وکیل

معرفی بهترین وکیل تغییر نام در کرج از نگاه مردم در سال [1402]

لیست بهترین وکیل تغییر نام در کرج

بهترین وکیل تغییر نام در کرج

وکیل تغییر نام در کرج یک حقوقدان متخصص است که در زمینه تغییر نام افراد و موارد مرتبط با این فرآیند فعالیت می‌کند. این وکلای حقوقی مسئول ارائه مشاوره حقوقی، نظارت بر انجام فرآیند تغییر نام، و حل مشکلات حقوقی مرتبط با این امر هستند. که در زیر لیست بهترین وکیل تغییر نام در کرج را برای شما جمع آوری کرده ایم که میتوانید با وکیل مورد نظر خود به صورت مستقیم تماس بگیرید.

نام وکیل شماره تماس آدرس دفتر
وکیل سیده ندا حسینی ۰۹۱۲۱۵۱۵۹۸۵ کرج، جهانشهر، خیابان کسروی، کوچه گلایل، ساختمان آراد، پلاک ۲۲ طبقه ۲
وکیل یاسمن قاضی میر سعید ۰۹۱۲۷۰۲۳۰۰۹ کرج، مطهری نرسیده به پل آزادگان، ساختمان تک واحد ۸
وکیل توحید شکوری آذر ۰۹۱۲۵۱۹۱۴۷۳ کرج، فردیس-سه راه حافظیه-ساختمان پارسیان-واحد۱۷
وکیل جلیل خسروی ۰۹۱۲۳۶۴۶۲۳۵ کرج، آزادگان-خیابان برغان ساختمان نگین طبقه پنجم واحد ۱۰
وکیل مرضیه سید بحری کرج
وکیل برومند حسینی کرج

وکیل سیده ندا حسینی

وکیل سیده ندا حسینی

وکیل سیده ندا حسینی وکیل پایه یک دادگستری استان البرز با شماره پروانه: ۱۳۹۷۰۵۰۵۰۴۱۱۱۹۹۰ میباشد. وکیل سیده ندا حسینی به عنوان یکی از بهترین وکیل کرج در زمینه تغییر نام در کرج شناخته می‌شود، و خدمات حقوقی با کیفیت و متخصصانه‌ای را به موکلان ارائه می‌دهد. وکیل حسینی دارای تخصص فراوان در زمینه تغییر نام است و با دانش علمی برجسته و فهم عمیق از این فرآیند، به موکلان کمک می‌کند تا به سرعت و با دقت تغییر نام خود را انجام دهند. وکیل با برقراری ارتباط مستمر و موثر با موکلان، به آنها اطمینان از پیگیری دقیق وضعیت پرونده خود می‌دهد و همیشه در دسترس برای پاسخ به سوالات آنها است. برای اطلاعات بیشتر، رزرو نوبت و مشاوره میتوانید با شماره های زیر با ایشان تماس بگیرید.

آدرس: کرج، جهانشهر، خیابان کسروی، کوچه گلایل، ساختمان آراد، پلاک ۲۲ طبقه ۲
شماره تماس: ۰۹۱۲۱۵۱۵۹۸۵

وکیل یاسمن قاضی میر سعید

وکیل یاسمن قاضی میر سعید

وکیل یاسمن قاضی میر سعید وکیل پایه یک دادگستری استان البرز با شماره پروانه: ۱۴۰۰۰۵۰۵۰۴۱۱۲۳۹۲ میباشد. وکیل قاضی میرسعید با سابقه کار طولانی و دستاوردهای چشمگیر در زمینه تغییر نام، به عنوان یک حقوقدان معتبر و موفق همچنین یکی از بهترین وکیل تغییر نام در کرج و بهترین وکیل خانم در کرج شناخته می‌شود. وکیل یاسمن قاضی میرسعید با ارائه راهکارهای شفاف و مشاوره حقوقی دقیق به موکلان، به آنها کمک می‌کند تا تصمیمات بهتری برای پرونده‌های حقوقی خود بگیرند، وکیل به‌عنوان یک حقوقدان با تجربه و کارآمد در زمینه تغییر نام، گزینه مناسبی برای افرادی است که به دنبال حل مسائل حقوقی با دقت و کارآمدی در کرج هستند. برای اطلاعات بیشتر، رزرو نوبت و مشاوره میتوانید با شماره های زیر تماس بگیرید.

آدرس: کرج، مطهری نرسیده به پل آزادگان، ساختمان تک واحد ۸
شماره تماس: ۰۹۱۲۷۰۲۳۰۰۹

وکیل توحید شکوری آذر

وکیل توحید شکوری آذر

وکیل توحید شکوری آذر وکیل پایه یک دادگستری استان البرز با شماره پروانه: ۱۴۰۱۰۵۰۵۰۳۱۲۲۵۵۸ میباشد. وکیل توحید شکوری آذر به عنوان یک حقوقدان متخصص در زمینه تغییر نام جزء بهترین وکیل تغییر نام در کرج شناخته می‌شود. ایشان با تجربه گسترده و دانش عمیق در حوزه حقوق، به عنوان یکی از بهترین وکلای این زمینه شناخته می‌شود. وی در امور مرتبط با تغییر نام، به موکلان خود خدمات حقوقی با کیفیت و متناسب با نیازهای آنان ارائه می‌دهد. افرادی که به دنبال حل مسائل حقوقی مرتبط با تغییر نام هستند، می‌توانند به وکیل توحید شکوری آذر مراجعه کرده و از تجربه و توانایی او برای رسیدن به نتایج مطلوب بهره‌مند شوند. برای اطلاعات بیشتر، رزرو نوبت و مشاوره میتوانید با شماره های زیر با ایشان تماس بگیرید.

آدرس: کرج، فردیس-سه راه حافظیه-ساختمان پارسیان-واحد۱۷
شماره تماس: ۰۹۱۲۵۱۹۱۴۷۳

وکیل جلیل خسروی

وکیل جلیل خسروی

وکیل جلیل خسروی وکیل پایه یک دادگستری استان البرز با شماره پروانه: ۱۴۰۰۰۵۰۵۰۴۱۲۲۳۳۲ میباشد. اگر به دنبال یک وکیل حاذق در استان البرز هستید وکیل جلیل خسروی از توانایی بالایی در دفاع برخوردار است و فعالیت های زیادی را در زمینه های حضانت بچه، طلاق توافقی، بانکی، ملکی، سرقفلی و… داشته است. آقای جلیل خسروی به یکی از بهترین وکیل تغییر نام در کرج شناخته شده است. ایشان با تخصص و مهارت های بالایی که دارد می توانید به راحتی پرونده خود را به ایشان بسپارید و نتیجه مطلوب را دریافت کنید. برای اطلاعات بیشتر، رزرو نوبت و مشاوره میتوانید با شماره زیر با ایشان تماس بگیرید.

آدرس: کرج، آزادگان-خیابان برغان ساختمان نگین طبقه پنجم واحد ۱۰
شماره تماس: ۰۹۱۲۳۶۴۶۲۳۵

وکیل مرضیه سید بحری

وکیل مرضیه سید بحری

وکیل مرضیه سید بحری وکیل پایه یک دادگستری استان البرز با شماره پروانه: ۱۳۹۹۰۵۰۵۰۴۱۱۲۱۷۴ میباشد. ایشان با سابقه درخشان و تجربه هایی که دارد و در زمینه های دعاوی خانوادگی، حقوقی، کیفری، و… توانسته است به یکی از بهترین وکیل تغییر نام در کرج شناخته شود. وکیل با تخصص و مهارت هایی که دارد می تواند شما را در این مسیر راهنمایی کند و شما میتوانید به راحتی پرونده خود را به ایشان بسپارید و نتیجه مطلوب را دریافت کنید. با داشتن شفافیت در ارتباط با موکلان و درک دقیق از مسائل حقوقی، وکیل مرضیه سید بحری به موکلان خود کمک می‌کند تا بهترین تصمیمات حقوقی را اتخاذ کنند. برای اطلاعات بیشتر، رزرو نوبت و مشاوره میتوانید با شماره های درج شده زیر تماس بگیرید.

آدرس: کرج
شماره تماس:

وکیل برومند حسینی

وکیل برومند حسینی

وکیل برومند حسینی وکیل پایه یک دادگستری استان البرز با شماره پروانه: ۱۳۹۲۰۵۰۵۰۴۱۲۱۲۳۳ میباشد. ایشان به یکی از بهترین وکیل پایه یک در کرج شناخته شده است، و با سابقه درخشانی که در زمینه نغییر نام دارد توانسته است درصد رضایت زیادی را از سمت موکلان خود به دست بیاورد، وکیل آقایی برومند حسینی با داشتن دانش و تجربه گسترده در دعاوی مختلف، به موکلان خدمات حقوقی تخصصی و شخصی‌سازی شده ارائه می‌دهد. برای اطلاعات بیشتر، رزرو نوبت و مشاوره میتوانید با شماره های زیر با ایشان به صورت مستقیم تماس حاصل فرمایید.

آدرس: کرج
شماره تماس:

اینفوگرافیک وکیل تغییر نام در کرج

سوالات متداول:

1_ چگونه می‌توانم وکیل مناسبی برای تغییر نام پیدا کنم؟

برای پیدا کردن وکیل تغییر نام در کرج، ابتدا نیازها و مسائل حقوقی خود را مشخص کنید. سپس از منابع مختلف مانند نظرات مشتریان، اطلاعات آنلاین، و مراجعه به دفاتر حقوقی استفاده کنید. مشاوره اولیه با وکلای مختلف نیز به شما کمک می‌کند تا تصمیم بهتری بگیرید. بهتر است ابتدا تجربه و تخصص وکیل را در زمینه تغییر نام بررسی کنید. که در بالا لیستی از بهترین وکیل تغییر نام در کرج را از نظر مردم جمع آورری کرده ایم و به شما عزیزان معرفی کردیم،

2_ هزینه‌های خدمات وکیل در تغییر نام چگونه محاسبه می‌شود؟

هزینه‌های خدمات وکیل در تغییر نام ممکن است بر اساس مواردی نظیر نوع پرونده، پیچیدگی موضوع، مدت زمان لازم برای انجام کار، و نحوه تعریف هزینه (توافقی یا بر اساس ساعت کاری) محاسبه شود. قبل از شروع همکاری، جزئیات هزینه‌ها و شرایط پرداخت را با وکیل خود مطالعه کنید.

3_ چه مدت زمانی برای تغییر نام ممکن است طول بکشد؟

مدت زمان لازم برای تغییر نام بستگی به موارد مختلفی دارد، از جمله مقررات محلی، پیچیدگی پرونده، و تعداد مستندات مورد نیاز. وکیل شما با بررسی جزئیات پرونده، می‌تواند تخمینی از مدت زمان لازم برای انجام کار ارائه دهد.

5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا