وکیل

معرفی بهترین وکیل در عظیمیه کرج در سال 1402 از نگاه مردم عظیمیه

همه ما، فارغ از سن و جنسیت ممکن است بارها و بارها مجبور به حضور در دادگاه شویم؛ چه به عنوان خواهان و خوانده، چه به‌عنوان شاهد یا شخص ثالث! اما حضور در دادگاه همیشه با یک دلهره و اضطراب همراه بوده است، زیرا اطلاعات حقوقی اغلب جامعه اندک است. برای آگاهی بخشی در جامعه، موسسه حقوقی وکالت تاپ، پرونده قضایی ساکنان کرج و افرادی که به دنبال وکیل در عظیمیه کرج هستند را پذیرش کرده و به درخواست آنها جلسات مشاوره برای اصحاب دعوا برگزار می‌کند.

معرفی بهترین وکیل در عظیمیه کرج در سال 1401 با +17 سال سابقه

لیست بهترین وکیل در عظیمیه کرج

نام وکیل شماره تماس آدرس دفتر
وکیل احمد میرشاه 09306091148 کرج، عظیمیه، میدان مهران- برج ماندگار طبقه 7 واحد 703
وکیل سید فرهاد موسوی 09128660286 کرج، عظیمیه – ۴۵متری کاج-جنب پل ازادگان-ساختمان رضا-ط۴-واحد۱۶
وکیل حدیثه حسین آبادی ۰۹۱۲۳۶۳۸۴۷۹ کرج-عظیمیه-بین بیمارستان تخت جمشید و میدان مهران-ساختمان ری-ط۲-واحد۶
وکیل بشیر آزادبخت کرج
وکیل حمیده خورسندی کرج

وکیل احمد میرشاه محمد

وکیل احمد میرشاه 

وکیل احمد میرشاه محمد وکیل پایه یک دادگستری استان البرز با شماره پروانه: ۱۴۰۰۰۵۰۵۰۴۱۲۲۳۵۱ یکی از بهترین وکیل کرج از نظر مردم محله عظیمیه کرج شناخته شده است. با تکمیل کردن بیش از 350 پرونده بیشترین درصد موفقیت پرونده را داشته است و تخصص وکیل سید احمد میرشاه در زمینه حقوقی، ملکی، جرایم اقتصادی، ثبتی و بانکی و … میباشد. برای اطلاعات بیشتر، مشاوره و رزرو نوبت میتوایند با شماره های زیر به صورت مستقیم تماس بگیرید.

خدمات وکیل احمد میرشاه محمد به شرح زیر می باشد:

  1. وکیل پایه یک کانون وکلای دادگستری
  2. کارشناس ارشد حقوق اقتصادی از دانشگاه سطح یک شهید بهشتی
  3. رتبه اول اختبار کانون وکلای دادگستری استان البرز
  4. دانش آموخته رشته فیزیک کاربردی دانشگاه شهید بهشتی
  5. وکالت در بزرگترین پرونده های ملکی استان و کشور
  6. وکالت در پرونده های بازار سرمایه و بازارهای مالی
  7. وکیل هلدینگ های تجاری و بورسی
  8. وکالت در پرونده های دولتی
  9. وکالت در کمیسیون های موضوع ماده 100و ماده 38 شهرداری ها و…
  10. وکالت در  کمیسیون های موضوع  ماده 12 و ماده 56 و…
آدرس: کرج، عظیمیه، میدان مهران- برج ماندگار طبقه 7 واحد 703
شماره تماس: 02634981261 , 09306091148
آدرس اینستاگرام: instagram

وکیل فرهاد موسوی

وکیل فرهاد موسوی

وکیل سید فرهاد موسوی وکیل پایه یک دادگستری کرج، با شماره پروانه: 34128 با تجربه و رزومه درخشانی که دارد توانسته است در امور وکالت همچون، ملکی، کیفری، خانواده، ثبتی، بانکی، دیوان عدالت و… نقش موثری داشته باشد و تا به الان بیش از 95 درصد رضایت از سمت موکلان خود را داشته است. اگر به دنبال بهترین وکیل در عظیمیه کرج هستید، میتوانید با وکیل سید فرهاد موسوی به صورت مستقیم با ایشان تماس بگیرید.

آدرس: کرج، عظیمیه – ۴۵متری کاج-جنب پل ازادگان-ساختمان رضا-ط۴-واحد۱۶
شماره تماس: 02632543202 , 09128660286
آدرس اینستاگرام: instagram

وکیل حدیثه حسین آبادی

وکیل حدیثه حسین آبادی

وکیل حدیثه حسین آبادی وکیل پایه یک دادگستری استان البرز با شماره پروانه: ۱۴۰۱۰۵۰۵۰۴۱۱۲۶۱۶ میباشد. ایشان به عنوان وکیل معتمد مردم به خصوص در استان البرز شناخته شده است که به عنوان یکی از بهترین وکیل در عظیمیه کرج جلب رضایت از سمت مردم عظیمیه را داشته است، و کاملأ منصفانه در این زمینه ها عمل می کند و همچنین جزء بهترین وکیل طلاق در کرج به شمار می آید. برای مشاوره مستقیم با وکیل آزیتا سادات جعفری با شماره درج شده زیر تماس بگیرید.

آدرس: کرج-عظیمیه-بین بیمارستان تخت جمشید و میدان مهران-ساختمان ری-ط۲-واحد۶
شماره تماس: ۰۹۱۲۳۶۳۸۴۷۹ , ۰۲۶۳۲۵۶۷۰۲۵

وکیل بشیر آزادبخت

وکیل بشیر آزادبخت

وکیل بشیر آزادبخت وکیل پایه یک دادگستری استان البرز با شماره پروانه: ۱۳۹۹۰۵۰۵۰۴۱۲۲۲۱۶ میباشد. اگر به دنبال یک وکیل حرفه ای در استان البرز هستید وکیل بشیر آزادبخت از توانایی بالایی در دفاع برخوردار است و فعالیت های زیادی را در زمینه های حقوقی، طلاق، طلاق توافقی، ملکی و سرقفلی داشته است. برای اطلاعات بیشتر، رزرو نوبت و مشاوره میتوانید با شماره های زیر با ایشان تماس بگیرید.

آدرس: کرج
شماره تماس:

وکیل حمیده خورسندی

وکیل حمیده خورسندی

وکیل حمیده خورسندی وکیل پایه یک دادگستری استان البرز با شماره پروانه: ۱۳۹۱۰۵۰۵۰۴۱۱۰۵۱۷ میباشد. ایشان با سابقه درخشان و تجربه هایی که دارد و در زمینه های دعاوی خانوادگی، ملکی، طلاق، و حضانت توانسته است مردم عظیمیه کرج و موکلان را به خودش جلب کند. وکیل با تخصص و مهارت هایی که دارد می تواند شما را در این مسیر راهنمایی کند و شما میتوانید به راحتی پرونده خود را به ایشان بسپارید و نتیجه مطلوب را دریافت کنید. برای اطلاعات بیشتر، رزرو نوبت و مشاوره میتوانید با شماره زیر با ایشان تماس بگیرید.

آدرس: کرج
شماره تماس:

وظایف وکیل در عظیمیه کرج

اینفوگرافیک وکیل در عظیمیه کرج

به­ طور کلی، وظایف وکیل را می­توان در دو دسته تقسیم ­بندی کرد.

۱-وظایف وکیل در قبال موکل: مشاوره، اولین تعهد و وظیفه وکیل در مقابل موکل است. وکیل باید درخواست موکل را بشنود و مدارک و مستندات او را مطالعه کند و در نهایت، راهکارهای خود را بر اساس صداقت و با اتکا به دانش حقوقی خود، به موکل منتقل کند.

نگارش دادخواست، دومین وظیفه وکیل به­شمار می­رود. وکیل در عظیمیه کرج، باید ادعای موکل خود را با رعایت اصول دادرسی، ثبت کرده و در سامانه بارگذاری کند. بنابراین، باید از نگارش ادعاهایی که قابل اثبات نیستند، خودداری کند زیرا رسیدگی به این ادعاها می­تواند اصل شکایت را به حاشیه ببرد و باعث اتلاف وقت گردد.

حضور فیزیکی در تمام جلسات رسیدگی، وظیفه بعدی وکیل است. البته حضور فیزیکی وکیل می­تواند با جلب نظر موکل و نوشتن لایحه و ارسال آن به دفتر شعبه رسیدگی، منتفی شود. به بیان دیگر، گاهی نیاز به حضور وکیل نیست و ارسال لایحه از جانب او، کفایت می­کند. خواهان یا خوانده می­توانند در زمان مراجعه به وکیل در عظیمیه کرج، این قبیل توافق­ها را با وکیل خود انجام دهند و راجع­به آنها صحبت کنند.

۲-وظایف وکیل در برابر قانون: رعایت اصول دادرسی، اولین تعهد وکیل نسبت به قانون است. به بیان دیگر، پایبندی به چارچوب آیین دادرسی برای وکیل یک امر اختیاری نیست و از موضوعات اجباری محسوب می­شود.

رعایت مقررات دادگاه، دومین وظیفه وکیل است که باید رعایت گردد. حضور در جلسات دادرسی، ارسال لایحه، ارائه مستندات و ادله و.. از اموریست که بر طبق قانون، برعهده وکیل در عظیمیه کرج است.

رعایت ضوابط کانون وکلا و مشاورین حقوقی قوه قضاییه هم از جمله موضوعاتیست که بنابر قانون، بر دوش وکیل است. به عنوان مثال، افشای اسرار موکل، تخلف از قسم، انتقال قرارداد حق الوکاله به دیگری و…مستوجب مجازات انتظامی است.

در نهایت، موسسه وکالت تاپ، با حضور بیش از سه هزار وکیل و مشاور حقوقی، برای رفاه حال ساکنان کرج، اقدام به ارائه خدمات حقوقی و قضایی در باب وکالت کرده است و ساکنان استان البرز می­توانند در صورت نیاز، به وکیل در عظیمیه کرج یا گوهردشت و… مراجعه کنند و از دانش حقوقی و تجارب این عزیزان بهره برند.

نکات مهم قبل از مراجعه به دادگاه

همان‌طور که قبلاً بیان کردیم، عده کثیری از جامعه آگاهی کافی یا حتی سطحی از اطلاعات حقوقی و قضایی ندارند و همین موضوع باعث می‌شود عده بسیاری از شکایت صرف نظر کنند! برای رفع مشکل، می‌توان به وکیل پایه یک دادگستری یا حتی یک مشاور حقوقی مراجعه کرده و از روال رسیدگی به یک شکایت و احقاق حق در دادگاه مطلع شد. البته نکات مهمی وجود دارد که بایستی رعایت شود که در ادامه به برخی از آنها اشاره می‌کنیم.

مزیت مراجعه به وکیل در عظیمیه کرج، مشاوره قبل از طرح دعوا و نگارش دادخواست منطبق بر قوانین است.

۱-لزوم جلسه مشاوره قبل از طرح دعوا: ساکنان کرج می‌توانند قبل از طرح شکایت حقوقی یا کیفری، با یک وکیل در عظیمیه کرج مشورت کنند. مزیت مراجعه به وکیل کرج و مشورت با ایشان در این است که از حقوق خود در جلسات دادرسی مطلع می‌شوید. زیرا حقوق و وظایف هر یک از طرفین دعوا یا شخص ثالث، شاهد و… بر طبق قانون آیین دادرسی مدنی است و خارج از قانون مذکور، هیچ ادعا و سخنی پذیرفته نمی‌شود.

به‌عنوان مثال، افزایش بهای خواسته تا اولین جلسه دادرسی امکان پذیر است و بعد از اتمام جلسه فوق، به درخواست خواهان برای افزایش بهای خواسته، ترتیب اثر داده نخواهد شد. بنابراین، عدم اطلاع از روال رسیدگی و حقوق خود، باعث ضرر به منافع می‌شود. برای پیشگیری از بروز اینچنین مشکلاتی، ضروریست قبل از طرح دعوا در محاکم رسیدگی، به وکیل در عظیمیه کرج مراجعه شود و در خصوص موضوع دعوا با یک وکیل پایه یک دادگستری یا مشاور حقوقی مشورت لازم صورت گیرد. اگر در محله گوهردشت کرج هستید و به دنبال وکیل در گوهردشت هستید میتوانید به صفحه وکیل در جهانشهر کرج مراجعه کنید.

۲-دادخواست مهم است! : دادخواست، حاوی موضوع دعوا و مورد مناقشه دو طرف است و خواهان در دادخواست، ادعای خود را مبنی بر پایمال کردن حق و حقوق قانونی خود مطرح می‌کند. نکته مهم اینکه، خواهان باید برخی ادعاهای خود را ثابت کند. به‌عنوان مثال، اگر درخواست رفع تصرف عدوانی کرده، ابتدا باید با مستندات، مالک بودن خود را ثابت کند ولی اثبات برخی ادعاها از عهده خواهان خارج است و بر دوش خوانده می‌افتد. به عنوان مثال، اگر خواهان ثابت کند مبلغی را به عنوان قرض یا امانت به دیگری داده، طرف مقابل باید ثابت کند قرض را پرداخته یا امانت را برگردانده.

بنابراین، قبل از نگارش دادخواست، باید به یک وکیل در عظیمیه کرج مراجعه گردد تا ادعایی مطرح شود که توانایی اثبات آن وجود داشته باشد! زیرا آنچه برای دادگاه مهم است، ادله و مستندات طرفین دعواست. به همین خاطر، بارها پیش آمده که یکی از طرفین حقی دارد ولی صرف اینکه نمی‌تواند اثبات کند، در دادگاه موفق نشده است. بنابراین، مراجعه به وکیل یکی از ضروریات رسیدگی حقوقی یا کیفری است تا وکیل با اتکا بر دانش حقوقی خود، راهی برای اثبات ادعای خواهان بیابد. اگر در محله گوهردشت کرج هستید و به دنبال وکیل در گوهردشت هستید میتوانید به صفحه وکیل در گوهردشت کرج مراجعه کنید.

۳-رعایت صداقت: در بحث رسیدگی حقوقی، قاضی را فردی نابینا در نظر گرفته‌اند! که اطلاعی از موضوع مورد مناقشه ندارد و ادله و مستندات طرفین دعوا یا وکیل آنهاست که چشم قاضی به حساب می‌آید و او را به سمت کشف حقیقت هدایت می‌کند، لذا هم خواهان و هم خوانده‌ای که به وکیل در عظیمیه کرج مراجعه می‌کنند، بایستی صداقت را رعایت کنند. رعایت اصول اخلاقی از جمله صداقت، علاوه بر اعتقادات دینی و موضوعات عرفی در جامعه، ریشه در قوانین هم دارد و قاضی می‌تواند صحت خواسته خواهان را اعتبارسنجی کند.

به عنوان مثال، قرار کارشناسی، یکی از راههای اعتبار سنجی ادعای طرفین دعواست که در این مورد، کارشناس رسمی دادگستری کمیت و کیفیت موضوع مطروحه را اندازه‌گیری کرده و آن را به دادگاه اعلام می‌کند. از آنجایی که ادعای خلاف واقع یا عدم رعایت اصل صداقت راه به جایی نمی‌برد، بهتر است در مراجعه به وکیل در عظیمیه کرج و در جسله مشاوره، با وکیل یا مشاور حقوقی صادق باشیم.

 

4.9/5 - (7 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا