وکیلوکیل کیفری

معرفی بهترین وکیل کیفری در کرج⚖️ از نگاه مردم در سال [1402]

سال‌هاست قوانین در حال تکامل هستند. هر کاستی، خلل و نقصی کم‌کم اصلاح میشود، اما کماکان یک مسئله مهم وجود دارد؛ قانونها بسیار پیچیده هستند! این پیچیدگی باعث می‌شود اغلب جامعه نتوانند منظور قانون‌گذار را متوجه شوند. برای رفع این موضوع، جامعه وکلا در حال خدمترسانی به افرادی هستند که قصد دارند بهواسطه وقوع جرمی، از مسبب حادثه شکایت کنند. تیم «وکالت تاپ» با همکاری چندین وکیل کیفری در کرج، یکی از تیم‌هایی است که با تلاشهای خود توانسته نظر مثبت مراجعه‌کنندگان را جلب کند.

وکیل کیفری در کرج

زیرا تمامی وکلای مشغول و فعال در این موسسه، در زمره وکلایی هستند که پرونده‌های متعددی را در شعب مختلف کیفری سراسر کشور در دست داشتهاند. موضوعات کیفری مباحثی هستند که قانون‌گذار برای آنها مجازات در نظر گرفته است و طبق مواد قانون مجازات اسلامی، فرد خاطی در صورت احراز اتهام منتسب به او، به مجازات قید شده در محکومیتش، محکوم خواهد شد و در نهایت، مجازات مذکور، توسط اجرای احکام کیفری به معرض اجرا درمیآید. از آنجایی که قانون‌گذار در اغلب مواد قانونی، هم مجازات خفیف و هم مجازات شدید را قید کرده است، ضروری است با مراجعه به یک وکیل کیفری در کرج که تخصص فوقالعادهای در موضوعات کیفری دارد، از شرایط تخفیف یا تشدید مجازات برای مجرم آگاه شوید.

لیست بهترین وکیل کیفری در کرج

در دستگاه قضایی، دو نوع دعوی حقوقی و کیفری وجود دارد. همانطور که میدانید پرونده های کیفری جزء مسائل حقوقی بسیار مهم می باشد زیرا ارتباط مستقیم با آبروی انسان، جان و مال دارد به همین دلیل انتخحاب یک وکیل حاذق و قابل اعتماد در پرونده های کیفری بسیار حائز اهمیت می باشد.ما در اینجا بهترین وکیل های کیفری استان البرز را به شما معرفی کردیم.

وکیل رضا باری

وکیل رضا باری

وکیل رضا باری به شماره پروانه ۱۳۹۸۰۵۰۵۰۴۱۲۲۰۵۶، وکیل پایه یک دادگستری استان البرز می باشد. ایشان جزء بهترین وکیل کیفری شهر کرج می باشد که بدون درنظر گرفتن منافع خود برای اهداف موکل خود تلاش می کند تا دفاعیات مناسب و کارآمدی را ارائه دهدو پرونده ها به نتایج مطلوب می رساند. برای مشاوره مستقیم می توانید با شماره درج شده تماس بگیرید.

آدرس: کرج-گوهردشت-فلکه اول-خ قائم-قائم ۱-پ۱۷-واحد ۱
شماره تماس: ۰۹۱۲۰۸۲۴۰۵۱

وکیل میلاد حسین زاده فردمقدم

وکیل میلاد حسین زاده فردمقدم

وکیل میلاد حسین زاده فردمقدم به شماره پروانه ۱۴۰۰۰۵۰۵۰۴۱۲۲۴۰۰، وکیل پایه یک دادگستری استان البرز می باشد. ایشان در دعاوی های کیفری، ملکی، مالی، ثبتی، طلاق و غیره مشغول به فعالیت در شهر کرح می باشد و به عنوان بهترین وکیل کیفری در استان البرز توسط مردم شناخته شده است. برای مشاوره مستقیم با ایشان می توانید با شماره درج شده تماس بگیرید.

آدرس: کرج-عظیمیه-حد فاصل ازادگان و میدان طالقانی-برج قائم-ط۳-واحد ۳۰۶
شماره تماس: ۰۹۱۲۲۶۴۸۵۴۴

وکیل علی خزایی

وکیل علی خزایی

وکیل علی خزایی به شماره پروانه ۱۳۸۴۰۵۰۵۰۴۱۲۰۲۴۲، وکیل پایه یک دادگستری استان البرز می باشد. اگر به دنبال یک وکیل حاذق و کار بلد در زمینه پرونده های کیفری می گردید ایشان جزء بهترین وکیل کیفری در استان البرز شناخته شده است و درصد رضایت بالایی از سمت موکلان و مردم دارد.

آدرس: کرج
شماره تماس:

وکیل المیرا شایگان پور

وکیل المیرا شایگان پور

وکیل المیرا شایگان پور به شماره پروانه ۱۳۹۳۰۵۰۵۰۴۱۱۱۴۵۶، وکیل پایه یک دادگستری استان البرز می باشد. ایشان در تمامی امور حقوقی و وکالتی فعالیت دارد و به تمامی قوانین حقوقی اشراف و تسلط کامل دارد یک وکیل خوب باید فنون مذاکره را بداند و در گویش کاملأ مسلط عمل کند.

آدرس: کرج
شماره تماس:

وکیل سروناز ذاکرزاده

وکیل سروناز ذاکرزاده

وکیل سروزناز ذاکرزاده به شماره پروانه ۱۳۹۴۰۵۰۵۰۴۱۱۱۴۴۰، وکیل پایه یک دادگستری استان البرز می باشد. وکیل اعظم مقامی وکیل پایه یک دادگستری و دارای تخصص بالایی در زمینه های مختلف حقوقی است. متخصص در انواع موضوع طلاق، ملکی، خانوادگی، کیفری و غیره می باشد.

آدرس: کرج
شماره تماس:

یک وکیل ماهر چه خصوصیاتی دارد؟

وکیل پایه یک دادگستری به عنوان مدافعان حقوق جامعه، باید در وهله اول، اطلاع کامل از مباحث حقوقی و کیفری داشته باشند. مطالعه روزمره و بدون وقفه، باعث می‌شود به ریزترین ابهامات و موضوعات اتفاق افتاده در پرونده، واقف شوند. اشراف کامل به نگرش قضات، موضوع دومی است که بایستی در لیست خصایص یک وکیل ماهر قید گردد.

درهرحال آشنایی با نگاه قاضی به قانون و تفسیر خاص او از کلمات و واژههای درج شده در دادخواستها یا شکواییه ها، میتواند برگ برنده برای اصحاب دعوا قلمداد شود. وکیل کیفری در کرج، بسته به تعداد پروندههای مطروحه خود در دادگاه، نسبت به قضات، برخورد و نگرش آنها، آگاهی کامل پیدا میکند. در نتیجه، یک برگ برنده نسبت به دیگر وکیل در کرج در دست دارد.

خصوصیت بعدی یک وکیل ماهر، توانایی دفاع از خواسته موکل خود است. زیرا بیان خالی از ابهام در محضر قاضی، در بهثمر رسیدن یک پرونده، خصوصاً یک پرونده کیفری، بسیار مهم است. بنابراین فن بیان وکیل و آمادگی ایشان در بیان خواسته‌های قانونی موکل خود، یک موضوع مهم تلقی می‌شود. خصوصیت مهم دیگر یک وکیل ماهر، آگاهی کامل از حقوق شاکی و مجرم است.

زیرا چنانچه افراد از حقوق قانونی خود اطلاع کافی نداشته باشند، نمیتوانند بهنحوی مطلوب از حقوق خود دفاع کنند. چون مواردی که بهعنوان جرم در قانون قید شده، تحت عناوینی خاص ذکر شده است. مثلا کلاهبرداری شرایط خاص خود را دارد و هرگز نمیتوان جرمی دیگر را تحت عنوان کلاهبرداری پیگیری کرد.

وظایف یک وکیل کیفری در کرج چیست؟

 

وکلا می‌توانند بدون هیچ محدودیتی در هر موضوعی به وکالت بپردازند، خواه موضوع مذکور یک موضوع مدنی باشد، خواه یک موضوع کیفری. اما از آنجایی که حساسیت موضوعات کیفری بسیار مهم‌تر از موضوعات حقوقی است، بنابراین وظایف مهم‌تری بر عهده وکیل کیفری خواهد بود. یک وکیل کیفری وظیفه دارد در ابتدای امر، خواسته موکل خود را بشنود و اتفاقات و پیشامدهای مرتبط با جرم بهوجود آمده را مطابق مستندات ارائه شده از جانب شاکی، در کنار هم قرار دهد.

زیرا یافتن یک رابطه میان اتفاقات و مرتبط کردن موضوعات مذکور بسیار مهم است. چه بسا یک جرمی اتفاق افتاده و شخص شاکی هم از جرم مذکور متضرر شده باشد اما نتوان ضرر بهوجود آمده را به فعل یا ترکفعل متهم مرتبط کرد. در اینصورت، قاضی حکم محکومیتی برای متهم صادر نمی‌کند و با رد درخواست شاکی، حکم برائت برای متهم صادر می‌کند.

بنابراین وکیل کیفری در کرج باید در همان آغاز کار، به متضرر از جرم توضیح دهد که آیا شکایت او میتواند به نتیجه ختم شود یا خیر. اگر چه هیچ وکیلی نمیتواند با قاطعیت راجعبه امور قانونی، اعم از شکایت کیفری یا طرح خواسته مدنی اظهارنظر کند، زیرا این قاضی است که رای و حکم صادر می‌کند و حرف قاضی ختمکننده شکایت و دعوای مطروحه است.

ویژگی های یک وکیل متخصص وکیل کیفری چیست؟

 

اولین سوال اغلب جامعه این است که وکیل کیفری در کرج باید چه ویژگیهایی داشته باشد. در تیتر قبلی گفتیم که طبق قانون هر کس پروانه وکالت داشته باشد، می‌تواند در هر موضوعی وکالت کند و هیچ محدودیتی نخواهد داشت. اما توانایی وکیل میتواند در بهثمر رسیدن یک نتیجه مطلوب و ایدهآل مثمرثمر باشد.

زیرا قانون‌گذار و شرع، قاضی را فردی نابینا می‌دانند، که با راهنمایی و هدایت اصحاب دعوا، میتواند اقدام به صدور رای کند. بنابراین یک وکیل کیفری در کرج باید چشمی بینا برای قاضی باشد و با تکیه بر دانش خود، قاضی را به سمت و سوی یک رای منطبق بر واقعیت، سوق دهد. یکی دیگر از ویژگی‌های مهم وکیل،

لزوم احاطه کامل او به تمام قوانین است و استنباط و استدلال ایشان از مواد قانونی، کلید حل مشکل خواهد بود. زیرا وکیل میتواند راه تاریک را برای قاضی روشن سازد و تلاش کند قاضی را در راه درست بهسوی احقاق حق هدایت کند.

وکالت تاپ؛ یک تیم کیفری قوی

 

موسسات فراوانی در حوزه وکالت در حال فعالیت هستند اما یکی از نقاط قوت تیم وکالت تاپ، حضور بیش از هزار وکیل و مشاور حقوقی در این تیم است. وکلایی که به عنوان وکیل کیفری در کرج در حال حاضر مشغول به کار در موسسه هستند، با داشتن پروانه وکالت دادگستری می‌توانند در تمام موضوعات کیفری در جلسات دادگاه حضور پیدا کنند. تعداد وکلای فعال در این موسسه، یک هدف بزرگ را دنبال می‌کند و آن، به‌دست آوردن رضایت مراجعهکنندگان است.

رضایت مذکور، نتیجه روحیه گروهی مجموعه است، زیرا تمام وکلای مجموعه با تکیه بر دانش خود و کسب مشورت با دیگر همکاران، در سنگین ترین پرونده های کیفری موفق بوده اند. مجموعه وکلا، تحت مدیریت جناب آقای احمد میرشاه وکیل پایه یک دادگستری، مشغول به فعالیت هستند که خود، از وکلای مشهور کشور به شمار می‌رود. موسسه وکالت تاپ، پرونده‌های فراوانی را در شعب مختلف سراسر کشور پذیرش کرده و در حال حاضر پاسخگوی سوالات کیفری هموطنانی است که به دنبال وکیل کیفری در کرج هستند.

سوالات متداول

آیا وکیل کیفری در کرج میتواند در دیگر دادگاههای کشور اقدام به وکالت کند؟

تمام وکلا صرف داشتن پروانه وکالت، میتوانند بدون هیچ محدودیتی در تمام نقاط کشور اقدام به وکالت کنند. البته وکلا می‌توانند با جلب نظر موکل خود توکیل در وکالت کنند.

وکلای خانواده میتوانند پیگیر موضوعات کیفری باشند؟

از آنجایی که بعضی موضوعات هم واجد جنبه کیفری هستند و هم جنبه مدنی دارند، میتوان بدون دغدغه، با یک وکیل برای انجام همزمان خواستههای مدنی و کیفری، قرارداد امضا کرد.

کلام آخر

در پایان، این موضوع را در نظر بگیرید که قانون مجازات اسلامی چون برای مجازات افراد مجرم تهیه و تدوین شده، بسیار سختگیرانه به رشته تحریر درآمده است. بنابراین چه در جایگاه شاکی هستید، چه به عنوان متهم به دادگاه فراخوانده شده‌اید، ضروری است در اولین قدم به ملاقات یک وکیل کیفری بروید تا از مسئولیت های قانونی که ممکن است برعهده شما قرار گیرد، مطلع شوید.

5/5 - (6 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا