وکیل

معرفی بهترین وکیل در جهانشهر کرج در سال 1402 از نگاه مردم جهانشهر

مسائل حقوقی پیچیدگی‌های خاصی دارند که افراد عادی توانایی حل و فصل آن را ندارد. پس اگر کسی درگیر مسائل حقوقی شود و بخواهد در مورد موضوعی دادخواهی کند بهتر است از وکیل متخصص و با تجربه کمک بگیرد تا بتواند به راحتی مسئله را حل کند. این مطلب در مورد ویژگی‌های بهترین وکیل در جهانشهر کرج است. اگر می‌خواهید با دقت بیشتری وکیل مناسب را انتخاب کنید تا پایان این مطلب همراه ما باشید.

وکیل در جهانشهر کرج

لیست بهترین وکیل در جهانشهر کرج

نام وکیل شماره تماس آدرس دفتر
وکیل احمد قلی زاده بوسجین ۰۹۱۲۶۷۰۲۳۸۲ کرج- میدان توحید، به سمت شهدا، خیابان مظاهری، ساختمان سادات، واحد ۱۰
وکیل اعظم عنافچه ۰۹۱۲۵۶۸۵۸۱۵ کرج-گوهردشت-نرسیده به فلکه اول-روبروی مخابرات-کوچه میخک-پ ۵
وکیل احمد متولی الموتی ۰۹۱۲۷۱۱۰۳۰۱ کرج-چهارراه طالقانی-به سمت میدان شهدا-برج ارم-ط ۷-واحد ۲۸
وکیل الهام السادات قریشی کرج
وکیل اسماعیل نوری کرج

وکیل احمد قلی زاده بوسجین

وکیل احمد قلی زاده بوسجین

وکیل احمد قلی زاده بوسجین وکیل پایه یک دادگستری استان البرز با شماره پروانه: ۱۳۹۳۰۵۰۵۰۴۱۲۱۵۱۷ ایشان به عنوان وکیل معتمد مردم به خصوص در استان البرز شناخته شده است که به عنوان یکی از بهترین وکیل در جهانشهر کرج جلب رضایت داشته است، ایشان با تجربه بالایی که دارد میتواند شمارا در این راه یاری نماید. برای اطلاعات بیشتر، رزرو نوبت و مشاوره میتوانید با شماره های زیر به صورت مستقیم با ایشان تماس بگیرید.

آدرس: کرج- میدان توحید، به سمت شهدا، خیابان مظاهری، ساختمان سادات، واحد ۱۰
شماره تماس: ۰۹۱۲۶۷۰۲۳۸۲

وکیل اعظم عنافچه

وکیل اعظم عنافچه

وکیل اعظم عنافچه به شماره پروانه ۱۳۹۳۰۵۰۵۰۴۱۱۱۵۲۴، وکیل پایه یک دادگستری استان البرز می باشد. ایشان متخصص در امور حقوقی به خصوص دعاوی خانوادگی، طلاق، ملکی، و طلاق توافقی همچنین به عنوان یکی از بهترین وکیل جهانشهر کرج شناخته شده است و کاملأ منصفانه در این زمینه ها عمل می کند.برای مشاوره مستقیم با وکیل آزیتا سادات جعفری با شماره درج شده زیر تماس بگیرید.

آدرس: کرج-گوهردشت-نرسیده به فلکه اول-روبروی مخابرات-کوچه میخک-پ ۵
شماره تماس: ۰۹۱۲۵۶۸۵۸۱۵

وکیل احمد متولی الموتی

وکیل احمد متولی الموتی

وکیل احمد متولی الموتی وکیل پایه یک دادگستری استان البرز با شماره پروانه: ۱۳۹۲۰۵۰۵۰۴۱۲۰۹۲۳ میباشد. ایشان با سابقه درخشانی که دارد و در زمینه های دعاوی خانوادگی، ملکی، طلاق، و حضانت توانسته است مردم جهانشهر کرج و موکلان را به خودش جلب کند. اگر به دنبال یک وکیل خوب و حرفه ایی هستید، وکیل احمد متولی میتواند در این راه به شما کمک کند و ایشان بسیار منصفانه عمل میکند. برای اطلاعات بیشتر، رزرو نوبت و مشاوره میتوانید با شماره های زیر با ایشان به صورت مستقیم تماس حاصل فرمایید.

آدرس: کرج-چهارراه طالقانی-به سمت میدان شهدا-برج ارم-ط ۷-واحد ۲۸
شماره تماس: ۰۹۱۲۷۱۱۰۳۰۱

وکیل الهام السادات قریشی

وکیل الهام السادات قریشی

وکیل الهام السادات قریشی وکیل پایه یک دادگستری استان البرز با شماره پروانه : ۱۳۹۲۰۵۰۵۰۴۱۱۱۲۶۹ میباشد، اگر به دنبال یک وکیل حاذق در استان البرز می باشید وکیل الهام السادات قریشی از توانایی بالایی در دفاع برخوردار است و فعالیت های زیادی را در زمینه های حضانت بچه، طلاق توافقی، ملکی و سرقفلی  داشته است. سرکار خانم الهام السادات قریشی به یکی از بهترین وکیل جهانشهر کرج شناخته شده است. وکیل با تخصص و مهارت های بالا که می توانید به راحتی پرونده خود را به ایشان بسپارید و نتیجه مطلوب را دربافت کنید. برای اطلاعات بیشتر، رزرو نوبت و مشاوره میتوانید با شماره زیر با ایشان تماس بگیرید.

آدرس: کرج
شماره تماس:

وکیل اسماعیل نوری

وکیل اسماعیل نوری

وکیل اسماعیل نوری وکیل پایه یک دادگستری استان البرز با شماره پروانه: ۱۴۰۰۰۵۰۵۰۴۱۲۲۳۳۵ میباشد، وکیل اسماعیل نوری با بیش از 95 درصد قبولی پرونده دعاوی خانواده، طلاق، و حضانت با سابقه ای درخشان در امور وکالت و با بیش از قبول 300 پرونده در سطح استان البرز به یکی از بهترین وکیل جهانشهر کرج تبدیل شده است. برای اطلاعات بیشتر، رزرو نوبت و مشاوره میتوانید با شماره های درج شده زیر تماس بگیرید.

آدرس: کرج
شماره تماس:

مزیت استخدام وکیل چیست؟

استخدام وکیل در جهانشهر کرج باعث می‌شود، با اطلاعات کافی و تخصص وکیل در مورد قوانین حقوقی، مسیر دادرسی کوتاه‌تر شود. زیرا وکیل راهنمایی‌های لازم برای موفق شدن پرونده را در اختیار موکل قرار می‌دهد و باعث می‌شود با کمترین اتلاف وقت و هزینه پرونده حقوقی به نتیجه مطلوب برسد.

اینفوگرافیک وکیل در جهانشهر کرج

 ویژگی‌های بهترین وکیل جهانشهر کرج چیست؟ 

برای طرح دعوی در دادگاه باید وکیلی را انتخاب کنیم که بتواند از عهده‌ی انجام پرونده بربیاید. برای ساده‌تر شدن انتخاب وکیل بهتر است با توجه به ویژگی‌های زیر بهترین وکیل کرج (جهانشهر) را انتخاب کنید.

1.انتخاب وکیل بر اساس نوع پرونده

تمام وکلای پایه یک دادگستری صلاحیت طرح دعاوی مختلف را دارند، اما به این معنی نیست که در تمام دعاوی می‌توانند بهترین بازده را داشته باشند. هر کدام از وکلا در یک زمینه‌ی تخصصی کار می‌کنند و در آن حوزه تجربه دارند. به طور مثال وکلای دادگستری در حوزه‌های مختلف وکیل خانواده، وکیل کیفری، وکیل طلاق توافقی، وکیل چک و سفته، وکیل حضانت، وکیل ملکی و… فعالیت می‌کنند.

پس اگر می‌خواهید پرونده حقوقی شما به بهترین شکل پیش برود باید برای انتخاب وکیل در جهانشهر کرج با توجه به موضوع پرونده مجرب‌ترین وکیل در آن حوزه را انتخاب کنید تا از تسلط کافی وکیل به قوانین اطمینان داشته باشید. اگر در محله گوهردشت و عظیمیه کرج هستید و به دنبال وکیل در گوهردشت و عظیمیه هستید میتوانید به صفحه وکیل در گوهردشت کرج و به صفحه وکیل در عظیمیه کرج مراجعه کنید.

2.تجربه‌ی کافی وکیل در جهانشهر کرج

سابقه و تجربه‌ی یک وکیل از موارد با اهمیتی است که باید در انتخاب مورد توجه قرار بگیرد. اگر وکیل تجربه‌ی کافی در زمینه‌ی مسئله داشته باشد و پرونده‌های مشابه متعددی را حل کرده باشد، احتمال موفق بودن و برد پرونده‌ی جاری هم بیشتر می‌شود.

همچنین یک وکیل خوب و زبده موکل را در جریان ابلاغ حکم دادگاه یا اخطاریه‌ها قرار می‌دهد. زیرا ممکن است لازم باشد موکل مدارکی را جمع‌آوری کند و در اختیار وکیل قرار دهد تا بتواند قاضی را برای صدور حکم مجاب کند.

3.انتخاب یک وکیل امانتدار

یکی دیگر از ویژگی‌های یک وکیل خوب این است که امانتدار باشد. زیرا موکل تمام اطلاعات شخصی یا شغلی خود را متناسب با پرونده در اختیار وکیل قرار می‌دهد. درصورتی‌که لازم باشد این اطلاعات محرمانه بماند، وکیل باید در حفظ این اطلاعات و بازگو نکردن آن‌ها دقت کافی داشته باشد. توجه نکردن به امین بودن وکیل ممکن است تبعات سنگینی برای موکل داشته باشد.

4.دقت و تیزبینی بالای وکیل

برای انتخاب وکیل در جهانشهر کرج باید به دقیق بودن وکیل هم توجه کنید. درصورتی‌که وکیل دقت کافی برای رسیدگی به جزئیات پرونده را نداشته باشد، بدون توجه به بخشی از اطلاعات، پرونده را پیش می‌برد که ممکن است موجب شکست پرونده در فرایند دادرسی شود.

پس اگر می‌خواهید پرونده حقوقی با سرعت بالایی حل شود و موفقیت آن را تضمین کنید، بهتر است یک وکیل نکته سنج و دقیق انتخاب کنید.

5.صداقت و رک بودن وکیل

بهترین وکیل در جهانشهر کرج کسی است که اگر بعد از بررسی پرونده حقوقی متوجه شد، توانایی کافی حل آن را ندارد، این موضوع را صادقانه ابراز کند. زیرا عدم توانایی و تخصص کافی برای حل پرونده موجب هدر رفتن هزینه‌ و زمان فرد می‌شود. از طرف دیگر وکیل نباید در توانایی‌های خود اغراق کند و سعی کند حقایق را بدون هیچ پرده پوشی در اختیار موکل قرار دهد.

6.اطلاعات به روز در مورد قوانین حقوقی

با توجه به اینکه با تغییر شرایط زندگی تبصره‌های جدیدی به قوانین حقوقی اضافه می‌شود لازم است برای انتخاب وکیل در جهانشهر کرج به روز بودن اطلاعات وی را در نظر داشته باشید. زیرا اگر در انتخاب وکیل به این ویژگی دقت نکنید ممکن است وکیل به دلیل اطلاعات قدیمی و عدم تسلط به قوانین در به سرانجام رساندن و موفقیت پرونده به مشکل بخورد.

7.روابط اجتماعی قوی وکیل

برای سپردن پرونده حقوقی و انتخاب وکیل در جهانشهر کرج لازم است به نوع برقراری روابط اجتماعی وکیل توجه کنید. وکیل خوب کسی است که فن بیان قوی داشته باشد و بتواند قاضی یا طرف مقابل دعوی را قانع کند. به همین جهت لازم است وکیل شنونده‌ی خوبی هم باشد و این اطمینان را به موکل خود بدهد که توانایی کافی برای مطرح کردن تمام مسائل و بیان جزئیات پرونده را دارد.

البته به جز توانایی بیان شفاهی وکیل لازم است بتواند خواسته موکل را به صورت کتبی و در قالب لایحه هم تنظیم و به مراجع قضایی تحویل دهد تا بتواند حضور کارامدی داشته باشد.

8.پیگیر بودن و صبوری وکیل

درصورتی‌که می‌خواهید احتمال موفقیت پرونده را بالا ببرید باید در انتخاب وکیل در جهانشهر کرج به پیگیر بودن وی توجه کند. زیرا تنها درصورت صبر و حوصله‌ی وکیل برای پیگیری پرونده می‌توانید اطمینان داشته باشید که پرونده حقوقی به سرنجام می‌رسد. زیرا پشتکار وکیل باعث می‌شود پرونده را رها نکند و تا حد امکان به بررسی جزئیات بپردازد تا بتواند از موکل خود به بهترین شکل دفاع کند.

حتی ممکن است لازم باشد وکیل پرونده مراجعات مکرری به مراجع قضایی داشته باشد که نیازمند پیگیری صبورانه است.

بررسی پرونده حقوقی و کیفری با وکیل خانم یا وکیل آقا؟

برای طرح دعوی در دادگاه خانواده یا بررسی مسائل کیفری هیچ محدودیتی برای انتخاب وکیل بر اساس جنسیت وجود ندارد. در واقع بر اساس تجربه و تخصص وکیل می‌توانید پرونده‌های حقوقی و کیفری را به وکیل خانم یا آقا بسپارید.

البته معمولاً خانم‌ها در طرح دعاوی خانوادگی ترجیح می‌دهند پیگیری پرونده را به وکیل خانم بسپارند و طرح دعاوی کیفری هم به آقایان سپرده می‌شود.

پیشنهاد می‌کنیم برای انتخاب بهترین وکیل در جهانشهر کرج به موسسه حقوقی وکالت تاپ مراجعه کنید. وکلای این مجموعه تخصص و تجربه‌ی کافی برای پیگیری پرونده‌های مختلف را دارند و می‌توانند با دریافت حق الوکاله‌ی مناسب در کوتاه‌زمان پرونده را با موفقیت به سرانجام برسانند و رضایت موکلان را جلب کنند.

5/5 - (3 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا