وکیل

معرفی بهترین وکیل در گوهردشت در سال 1402 از نگاه مردم گوهردشت

معرفی بهترین وکیل در گوهردشت کرج در سال 1401 با +17 سال سابقه

متاسفانه دعاوی کیفری و مدنی به دلایل متعددی در حال افزایش هستند. از سوی دیگر، دانش حقوقی جامعه و اطلاعات مربوط به احقاق حق و راههای مربوط به آن، پیچیدگی‌های خاص خود را دارند. به همین خاطر، حضور یک وکیل در طرح دعوا، مراحل رسیدگی و… ضروری است. در این مقاله در مورد وکیل در گوهردشت کرج و مزایای آن مطالبی بیان کرده‌ایم،

لیست بهترین وکیل گوهردشت کرج

نام وکیل شماره تماس آدرس دفتر
وکیل مهران اهتمام 09103501470 کرج، 3 راه گوهردشت، بلوار یادگار امام، نبش کوچه بلال 7،برج نور هشتم، طبقه 3، واحد 8
وکیل بیتا حسنی پویا ۰۹۱۲۳۶۹۳۰۵۶ کرج-خیابان مطهری-طبقه فوقانی تالار علیرضا حیدری-طبقه ۲-واحد۸
وکیل امیر عباس سوری ۰۹۱۲۸۳۶۳۵۰۷ کرج-بلوار شهید بهشتی- بعد از سه راه گوهردشت، مجتمع تجاری تخصصی البرز بلوکC طبقه ۵ واحد ۱۲
وکیل ثریا صالحی ۰۹۱۲۴۶۶۵۱۹۱ کرج، خیابان درختی، ساختمان میرداماد، طبقه۳ واحد ۱۵
وکیل امید رهنمای قنبرآباد کرج
وکیل امید نجفی کرج

وکیل مهران اهتمام

وکیل مهران اهتمام

وکیل مهران اهتمام با شماره پروانه وکالت : ۱۳۹۹۰۵۰۵۰۴۱۲۲۱۸۵ به عنوان وکیل متخصص در مسائل حقوقی با دانش، تجربه و تخصص گسترده در تمامی زمینه های حقوقی است و به شما در مسائل انواع دعاوی حقوقی کمک می کند. مهران اهتمام یکی از بهترین وکیل کرج هستند و از برجسته ترین وکلای پایه یک دادگستری و متخصص در امور حقوقی همواره سعی کرده است بهترین مشاوره تخصصی ممکن را در امور حقوقی و ملکی، خانواده، کیفری و… ، به ویژه در امور خانواده به موکلین خود ارائه دهد.

آدرس: کرج، 3 راه گوهردشت، بلوار یادگار امام، نبش کوچه بلال 7،برج نور هشتم، طبقه 3، واحد 8
شماره تماس: 09103501470
آدرس اینستاگرام: Instagram

وکیل بیتا حسنی پویا

وکیل بیتا حسنی پویا

وکیل بیتا حسنی پویا وکیل پایه یک دادگستری استان البرز با شماره پروانه: ۱۳۸۸۰۵۰۵۰۴۱۱۰۷۵۸ میباشد. سرکار خانم بیتا حسنی پویا بیش از 200 پرونده حضانت، ملکی، و طلاق را به پیروزی برساند، وهمین امر باعث شده وکیل به یکی از بهترین وکیل گوهردشت کرج  شناخته شود، ایشان تسلط بسیار بالایی دارد و با راهکار های درست و موفق میتواند شما را یاری دهد. برای اطلاعات بیشتر، رزرو نوبت و مشاوره میتوانید با شماره های زیر به صورت مستقیم با ایشان تماس بگیرید.

آدرس: کرج-خیابان مطهری-طبقه فوقانی تالار علیرضا حیدری-طبقه ۲-واحد۸
شماره تماس: ۰۹۱۲۳۶۹۳۰۵۶ , ۰۲۶۳۴۲۰۳۰۶۸

وکیل امیر عباس سوری

وکیل امیر عباس سوری

وکیل امیر عباس سوری وکیل پایه یک دادگستری استان البرز با شماره پروانه: ۱۳۹۸۰۵۰۵۰۴۱۲۲۰۳۲ ایشان متخصص در زمینه های مختلف حقوقی و تجربه سال ها کار در زمینه دعاوی ملکی و مستقلات و کیفری را دارد، ایشان با نظرسنجی مردم بهترین وکیل گوهردشت کرج و جزء استان البرز شناخته شده است و پرونده های زیادی را پیروز شده است. برای اطلاعات بیشتر، رزرو نوبت و مشاوره میتوانید با شماره های زیر تماس بگیرید.

آدرس: کرج-بلوار شهید بهشتی- بعد از سه راه گوهردشت، مجتمع تجاری تخصصی البرز بلوکC طبقه ۵ واحد ۱۲
شماره تماس: ۰۹۱۲۸۳۶۳۵۰۷

وکیل ثریا صالحی

وکیل ثریا صالحی

وکیل ثریا صالحی وکیل پایه یک دادگستری استان البرز با شماره پروانه: ۱۴۰۱۰۵۰۵۰۴۱۱۲۵۸۸ میباشد، ایشان با سابقه و تجربه بالایی که دارد توانسته است مردم گوهردشت و موکلان خود را به صورت 97 درصد به رضایت برساند. وکیل با راهکار های درست و با تسلط بالا میتواند در حق شما به خوبی دفاع کند. برای اطلاعات بیشتر، رزرو نوبت و مشاوره میتوانید با شماره های زیر به صورت مستقیم با ایشان تماس حاصل فرمایید.

آدرس: کرج، خیابان درختی، ساختمان میرداماد، طبقه۳ واحد ۱۵
شماره تماس: ۰۹۱۲۴۶۶۵۱۹۱

وکیل امید رهنمای قنبرآباد

 وکیل امید رهنمای قنبرآباد

وکیل امید رهنمای قنبرآباد وکیل پایه یک دادگستری استان البرز با شماره پروانه: ۱۳۹۹۰۵۰۵۰۴۱۲۲۱۶۶ میباشد. امید رهنمای با توجه به تجارب و پرونده هایی که داشته جزء وکیل های موفق در کرج شناخته شده است، ایشان در انواع دعاوی ملکی، کیفری و تجاری و غیره تسلط بالایی دارد و راهکارهای بسیار درست و کارآمدی را در اختیار مردم و موکلان خود قرار می دهد. برای اطلاعات بیشتر، رزرو نوبت و مشاوره میتوانید با شماره های زیر تماس بگیرید.

آدرس: کرج
شماره تماس:

وکیل امید نجفی

وکیل امید نجفی

وکیل امید نجفی وکیل پایه یک دادگستری استان البرز با شماره پروانه: ۱۳۹۳۰۵۰۵۰۴۱۲۱۴۲۵ میباشد. ایشان مشاوره حقوقی در کلیه دعاوی می باشد که تا کنون موکلان زیادی را به پیروزی رسانده است و تخصص بالایی در زمینه سرقفلی، طلاق، و دعاوی ملکی دارد، و امید نجفی به یکی از بهترین وکیل در گوهردشت کرج شناخته شده است. و جزء وکلا های استان البرز میباشد. برای اطلاعات بیشتر، رزرو نوبت و مشاوره میتوانید با شماره های درج شده زیر با ایشان تماس بگیرید.

آدرس: کرج
شماره تماس:

ضرورت مراجعه به وکیل در گوهردشت کرج

پیچیدگی علم حقوق و اصطلاحات خاص آن باعث شده اغلب افراد از دادگاه فراری باشند! راهکار این موضوع، مراجعه به وکیل است. نکته مهم اینکه قبل از طرح دعوا و مراجعه به دادگاه بایستی با یک مشاور حقوقی یا وکیل مشورت کرد زیرا نگارش دادخواست و طرح موضوع دعوا، مسئله مهمی است و بر خلاف نظر عامه جامعه، نگارش دادخواست و شیوه طرح دعوا، از مراحل رسیدگی مهمتر است و اگر اغراق نباشد، ۸۰ درصد موفقیت در گرو دادخواست و نوع نگارش آن است. بنابراین مراجعه به وکیل در گوهردشت کرج بایستی از همان ابتدای دعوا صورت گیرد تا با استفاده از دانش حقوقی وکیل، دادخواست موکل منطبق با ادله محکمه پسند به رشته تحریر درآید.

اینفوگرافیک وکیل در گوهردشت کرج

موضوع دیگر که می‌بایست در انتخاب وکیل به آن توجه کرد، تجربه کافی وکیل است زیرا فردی که سالهاست در حوزه‌های متفاوت به وکالت پرداخته، اشراف بهتر و بیشتری به مواد قانونی دارد. به بیان ساده، مواد قانونی به سبب ابهامات فراوانی که دارند، تفسیرهای متعدد و برداشت‌های متفاوتی از آنها وجود دارد به همین خاطر، بایستی به وکیلی مراجعه شود که تجربه مناسبی از مباحث حقوقی و کیفری به‌دست آورده است و می‌داند چه تعابیر و تفاسیر و چه نقص‌هایی در مواد قانونی وجود دارد.

بهترین وکیل در گوهردشت کرج باید علاوه بر دانش حقوقی بالا، مطالعه مستمر قضایی و بیان قوی، تجربه کافی هم داشته باشد.

موضوع بعدی که ضرورت مراجعه به وکیل در گوهردشت کرج را بیش از پیش نمایان می‌کند، صرفه جویی در زمان و هزینه است. به عنوان مثال، اگر پرونده یا دادخواست کامل نباشد یا به سبب رعایت نکردن اصول قانونی دچار نقص یا کاستی باشد، در نوبت رسیدگی قرار نمی‌گیرد و همین تاخیر در رسیدگی و ارجاع برای تکمیل و اصلاح، باعث اتلاف وقت و هزینه می‌شود. در حالی‌که اگر از همان ابتدا به وکیل مراجعه شود، اینچنین نقایص و مشکلاتی پیش نمی‌آمد. بنابراین، ضروری است قبل از هر اقدامی با یک وکیل در مورد موضوع دعوا مشورت کرده تا از هدر رفت زمان جلوگیری شود.

البته مراجعه به وکیل فقط مختص خواهان یا مدعی حق نیست و خوانده دعوی نیز می‌تواند وکیل اختیار کند. از آنجایی که خوانده هم در مقام دفاع، دارای حق و حقوقی است، تمام موارد قید شده در بالا برای خوانده نیز قابل تصور است و خوانده هم باید قبل از جلسه دادرسی و مراجعه به دادگاه، به یک وکیل در گوهردشت کرج مراجعه کند تا با استفاده از دانش حقوقی وکیل، از حقوق قانونی خود مطلع شود. لازم به ذکر است اگر در جهانشهر و عظیمیه کرج هستید و به دنبال بهترین وکیل جهانشهر و عظیمیه هستید میتوانید به صفحه وکیل در جهانشهر کرج و صفحه وکیل در عظیمیه کرج مراجعه کنید.

ویژگی‌های بهترین وکیل در گوهردشت کرج

اگرچه عوامل و موضوعات زیادی برای معرفی بهترین وکیل کرج وجود دارد اما برخی از مهمترین آنها را به صورت خلاصه در ادامه بیان می‌کنیم.

۱-مطالعه مستمر داشته باشد: علم حقوق از جمله علومی است که به‌صورت مداوم در حال دگرگون شدن است. بنابراین بهترین وکیل، شخصی است که از دگرگونی‌های حقوقی و قضایی و اصلاحات مرتبط با آن غافل نیست. به همین ترتیب، بهترین وکیل در گوهردشت کرج نیز باید مطالعه روزمره و مستمری داشته باشد و از اغلب آراء صادر شده در محاکم مختلف حقوقی مطلع باشد.

۲-فن بیان قوی داشته باشد: دفاع از موکل در جلسات دادگاه، بر عهده وکیل است. بنابراین، وکیلی موفق است که بتواند با بیان خود، قاضی را به سوی احقاق حق هدایت کند و از آنجایی که مدت زمان جلسه رسیدگی محدود است، وکیل باید خواسته قانونی موکل خود را بدون اتلاف زمان و به بهترین شکل بیان کند.

۳-از آرا وحدت رویه مطلع باشد: به سبب ابهام در قوانین و مواد قانونی و استدلال و استنباط متفاوت قضات و محاکمه رسیدگی، ممکن است در موضوعات و پرونده‌های مشابه، آراء متفاوت و بعضاً متناقضی صادر گردد! قوه قضاییه برای به حداقل رساندن این تناقضات، آراء وحدت رویه را منتشر می‌کند تا یک وحدت در میان قضات و آراء صادره آنها برقرار کند. اطلاع از این آرا، وظیفه وکیل در گوهردشت کرج و دیگر وکلای مشغول به فعالیت در ایران است زیرا آگاهی نداشتن از این موضوعات، باعث بروز خسارت به خواهان و خوانده دعوا می‌شود.

۴-فقه و شرع را بداند: قوانین ایران، به دلیل حکومت اسلامی حاکم در کشور، ریشه در فقه و شرع دارند و بهترین وکیل کرج، شخصی است که علاوه بر اشراف کامل به قوانین و مواد قانونی، آگاهی و مطالعه کاملی از فقه و اصول فقهی داشته باشد. مزیت فقه و شرع در این است که اگر وکیل در گوهردشت کرج نتواند از مواد قانونی به نفع موکلش استفاده کند، شرع و فقه را به‌عنوان راه دومی برای احقاق حقوق موکل خود دارد و می‌تواند با استناد به آنها در جهت دفاع از حقوق موکل خود بهره برد.

۵-نگارش قوی داشته باشد: نگارش دادخواست یا شکواییه نیمی از راه احقاق حق است. بنابراین، تک‌ تک کلمات و جملات درج شده در دادخواست مهم است. وکیل موفق و باتجربه کسی است که ادعای خواسته موکل خود را به بهترین نحو و در کوتاه‌ترین متن بگنجاند. علاوه بر این، گاهی ممکن است دفاع از حقوق موکل با ارسال لایحه از جانب وکیل صورت گیرد که در این‌صورت، بهترین وکیل در گوهردشت کرج، وکیل است که با تکیه بر معلومات حقوقی و نگارش قوی خود، یک لایحه جامع، کامل، مستند، مستدل و خالی از نقص و ابهام را به رشته تحریر درآورده و به شعبه رسیدگی ارسال کند.

کلام آخر

در آخر، این موضوع را به خاطر داشته باشید که موسسه حقوقی وکالت تاپ، برای کاهش هزینه­های حقوقی و مشاوره، بیش از سه هزار وکیل و مشاور حقوقی را در کنار هم جمع کرده تا با اشتراک اطلاعات حقوقی همه این عزیزان، بهترین و کامل­ترین مشاوره را به هموطنان عزیز ارائه دهد. مزیت دیگر مراجعه به وکالت تاپ دراین است که وکلای خانم هم در این مجموعه حضور دارند و این موضوع برای رفاه حال مراجعان خانمی است که به دلایل مختلف مایلند به مشاور و وکیل زن در کرج مراجعه کنند.

3.3/5 - (37 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا