وکیل

معرفی بهترین وکیل در فردیس با 17 از نگاه مردم فردیس در سال (1402)

لیست بهترین وکیل در فردیس کرج

بهترین وکیل در فردیس

وکیل در فردیس کرج، افرادی هستند که دارای مدرک حقوقی و مجوز رسمی از کانون وکلای استان البرز هستند و خدمات حقوقی مختلف را برای موکلان ارائه می‌دهند. شهر فردیس یکی از شهرهای استان البرز است که در آن وکلای مختلفی با تخصص‌ها و تجربیات متنوع در حقوق مدنی، جزایی، خانواده، ملکی، تجاری و غیره، فعالیت می‌کنند. که در زیر لیست بهترین وکیل در فردیس کرج را به شما عزیزان معرفی کرده ایم.

نام وکیل شماره تماس آدرس دفتر
وکیل اکبر اصغری گنگدوکی ۰۹۱۲۲۶۸۷۱۴۸ کرج، فردیس، جاده ملارد نرسیده به اهری، نبش کوچه اداره برق، ساختمان بانک رفاه طبقه دوم
وکیل حمزه گراوند ۰۹۱۶۷۱۶۳۰۸۸ کرج، فردیس، بین کانال غربی و فلکه دوم-کوچه داستانی پور-ساختمان پردیس-ط۶-واحد۱۴
وکیل رویا عیدی گماری ۰۹۱۹۲۶۰۲۱۷۶ کرج، فردیس، بین فلکه دوم و کانال غربی-کوچه داستان پور-ساختمان پردیس-ط۶-واحد۱۵
وکیل مرضیه رحیمی ۰۹۱۲۵۹۶۱۳۲۱ کرج، فردیس، انتهای کانال غربی، بلوار امام خمینی،جنب مجتمع قضایی، ساختمان پردیس طبقه سوم
وکیل حمید جعفری ۰۹۱۲۱۶۹۶۰۳۱ کرج، فردیس-خ اصلی-بلوار شهدا-بین خ ۲۹ و ۳۱-پ۶۱۲
وکیل زهرا زارعی فردیس کرج
وکیل رضا کنک آوری فردیس کرج
وکیل آذری آمنه فردیس کرج
وکیل داود دانشی ماراللو فردیس کرج
وکیل مریم فکوری کجاباد فردیس کرج

وکیل اکبر اصغری گنگدوکی

وکیل اکبر اصغری گنگدوکی

وکیل اکبر اصغری گنگدوکی وکیل پایه یک دادگستری استان البرز با شماره پروانه: ۱۳۹۶۰۵۰۵۰۳۱۲۱۸۳۵ میباشد. وکیل اکبر اصغری به عنوان یکی از بهترین وکیل در فردیس کرج و بهترین وکیل مهریه در کرج شناخته شده است. وی با داشتن تجربه و مهارت در زمینه حقوق، به موکلان خود خدمات حقوقی با کیفیتی ارائه می‌دهد. آقای اصغری با آگاهی کامل از مفاد قانونی و آخرین تغییرات حقوقی، به دقت به موارد حقوقی موکلان خود پاسخ می‌دهد. وکیل به شفافیت و اخلاق حرفه‌ای اهمیت می‌دهد و همواره در جهت حفظ حقوق و منافع موکلانش تلاش می‌نماید. اکبر اصغری با نظرات مثبت موکلان و دفاع موفق در پرونده‌های گوناگون، جایگاه معتبر و قابل اعتمادی در حوزه وکالت دارد. برای اطلاعات بیشتر، رزرو نوبت و مشاوره میتوانید با شماره های زیر با ایشان تماس بگیرید.

آدرس: کرج، فردیس، جاده ملارد نرسیده به اهری، نبش کوچه اداره برق، ساختمان بانک رفاه طبقه دوم
شماره تماس: ۰۹۱۲۲۶۸۷۱۴۸

وکیل حمزه گراوند

وکیل حمزه گراوند

وکیل حمزه گراوند به شماره پروانه ۱۴۰۱۰۵۰۵۰۳۱۲۲۵۵۱،وکیل پایه یک دادگستری استان البرز می باشد که تخصص بالایی در زمینه حقوقی دارد و به عنوان یکی از برترین وکیل در فردیس کرج و بهترین وکیل ملکی در فردیس شناخته شده است، ایشان موفق به ثبت پرونده های زیادی در زمینه های مختلف حقوقی شده اند و موفق به جلب درصد رضایت بالایی از سمت مردم و موکلین شده است و دارای تعهد کاری می باشد. ایشان با پیگیری ها و بررسی های بسیار خوبی که دارد توانسته است پرونده های حقوقی بسیاری را به پیروزی رسانده است و سابقه درخشانی را برای خود ثبت کرده است. برای اطلاعات بیشتر، رزرو نوبت و مشاوره میتوانید با شماره های زیر تماس بگیرید.

آدرس: کرج، فردیس، بین کانال غربی و فلکه دوم-کوچه داستانی پور-ساختمان پردیس-ط۶-واحد۱۴
شماره تماس: ۰۹۱۶۷۱۶۳۰۸۸

وکیل رویا عیدی گماری

وکیل رویا عیدی گماری

وکیل رویا عیدی گماری وکیل پایه یک دادگستری استان البرز با شماره پروانه: ۱۴۰۱۰۵۰۵۰۳۱۱۲۵۵۶ میباشد. وکیل رویا عیدی به عنوان یکی از بهترین وکیل طلاق در فردیس شناخته می‌شود. وی با دقت به موارد حقوقی موکلان پاسخ می‌دهد و با بهره‌گیری از دانش گسترده‌ای که دارد، بهترین راهکارهای حقوقی را برای موکلانش ارائه می‌کند. او با اهمیت دادن به اخلاق حرفه‌ای و شفافیت، اعتماد موکلان را جلب کرده و به دفاع موثر از حقوق و منافع آنان می‌پردازد. وکیل رویا عیدی با پشتوانه نتایج موفق در پرونده‌های متعدد، به عنوان یک وکیل برجسته و معتبر در حوزه حقوقی فردیس محسوب شده است. برای اطلاعات بیشتر، رزرو نوبت و مشاوره میتوانید با شماره های زیر با ایشان به صورت مستقیم تماس حاصل فرمایید.

آدرس: کرج، فردیس، بین فلکه دوم و کانال غربی-کوچه داستان پور-ساختمان پردیس-ط۶-واحد۱۵
شماره تماس: ۰۹۱۹۲۶۰۲۱۷۶

وکیل مرضیه رحیمی

وکیل مرضیه رحیمی

وکیل مرضیه رحیمی وکیل پایه یک دادگستری استان البرز با شماره پروانه: ۱۴۰۰۰۵۰۵۰۳۱۱۲۴۰۹ میباشد. وکیل مرضیه رحیمی با استعداد و بینش منحصر به فرد، به عنوان یکی از بهترین وکیل فردیس شناخته می‌شود. او با ترکیب هوش تحلیلی و انسانی، به بررسی دقیق و حل مسائل پیچیده حقوقی موکلان خود می‌پردازد. مرضیه رحیمی با داشتن نگرش خلاقانه و توانایی در ارائه راهکارهای نوآورانه، به ویژه در مواقع حساس، از سوی موکلان به عنوان یک مشاور حرفه‌ای تحسین می‌شود. او به شیوه ارتباطی صمیمانه و دلسوز با موکلانش، اعتماد و همکاری مستدام را فراهم می‌آورد. وکیل مرضیه رحیمی با تلاش‌های خود در حفظ حقوق و منافع موکلان، به عنوان یک پیشوای حقوقی در حوزه وکالت فردیس شناخته می‌شود. برای اطلاعات بیشتر، رزرو نوبت و مشاوره میتوانید با شماره های زیر با ایشان به صورت مستقیم تماس حاصل فرمایید.

آدرس: کرج، فردیس، انتهای کانال غربی، بلوار امام خمینی،جنب مجتمع قضایی، ساختمان پردیس طبقه سوم
شماره تماس: ۰۹۱۲۵۹۶۱۳۲۱

وکیل حمید جعفری

وکیل حمید جعفری

وکیل حمید جعفری وکیل پایه یک داگستری استان البرز با شماره پروانه: ۱۴۰۰۰۵۰۵۰۳۱۲۲۴۲۵ میباشد. یکی دیگر از بهترین وکلای فردیس کرج از نظر مردم با درصد قبولی پرونده 95 درصد می باشد، ایشان تخصص دعاوی خانواده، ثبتی، کیفری، ملکی و… می باشد که همواره بهترین رضایت از سمت موکلان خود را دارند، وکیل حمید جعفری با پیگری و دفاعیات مثبت توانسته است پرونده های بسیاری را در زمینه حقوقی به موفقیت برساند و وکیلی حاذق و مورد اطمینان می باشد. وکیل حمید جعفری با ارتباط فعّال و خوب با موکلانش، توانسته است به عنوان یک وکیل برجسته در حوزه حقوق در فردیس شناخته شود. برای اطلاعات بیشتر، مشاوره و رزرو نوبت میتوانید با شماره های زیر به صورت مستقیم با ایشان تماس بگیرید.

آدرس: کرج، فردیس-خ اصلی-بلوار شهدا-بین خ ۲۹ و ۳۱-پ۶۱۲
شماره تماس: ۰۹۱۲۱۶۹۶۰۳۱

وکیل زهرا زارعی

وکیل زهرا زارعی

وکیل زهرا زارعی وکیل پایه یک دادگستری استان البرز با شماره پروانه: ۱۴۰۱۰۵۰۵۰۳۱۱۲۵۵۹ میباشد. وکیل زهرا زارعی به عنوان یک حقوقدان با توانمندی‌های برجسته در زمینه حقوق و بهترین وکیل فردیس شناخته شده است. او با دقت و دانش عمیق خود، به تحلیل دقیق پرونده‌های حقوقی موکلان می‌پردازد. زهرا زارعی با تمرکز بر اخلاق حرفه‌ای و اهمیت ارتباط موثر با موکلان، توانسته است اعتماد فراوانی را از سوی موکلان خود جلب کند. او با رویکرد فعّال و تعهد به دفاع از حقوق موکلان، به عنوان یک وکیل متعهد به ارائه خدمات حقوقی با کیفیت شناخته می‌شود. وکیل زهرا زارعی با تجربه‌های موفق در پیچیدگی‌های حقوقی، جایگاهی برجسته در حوزه وکالت را به دست آورده است. برای اطلاعات بیشتر، رزرو نوبت و مشاوره میتوانید با شماره های زیر با ایشان تماس بگیرید.

آدرس: فردیس، کرج
شماره تماس:

وکیل رضا کنک آوری

وکیل رضا کنک آوری

وکیل رضا کنک آوری وکیل پایه یک دادگستری استان البرز با شماره پروانه: ۱۴۰۰۰۵۰۵۰۳۱۲۲۳۶۷ میباشد. وکیل رضا کنک آوری، یک حقوقدان با تجربه در زمینه حقوق است. ایشان با تخصص در این حوزه ها، توانسته است با موفقیت در پرونده‌های پیچیده و حساس مرتبط حقوقی، کیفری، دعاوی خانواده و… به موکلان خود کمک کند. وکیل نیک نهال یکی از بهترین وکیل فردیس در کرج شناخته شده است و با رویکرد حرفه‌ای و دقیق به تحلیل شواهد، مطالعه دقیق پرونده‌ها و حفظ حقوق موکلان خود معروف است. برای اطلاعات بیشتر، رزرو نوبت و مشاوره میتوانید با شماره های زیر با ایشان تماس بگیرید.

آدرس: فردیس، کرج
شماره تماس:

وکیل آذری آمنه

وکیل آذری آمنه

وکیل آذری آمنه وکیل پایه یک دادگستری استان البرز با شماره پروانه: ۱۳۹۹۰۵۰۵۰۳۱۱۲۲۳۹ میباشد. وکیل آذری آمنه یکی از بهترین وکیل در فردیس کرج است. ایشان با سابقه طولانی و تجربه بسیار بالایی توانسته است بیش از 250 پرونده حقوقی، جرم و جرایم پزشکی، دعاوی خانواده و کیفری را به پیروزی برساند، ایشان توانسته موکلان خود را به رضایت 95 درصدی برساند. ایشان تسلط بالایی در این زمینه دارد و راهکارهای بسیار درست و کارآمدی را در اختیار مردم و موکلان خود قرار می دهد. برای اطلاعات بیشتر، رزرو نوبت و مشاوره میتوانید با شماره های زیر با ایشان تماس بگیرید.

آدرس: فردیس، کرج
شماره تماس:

وکیل داود دانشی ماراللو

وکیل داود دانشی ماراللو

وکیل داود دانشی ماراللو وکیل پایه یک دادگستری استان البرز با شماره پروانه: ۱۴۰۰۰۵۰۵۰۳۱۲۲۳۵۳ میباشد. ایشان مشاوره حقوقی در کلیه دعاوی می باشد که تا کنون موکلان زیادی را به پیروزی رسانده است و تخصص بالایی در زمینه سرقفلی، طلاق، دعاوی ملکی، و… دارد، وکیل داود دانشی به یکی از بهترین وکیل در فردیس کرج شناخته شده است. و جزء وکلا های استان البرز میباشد. وکیل با راهکار های درست و با تسلط بالا میتواند در حق شما به خوبی دفاع کند. برای اطلاعات بیشتر، رزرو نوبت و مشاوره میتوانید با شماره های درج شده زیر با ایشان به صورت مستقیم تماس حاصل فرمایید.

آدرس: فردیس، کرج
شماره تماس:

وکیل مریم فکوری کجاباد

وکیل مریم فکوری کجاباد

وکیل مریم فکوری کجاباد وکیل پایه یک دادگستری استان البرز با شماره پروانه: ۱۴۰۱۰۵۰۵۰۳۱۱۲۵۷۶ میباشد. ایشان متخصص در زمینه های مختلف حقوقی و تجربه سال ها کار در زمینه دعاوی ملکی و مستقلات و کیفری را دارد، ایشان با نظرسنجی مردم بهترین وکیل فردیس کرج و جزء استان البرز شناخته شده است و پرونده های زیادی را پیروز شده است. سرکار خانم مریم فکوری به صورت تخخصی در زمینه حقوق، کیفری، ملکی، طلاق، و… میتواند شمارا در این زمینه به صورت تخصصی همراهی کند. برای اطلاعات بیشتر، رزرو نوبت و مشاوره میتوانید با شماره های زیر با ایشان تماس بگیرید.

آدرس: فردیس، کرج
شماره تماس:

اینفوگرافیک وکیل در فردیس کرج

سوالات متداول:

1_ چگونه می‌توانم وکیل مناسبی در فردیس پیدا کنم؟

برای پیدا کردن وکیل در فردیس کرج، می‌توانید از منابع مختلفی نظیر نظرات مشتریان، مراجعه به دفاتر حقوقی، و مطالعه اطلاعات آنلاین استفاده کنید. همچنین، مشاوره اولیه با وکلای مختلف به شما کمک می‌کند تا تصمیم بهتری برای انتخاب وکیل بگیرید. بهتر است ابتدا تجربه و تخصص وکیل فردیس را بررسی کنید. که در بالا لیستی از بهترین وکیل فردیس کرج را از نظر مردم جمع آورری کرده ایم و به شما عزیزان معرفی کردیم،

2_ آیا هزینه‌های وکیل در فردیس کرج متفاوت است؟

بله، هزینه‌های وکلای فردیس ممکن است بر اساس مواردی مانند نوع پرونده، پیچیدگی مسئله، و تعریف هزینه (توافقی یا بر اساس ساعت کاری) متفاوت باشد. پیش از همکاری، بهتر است با وکیل خود جزئیات هزینه‌ها و شرایط پرداخت را بررسی کنید.

3_ چه تخصص‌هایی در زمینه حقوق موجود است؟

وکلای فردیس می‌توانند در تخصص‌های مختلف حقوقی فعالیت کنند، از جمله حقوق مدنی، جزایی، خانواده، ملکی، تجاری و… بر اساس نیازهای شما، به دنبال وکیل با تخصص مرتبط با موضوع خود بگردید تا خدمات بهتری دریافت کنید.

5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا