره تماس: ۰۹۱۲۱۶۲۰۱۹۷ , ۰۲۶۳۲۵۰۱۷۳۹

 وکیل رضا کهن خاکی

 وکیل رضا کهن خاکی

وکیل رضا کهن خاکی وکیل پایه یک دادگستری استان البرز با شماره پروانه: ۱۳۹۳۰۵۰۵۰۴۱۲۱۶۷۴ میباشد. وکیل رضا کهن‌خاکی به عنوان یکی از بهترین وکیل مرد در کرج و در زمینه تغییر کاربری در کرج معرفی می‌شود. ایشان با تخصص و تجربه فراوان در امور حقوقی، و وکیل تغییر کاربری، به موکلان خدماتی موثر و کارآمدی ارائه می‌دهد. وکیل کهن‌خاکی با شناخت عمیق از مقررات و مراحل تغییر کاربری، به موکلان خود در تمام زمینه های حقوقی، ملکی، دعاوی خانواده، تغییر کاربری و… میتواند به شما موکلان عزیز کمک می‌کند. برای اطلاعات بیشتر، رزرو نوبت و مشاوره میتوانید به صورت مستقیم با ایشان تماس حاصل فرمایید.

آدرس: کرج-میدان آزادگان-ابتدای بلوار مطهری-بعد از اداره ثبت-نبش کوچه ساوجی-بالای اتو گالری تیام-مجتمع اریا-ط ۷-واحد ۱۴
شماره تماس: ۰۹۱۲۴۶۰۸۵۸۰, ۰۲۶۳۲۵۳۸۲۹۱

وکیل رودابه شهابی

وکیل رودابه شهابی

وکیل رودابه شهابی وکیل پایه یک دادگستری استان البرز با شماره پروانه: ۱۳۸۷۰۵۰۵۰۴۱۱۰۴۶۷ میباشد. ایشان با داشتن تخصص و تجربه فراوان در امور حقوقی مرتبط با تغییر کاربری، به موکلان خدمات حرفه‌ای و اخلاقی ارائه می‌دهد. وکیل شهابی با توجه به شناخت عمیق از قوانین و مقررات مرتبط، به دقت در انجام مراحل مختلف تغییر کاربری می‌پردازد. و وکیل رودابه شهابی به عنوان یکی از بهترین وکیل در زمینه تغییر کاربری در کرج شناخته می‌شود. ایشان به عنوان یک مشاور حقوقی معتبر، موکلان را در تمامی مراحل این فرآیند حمایت می‌کند. با رویکرد شفاف و پیشنهاد راهکارهای موثر، وی به عنوان یک گزینه قابل اعتماد برای افراد و شرکت‌هایی که به دنبال تغییر کاربری هستند. برای اطلاعات بیشتر، رزرو نوبت و مشاوره میتوانید با شماره های زیر با ایشان به صورت مستقیم تماس بگیرید.

آدرس: کرج
شماره تماس:

وکیل زهرا ستوده اصل

وکیل زهرا ستوده اصل

وکیل زهرا ستوده اصل وکیل پایه یک دادگستری استان البرز با شماره پروانه: ۱۳۸۶۰۵۰۵۰۴۱۱۰۳۴۲ میباشد. ایشان با سابقه درخشان و تجربه هایی که دارد و در زمینه های دعاوی خانوادگی، ملکی، طلاق، و حضانت توانسته است مردم کرج و موکلان را به خودش جلب کند. وکیل زهرا ستوده اصل به یکی از بهترین وکلا در زمینه تغییر کاربری در کرج شناخته می‌شود. وکیل با تخصص و مهارت هایی که دارد می تواند شما را در این مسیر راهنمایی کند و شما میتوانید به راحتی پرونده خود را به ایشان بسپارید و نتیجه مطلوب را دریافت کنید. برای اطلاعات بیشتر، رزرو نوبت و مشاوره میتوانید با شماره زیر با ایشان تماس بگیرید.

آدرس: کرج
شماره تماس:

اینفوگرافیک وکیل تغییر کاربری در کرج

سوالات متداول:

1_ چگونه وکیل تغییر کاربری متخصص می‌تواند در فرآیند تغییر کاربری کمک کند؟

وکیل تغییر کاربری متخصص با شناخت عمیق از قوانین و مقررات مربوط، مشتری را در تمام مراحل فرآیند هدایت کرده و مشاوره حقوقی ارائه می‌دهد، همچنین اطمینان از اجرای صحیح و موفقیت‌آمیز تغییر کاربری را فراهم می‌کند.

2_ هزینه‌های مربوط به خدمات وکیل در زمینه تغییر کاربری چگونه محاسبه می‌شود؟

هزینه‌های وکیل بستگی به پیچیدگی و مدت زمان فرآیند، نوع خدمات ارائه شده و توافقات اولیه با مشتری دارد. برخی وکلا ممکن است از ساعتی یا به صورت پکیجی هزینه‌ها را محاسبه کنند.

3_ چه مسائل حقوقی و مشکلاتی ممکن است در طول فرآیند تغییر کاربری بروز کند و وکیل چگونه می‌تواند با این مشکلات مقابله کند؟

در فرآیند تغییر کاربری، مشکلات حقوقی ممکن است شامل مسائل زمینی، مقررات محلی یا اختلافات با مقامات محلی شوند. وکیل تغییر کاربری در کرج با داشتن تجربه، تحلیل دقیق مسائل حقوقی و پیگیری فعّال، به حل این مشکلات و پیشبرد پرونده به نتایج موفقیت‌آمیز می‌پردازد.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا