وکیل
موضوعات داغ

معرفی بهترین وکیل کرج از نظر مردم کرج⚖️ در سال [1402]

وکیل کرج باید با حساسیت بیشتری نسبت به سایر شهرها انتخاب شود. در بیشتر شهرستان‌های دیگر معمولا یک‌دستگی و هم‌دلی میان قوم اصلی ساکن در آن شهر موجب می‌شود بتوان با استفاده از کدخدامنشی و روابط خویشاوندی بسیاری از اختلاف‌ها و تعارض‌ها را ختم به خیر کرد. اما در کرج اوضاع به این علت پیچیده محسوب می‌شود که تنوع قومی در این شهر نسبت به سایر شهرستان‌های ایران به شدت گسترده است. تا جایی که کرج را «ایران کوچک» می‌خوانند. همین تفاوت در فرهنگ‌ها موجب می‌شود تناقض‌ها و تعارض‌های زیادی میان ساکنان این شهر بروز کند. مخصوصا در اوضاع فعلی که همه در آپارتمان‌های کوچک کنار یکدیگر زندگی می‌کنند.

وکیل در کرج

لیست بهترین وکیل کرج

نام وکیل شماره تماس آدرس دفتر
وکیل احمد میرشاه 09306091148 کرج، عظیمیه، میدان مهران- برج ماندگار طبقه 7 واحد 703
وکیل مهران اهتمام 09103501470 کرج، 3 راه گوهردشت، بلوار یادگار امام، نبش کوچه بلال 7،برج نور هشتم، طبقه 3، واحد 8
وکیل فاطمه مهرور ۰۹۱۲۵۶۱۴۸۳۴ کرج، درختی، روبروی فروشگاه امیران جنب پیتزا سیب 360 پ ۱۸ واحد ۱۰ ط ۵ ساختمان سیلور
وکیل سید فرهاد موسوی 09128660286 کرج، عظیمیه – ۴۵متری کاج-جنب پل ازادگان-ساختمان رضا-ط۴-واحد۱۶
وکیل فرشته شهبازی 02634981261 کرج، عظیمیه، میدان مهران- برج ماندگار طبقه 7 واحد 703
وکیل یوسف شاه نظری ۰۹۳۶۶۳۹۴۸۱۲ کرج-خ مطهری-جواد اباد-نبش کوچه شهید ستار لطفی-ساختمان امیر-پ۱۸۰-ط۷-واحد۱۱
وکیل آزاده صابری کرج، بلوار ملاصدرا
وکیل یاور چراغی کرج، بلوار ملاصدرا

وکیل احمد میرشاه محمد

وکیل احمد میرشاه 

وکیل احمد میرشاه محمد وکیل پایه یک دادگستری استان البرز کرج با شماره پروانه: ۱۴۰۰۰۵۰۵۰۴۱۲۲۳۵۱ یکی از بهترین وکیل کرج از نظر مردم کرج شناخته شده است. ایشان با تکمیل کردن بیش از 350 پرونده در سال 1402 بیشترین درصد موفقیت پرونده را داشته است و تخصص وکیل سید احمد میرشاه محمد عموماً در زمینه حقوق و جرایم اقتصادی و مالی، بورس و بازار سرمایه و حقوق بانکی و یکی از بهترین وکیل ملکی در کرج شناخته شده است. ایشان توجه و اهتمام ویژه ای به موضع تخصص گرایی در وکالت دارند. امروزه هیچ کس نمی تواند مدعی شود در تمام موضوعات حقوقی تبحر و یا سررشته دارد. چنین ادعای مردود و مطرود است. برای اطلاعات بیشتر، مشاوره و رزرو نوبت میتوایند با شماره های زیر به صورت مستقیم تماس بگیرید.

خدمات وکیل احمد میرشاه محمد به شرح زیر می باشد:

  1. وکیل پایه یک کانون وکلای دادگستری
  2. کارشناس ارشد حقوق اقتصادی از دانشگاه سطح یک شهید بهشتی
  3. رتبه اول اختبار کانون وکلای دادگستری استان البرز
  4. دانش آموخته رشته فیزیک کاربردی دانشگاه شهید بهشتی
  5. وکالت در بزرگترین پرونده های ملکی استان و کشور
  6. وکالت در پرونده های بازار سرمایه و بازارهای مالی
  7. وکیل هلدینگ های تجاری و بورسی
  8. وکالت در پرونده های دولتی
  9. وکالت در کمیسیون های موضوع ماده 100و ماده 38 شهرداری ها و…
  10. وکالت در  کمیسیون های موضوع  ماده 12 و ماده 56 و…
آدرس: کرج، عظیمیه، میدان مهران- برج ماندگار طبقه 7 واحد 703
شماره تماس: 02634981261 , 09306091148
آدرس اینستاگرام: instagram

وکیل مهران اهتمام

وکیل مهران اهتمام

وکیل مهران اهتمام با شماره پروانه وکالت : ۱۳۹۹۰۵۰۵۰۴۱۲۲۱۸۵ به عنوان یکی از بهترین وکیل کرج که با دانش، تجربه و تخصص گسترده در زمینه های خانواده، ملکی، کیفری، حقوقی که دارد به شما در مسائل انواع دعاوی حقوقی کمک می کند. مهران اهتمام از برجسته ترین وکلای پایه یک دادگستری استان البرز و متخصص در امور انواع دعاوی حقوقی همواره سعی کرده است بهترین مشاوره تخصصی ممکن را در تمامی موضوعات حقوقی به موکلین خود ارائه دهد.

آدرس: کرج، 3 راه گوهردشت، بلوار یادگار امام، نبش کوچه بلال 7،برج نور هشتم، طبقه 3، واحد 8
شماره تماس: 09103501470
آدرس اینستاگرام: Instagram

وکیل فاطمه مهرور

وکیل فاطمه مهرور

وکیل فاطمه مهرور، وکیل پایه یک دادگستری، فارغ التحصیل در مقطع کارشناسی ارشد حقوق خصوصی، سرکار خانم فاطمه مهرور با داشتن 15 سال سابقه یکی از بهترین وکیل کرج شناخته شده است وکیل فاطمه مهرور با بیش از 95 درصد قبولی پرونده خانواده و با سابقه ای درخشان در امور وکالت و با بیش از قبول 500 پرونده در سطح استان البرز یکی از محبوب ترین وکلای استان البرز و بهترین وکیل طلاق در کرج می باشد، برای اطلاعات بیشتر، مشاوره و رزرو نوبت میتوانید با شماره های زیر به صورت مستقیم تماس بگیرید.

آدرس: کرج، درختی، روبروی فروشگاه امیران جنب پیتزا سیب 360 پ ۱۸ واحد ۱۰ ط ۵ ساختمان سیلور
شماره تماس: ۰۹۱۲۵۶۱۴۸۳۴
آدرس اینستاگرام: instagram

وکیل فرهاد موسوی

وکیل فرهاد موسوی

وکیل سید فرهاد موسوی وکیل پایه یک دادگستری کرج، با شماره پروانه: 34128 و تجربه و رزومه درخشانی که دارد توانسته است در امور وکالت همچون، ملکی، کیفری، خانواده، ثبتی، بانکی، دیوان عدالت و… نقش موثری داشته باشد و تا به الان بیش از 95 درصد رضایت از سمت موکلان خود داشته است. سید فرهاد موسوی وکیل پایه یک دادگستری کرج، فارغ التحصیل در رشته حقوق و کارشناسی ارشد حقوق خصوصی میباشد و همچنین سید فرهاد موسوی را می‌توان به عنوان یک وکیل کارکشته و خبره کرج معرفی کرد که براساس تخصص و دانش خوب در تمام دعاوی قبول پرونده می‌کند.

آدرس: کرج، عظیمیه – ۴۵متری کاج-جنب پل ازادگان-ساختمان رضا-ط۴-واحد۱۶
شماره تماس: 02632543202 , 09128660286
آدرس اینستاگرام: instagram

وکیل فرشته شهبازی

وکیل فرشته شهبازی

وکیل فرشته شهبازی وکیل پایه یک دادگستری استان البرز، با شماره پروانه: ٣٢٠٣٥ فارغ التحصیل در مقطع کارشناسی ارشد حقوق خصوصی، خانم فرشته شهبازی با تجربه سال‌ها وکالت در زمینه‌های مختلف، دانش خود در زمینه حقوقی را به موکلین اثبات نموده است و به یکی از بهترین وکلای کرج از نظر مردم کرج تبدیل شده است که موفقیت پرونده حقوقی خود را به 95 درصد رسانده است و رضایت موکلان خود را به همراه دارد، برای اطلاعات بیشتر، مشاوره و رزرو نوبت میتوانید با شماره های زیر به صورت مستقیم تماس بگیرید.

آدرس: کرج، عظیمیه، میدان مهران- برج ماندگار طبقه 7 واحد 703
شماره تماس: 02634981261

وکیل یوسف شاه نظری

وکیل یوسف شاه نظری

وکیل یوسف شاه نظری وکیل پایه یک دادگستری کرج، با شماره پروانه: ۱۴۰۱۰۵۰۵۰۴۱۲۲۵۲۲ یکی دیگر از بهترین وکلای کرج از نظر مردم با درصد قبولی پرونده 95 درصد می باشد، ایشان قبولی در رتبه ۳ کانون وکلا و ۷ در اختبار استان البرز، مشاوره و قبول کلیه دعاوی (ملکی، ارث) آماده خدمت رسانی می باشد، برای اطلاعات بیشتر، مشاوره و رزرو نوبت میتوانید با شماره های زیر به صورت مستقیم با ایشان تماس بگیرید.

آدرس: کرج-خ مطهری-جواد اباد-نبش کوچه شهید ستار لطفی-ساختمان امیر-پ۱۸۰-ط۷-واحد۱۱
شماره تماس: ۰۹۳۶۶۳۹۴۸۱۲
آدرس اینستاگرام: instagram

وکیل آزاده صابری

وکیل آزاده صابری

وکیل آزاده صابری وکیل پایه یک دادگستری کرج، با شماره پروانه: ۱۳۹۹۰۵۰۵۰۴۱۱۲۱۵۱ یکی دیگر از بهترین وکلای کرج از نظر مردم با درصد قبولی پرونده 95 درصد می باشد، ایشان تخصص دعاوی خانواده و طلاق می بانشد که همواره بهترین رضایت از سمت موکلان خود را دارند، برای اطلاعات بیشتر، مشاوره و رزرو نوبت میتوانید با شماره های زیر به صورت مستقیم با ایشان تماس بگیرید.

آدرس: کرج- بلوار ملاصدرا
شماره تماس:

وکیل یاور چراغی

وکیل یاور چراغی

وکیل یاور چراغی وکیل پایه یک دادگستری کرج، با شماره پروانه: ۱۴۰۰۰۵۰۵۰۴۱۲۲۶۳۵ یکی دیگر از بهترین وکلای کرج از نظر مردم با درصد قبولی پرونده 95 درصد می باشد، ایشان تخصص دعاوی خانواده، ثبتی، کیفری، ملکی و… می باشد که همواره بهترین رضایت از سمت موکلان خود را دارند، برای اطلاعات بیشتر، مشاوره و رزرو نوبت میتوانید با شماره های زیر به صورت مستقیم با ایشان تماس بگیرید.

آدرس: کرج- بلوار ملاصدرا
شماره تماس:

یک وکیل ماهر چه خصوصیاتی دارد؟

آیا تاکنون حین انتخاب وکیل از خودتان پرسیده‌اید ویژگی های یک وکیل پایه یک دادگستری متخصص چیست؟ واقعیت‌اش را بخواهید اگر قصد دارید مشکلتان را برای همیشه حل کنید و برای مدت‌ها سراغی از دادگاه و شورای حل اختلاف نگیرید، باید حتما از یک وکیل کاربلد کمک بگیرید. انتخاب وکیل در کرج نیز که دیگر از همه جای ایران سخت‌تر است. زیرا در این شهر جرایم و تعارض‌ها به علت عدم یک‌دستگی قومیتی پررنگ‌تر از سایر شهرهای ایران است. البته اگر تهران را فاکتور بگیریم. راستش اصلا یکی از مشکلاتی که کرج را به شهری جرم‌خیز بدل کرده، همسایگی آن با غول شهرهای ایران یعنی تهران است.

تنها 3 گام برای مشکل حقوقی شما در کرج وجود دارد!

تنها 3 گام برای مشکل حقوقی شما در کرج وجود دارد!

  • 1) ملاقات حضوری با بهترین وکیل کرج:

شما در حضور مستقیم وکیل از تمام جزئیات پرونده وکیل خود را آگاه میکنید و وکیل کرج با ابعاد گسترده تری پرونده شمارا مورد ارزیابی قرار میدهد و همین موضوع باعث میشود درصد پیروزی شما در پرونده بالاتر برود.

  • 2) بستن قرارداد با وکیل (عقد قرارداد):

در این مرحله بعد از توجیه شدن وکیل و آگاهی کامل به پرونده میتوانید در صورت رضایت، با وکیل مورد نظر قرارداد وکالت ببندید و وکیل کار خود را شروع کند.

  • 3) پشتیبانی وکیل از پرونده شما:

از ابتدا عقد قرارداد با وکیل، شما میتوانید در مرحله به مرحله روند پرونده رسیدگی و سوال کنید، و مطمعن باشید که وکیل مورد نظر انتخاب شده توسط شما به صورت کامل شمارا پشتیبانی کند و همراه شما باشد تا به نتیجه رسیدن پرونده.

وکیل ماهر باید برخوردار از ویژگی‌های زیر باشد:

⦁ وکیل متخصص و کاربلد پیش از هر چیزی یک شنونده خوب و متمرکز است. او باید بتوانند تک‌تک کلمات موکل خود را بشنود و مورد تجزیه و تحلیل قرار بدهد.

⦁ وکیل ماهر باید قدرت پاسخگویی بالایی داشته باشند. وکیل باید بتواند به بیان ساده درباره قوانین و گره‌های حقوقی کار به همه ذینفعان پاسخ مناسب بدهد. بسیاری از وکلای کم‌توان از این مهارت بی‌بهره هستند.

⦁ وکیل کاربلد کسی است که می‌تواند بسیار شفاف، گزیده و بدون لکنت سخن بگوید. مهارت‌های گفتاری برای یک وکیل متخصص بسیار حائز اهمیت هستند.

⦁ قدرت درک بالا نیز برای وکلا ضروری است. مخصوصا در شهری چون کرج که اقوام گوناگون حضور دارند، وکیل باید به اصطلاح معروف با شنیدن «ف» به «فرحزاد» برود و بازگردد. انسان‌های مختلف شیوه بیان متفاوتی دارند. برخی خودشان همه جزئیات را شرح می‌دهند و برخی دیگر کم‌سخن هستند و باید نکات لازم را از زیر زبان‌شان بیرون کشید. وکیل ماهر حرف همه را می‌فهمد. از بی‌سوادترین آدم‌ها تا تحصیل‌کرده‌ترین آنها.

⦁ وکلای ماهر قدرت نویسندگی بالایی دارند و می‌توانند آنچه از موکل خود شنیده‌اند را به زبان قانون و در چارچوب‌های رسمی به رشته تحریر در بیاورند. نوشتن متون حرفه‌ای حقوقی مهارتی است که شاید در ظاهر همه وکلا از آن برخوردار باشند اما در حقیقت همه این قدرت و مهارت را به قدر کفایت ندارند.

⦁ ضروری است یک وکیل در کرج بتواند با اعتماد به نفس بالا با هر شخصی تعامل کند و مهارت‌های ارتباطی گسترده‌ای داشته باشد. حتی وکلای متخصص زبان بدن را به خوبی می‌دانند و ذهن طرف مقابل را در راستای برقراری یک ارتباط موثر می‌خوانند. وکیل کرج به همان دلایلی که پیش‌تر عنوان کردیم بیشتر از وکلای فعال در سایر شهرها به این مهارت احتیاج دارد.

⦁ روحیه پژوهشگری باید در وجود یک وکیل متخصص وجود داشته باشد. اگر یک وکیل نتواند با محققان دادگاه ارتباط صحیح برقرار کند و در مواقع نیاز تحقیقات و پژوهش‌های لازم را از کانال صحیح انجام بدهد، بی‌تردید در یک شهر مهاجرنشین دچار مشکل می‌شود. وکیل در کرج حتی با اتباع خارجی افغانستانی، پاکستانی، هندی و چینی نیز سر و کار دارد.

⦁ قدرت تجزیه و تحلیل در لحظه برای وکیل اهمیت ویژه‌ای دارد. وکیل در کرج به علت ترافیک تعارض‌ها و چالش‌های زیادی که روزانه با آن مواجه می‌شود ضروری است بتواند در لحظه وقایع را به کمک قوانین حقوقی تجزیه و تحلیل کند تا به تصمیم مناسب برسد.

⦁ شاید برخلاف تصور شما باشد اما نوآوری و خلاقیت در کار یک وکیل بسیار حائز اهمیت است. وکیل کرج زمانی متخصص محسوب می‌شود که بتواند برای مشکلات مختلف و بعضا عجیب و غریب راه‌حل‌های خلاقانه در چارچوب قانون بیابد. تصورش را بکنید شما یک وکیل در کرج هستید. این کار بسیار پیچیده است. از یک طرف با شرایط ناپایدار مواجه هستید، از سوی دیگر چارچوب‌های قانونی را در برابر خود می‌بینید و از دیگر سو باید به دنبال راهی نوآورانه برای فرار از مخمصه باشید.

⦁ وکیل حرفه‌ای برخوردار از قدرت قضاوت و داوری بالایی است. دادگاه‌ها در شهرهای مهاجرنشین سراسر جهان از جمله کرج شلوغ هستند و زمان در آنها فشرده است. وکیل کرج باید بتواند قضاوت مناسبی در خصوص پرونده موکل‌اش داشته باشد و با در نظر گرفتن منطق دادخواست خود را تقدیم دادگاه کند. به نوعی وکیل متحصص ضروری است بتواند روند قضاوت را تشخیص بدهد و بر اساس آن شاید حتی در لحظه استراتژی تازه‌ای در راه دفاع از موکل خود در ذهن‌اش تدوین کند.

روش انتخاب بهترین وکیل در کرج

روش انتخاب بهترین وکیل در کرج

انتخاب وکیل مناسب در کرج امری حیاتی است. برای این کار می‌توانید از راه‌های مختلفی مانند مراجعه به دفاتر وکلا، جستجو در اینترنت، مشورت با اشنایان و دوستان و استفاده از نظرات و تجربیات دیگران استفاده کنید. در هنگام انتخاب بهترین وکیل کرج، به تخصص و تجربه وکیل، هزینه‌های خدمات و همچنین شیوه ارتباط و همکاری با مشتریان توجه کنید. ما در مجموعه این مسیر راه آسان کرده ایم، در بالا بهترین وکیل های کرج را به صورت لیستی برای شما به نمایش گذاشته ایم شما میتوانید با هرکدام به صورت مستقیم تماس داشته باشید.

خدمات حقوقی وکلای کرج

وکیل در کرج انواع خدمات حقوقی را در اختیار موکلان خود قرار می‌دهند. این خدمات شامل مشاوره حقوقی، تدوین قراردادها، نمایندگی در دادگاه‌ها، حل و فصل اختلافات و سایر خدمات حقوقی مرتبط با قوانین و مقررات کشور می‌شود. وکلای حقوقی در کرج به دانش و تجربه کافی در زمینه قوانین و مقررات مختلف برای ارائه بهترین خدمات حقوقی متکی هستند.

وظایف یک وکیل در کرج چیست؟

شاید این کلمات را نتوان به صورت عمومی یک وظیفه دانست اما «اراده و پشتکار» برای وکیل در کرج یک وظیفه است. همچنین وکیل در کرج باید بتواند به طور دائم مهارت‌های نرم و سخت را در وجود خودش تقویت کند و یادگیرنده باشد. در مجموعه وکالت تاپ شما دقیقا با خیل عظیمی از وکلای برگزیده و مسئولیت‌پذیر روبه‌رو هستید. سامانه‌ای که کارتان را برای انتخاب وکیل، متناسب با مشکل آسان خواهد کرد.

کلیه امور حقوقی، ملکی، کیفری، دعاوی خانواده، شهرداری، ثبتی، ارث و امور حسبی در این گروه وکالتی قابل پیگیری هستند. انتخاب بهترین وکیل کرج آسان نیست و به پرس‌وجوی زیادی نیاز دارد اما وکالت تاپ با برخورداری از یک جامعه متخصص شامل 3 هزار وکیل برجسته، قریب به 9 هزار دفاع موفق، بیش از 8.932 حقوق بازیابی شده، بالغ بر 45.784 مشاوره و جلب 99 درصدی رضایت مشتریان کار را برای شما ساده کرده است.

نحوه تماس و رزرو وقت با بهترین وکیل در کرج

نحوه تماس و رزرو وقت با بهترین وکیل در کرج

برای تماس با بهترین وکیل کرج مورد نظر و رزرو وقت، می‌توانید به دفتر مجموعه حقوقی وکالت تاپ در کرج وکیل تماس تلفنی بگیرید و درخواست خود را برای رزرو وقت مطرح کنید. همچنین، می‌توانید از طریق ایمیل یا فرم تماس در وبسایت درخواست خود را ارسال کنید. میتوانید به صورت مستقیم با شماره گیری این شماره با بهترین وکیل کرج تماس مستقیم داشته باشید. در هر صورت، مهم است که اطلاعات مربوط به پرونده خود را به وکیل ارائه دهید تا وی بتواند برای ملاقات با شماآمادگی لازم را داشته باشد.

کلام آخر

انتخاب وکیل کرج را سرسری نگیرید و با استفاده از روابط محلی و توصیه دوستان و آشنایان وکیل انتخاب نکنید. هر وکیل در حوزه‌های خاصی متخصص است و نمی‌توان همه امور را از یک وکیل به صرف رابطه فامیلی یا آشنایی درخواست کرد، حتی اگر خود او بپذیرد. اگر می‌خواهید در شهری چون کرج به سرعت مشکلات قضایی خود را برطرف کنید، ضروری است کار را به کاردان بسپارید.

با اتمام این مقاله، امیدواریم که توانسته باشیم راهنمایی کافی برای پیدا کردن بهترین وکیل در کرج را ارائه دهیم. بر اساس تخصص و تجربه وکیل، به عنوان یک همراه قانونی در پرونده شما، می‌تواند نقش مهمی در حل و فصل مسائل حقوقی شما ایفا کند.

چه کسی مجموعه وکالت تاپ را مدیریت می‌کند؟

با مطالعه آمار بالا حتما از خود می‌پرسید چه کسی مدیریت این مجموعه عظیم و پرچالش را بر عهده دارد. در پاسخ باید بگوییم همه امور مدیریتی در وکالت تاپ بر عهده جناب آقای احمد میرشاه محمد، از بنام‌ترین وکلای پایه یک دادگستری است.

آیا وب‌سایت وکالت تاپ خدمات آنلاین ارائه می‌دهد؟

بله. می‌توانید با استفاده از وب‌سایت وکالت تاپ رزرو آنلاین داشته باشید و مقدمات اخذ وکیل را به صورت برخط انجام بدهید.

آیا می‌توانم بهترین وکیل در کرج را بدون مراجعه به دفاتر حقوقی پیدا کنم؟

بله، می‌توانید با استفاده از منابع آنلاین مانند وبسایت‌های حقوقی و فهرست‌های وکلای رسمی بهترین وکیل در کرج را پیدا کنید. همچنین، می‌توانید نظرات و تجربیات دیگران را درباره وکلای کرج مطالعه کنید.

چگونه می‌توانم وقت ملاقات با وکیل را رزرو کنم؟

برای رزرو وقت ملاقات با وکیل مورد نظر، می‌توانید با تماس تلفنی با شماره (02634981261 ) تماس بگیرید و یا ارسال ایمیل به دفتر وکیل درخواست خود را اعلام کنید و وقت مناسب برای ملاقات را تعیین کنید. همچنین، می‌توانید از طریق فرم تماس در وبسایت وکیل درخواست خود را ارسال کنید.

منبع: وکالت تاپ

4.4/5 - (31 امتیاز)

‫13 دیدگاه ها

  1. درود بر شما و تیم قویتون، خدا خیرتون بده ممنونم از اقای قربانی که راهنماییم کرد و بنده رو با بهترین وکیل داخل کرج که آقای میرشاه هست معرفی کرد، بزرگ ترین‌ دغدغه بنده رو حل کردید، درود بر شرفتون.
    عزیزی هستم

    1. سلامت سرزنده باشید سرکارخانم عزیزی، باعث افتخار تیم ما است که توانستیم به شما کمک کنیم.

  2. درود بر شما، بنده یک پرونده در خصوص ملک دارم (سرقفلی) و تمامی مدارک و اسناد موجود هست که بیشتر از 4 وکیل درکرج مراجعه کردم ولی متاسفانه به نتیجه مطلوبی نرسیدیم، بنده تعریف شمارو خیلی شنیدم، و اینکه شما چطور میتونید در این زمینه به بنده کمک کنید، مجتبی حسینی هستم ممنون میشم پاسخ بدید باتشکر.

    1. درود بر شما آقای حسینی عزیز، باعث افتخار ما می باشد که به شما کمکی کرده باشیم، لطفا در قسمت تماس باما وب سایت با یکی از تلفن های دفتر تماس بگیرید تا به صورت کامل توضیحات لازم به شما داده شود، باتشکر

  3. سلام و عرض ادب، بنده به یک مشکل ملکی برخورد کردم که الان میشه گفت پیش 3 تا از وکیل های کرج رفتم و نتیجه ای نگرفتم درصورتی که تمامیه مدارک و اسناد موجود می باشد، اما نمیتونن کمک کنن، لطفا راهنماییک گنید جناب میرشاه تعریف شمارو خیلی شنیدیم. چطور میتونم باهاتون یک ملاقات حضوری داشته باشم؟

    1. درود برشما آقای مجلل، جناب میرشاه طبق رزومه که دارند تقریبا بیش از 95 درصد پرونده های ملکی رو به پیروزی رساندند، میتونید با شماره های داخل سایت تماس بگیرید که به صورت مستقیم با آقای میرشاه وصلتون کنم.

  4. سلام وقتتون بخیر، من از آقای قربانی تشکر میکنم که بنده رو به آقای میرشاه بهترین وکیل کرج میشه گفت منو معرفی کرد، مشکلی که بنده داشتم در حوزه ملک پیش 4 تا از وکیل های کرج رفتم و متاسفانه مشکلم مرتفع نشد، که آقای میرشاه در حق بنده لطف کردن و به بهترین شکل ممکن بنده رو راهنمایی کردن و تونستیم به نتیجه دلخواه برسیم. فقط خواستم یک تشکری کرده باشم. خدا خیرتون بده

  5. سلام من در سال 85ب جرم اقامت غیر مجاز رفتم زندان و بعدش حکم برائت صادر شد، الان به مشکل خوردم و گواهینامه رانندگی منو تمدید نمیکنند میگن سابقه داری ،راهی وجود داره کلا پاکش کنم ،کسی متوجه کمکم کنه ممنون میشم

  6. سلام خسته نباشید، یک سوالی داشتم و این سوال خیلی ذهنمو درگیر کرده ممنون میشم جواب بدید!

    آیا شاغل بودن و شدن خانم باید حتما رضایت شوهر داشته باشد؟

    ممنون

    1. باسلام و احترام.
      شوهر ممکن است زن خود را از کاری که منافی مصالح خانوادگی یا حیثیت همسرش باشد منع کند. تشخیص آن به عهده قاضی است.

  7. سلام، خواستم اینجا یک تشکری کنم که سایت وکالت تاپ بنده رو به آقای میرشاه معرفی کرد و تونستن توی کمترین مدت حضانت فرزندمو بگیرم. خدا بهتون برکت بده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا