وکیلوکیل ملکی

معرفی بهترین وکیل سرقفلی در کرج در سال (1402) از نگاه مردم

انتخاب یک وکیل حرفه ای و قابل اعتماد در زمینه کاری از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است، درواقع یک وکیل خوب و حاذق است که در سرنوشت پرونده و جلوگیری از شکست پرونده تأثیر بسزایی دارد،در ادامه ما به معرفی بهترین وکلای سرقفلی و امور ملکی در کرج پرداختیم که انتخاب برای کسانی که نیاز به یک وکیل حرفه ای در زمینه سرقفلی دارند آسان تر شود.

وکیل سرقفلی در کرج

لیست بهترین وکیل سرقفلی در کرج

نام وکیل شماره تماس آدرس دفتر
وکیل مهران اهتمام 09103501470 کرج، 3 راه گوهردشت، بلوار یادگار امام، نبش کوچه بلال 7،برج نور هشتم، طبقه 3، واحد 8
وکیل ایمان آریامنش ۰۹۱۲۰۲۲۱۰۷۰ کرج-چهارراه نبوت-جنب برج پارسه-مجتمع ابن سینا-ط۲-واحد ۷
وکیل آرزو امیرلو کرج
وکیل ابوالفضل امین رنجبر کرج
وکیل الناز پیله وری سلماس کرج

وکیل مهران اهتمام

وکیل مهران اهتمام

وکیل مهران اهتمام با شماره پروانه وکالت : ۱۳۹۹۰۵۰۵۰۴۱۲۲۱۸۵ به عنوان وکیل متخصص در مسائل سرقفلی و ملکی با دانش، تجربه و تخصص گسترده در زمینه سرقفلی که زیرمجموعه دعاوی ملکی است به شما در مسائل سرقفلی ملک شما کمک می کند. مهران اهتمام ازبرجسته ترین وکلای پایه یک دادگستری و متخصص در امور ملکی همواره سعی کرده است بهترین مشاوره تخصصی ممکن را در امور ملکی به ویژه در امور سرقفلی به موکلین خود ارائه دهد.

آدرس: کرج، 3 راه گوهردشت، بلوار یادگار امام، نبش کوچه بلال 7،برج نور هشتم، طبقه 3، واحد 8
شماره تماس: 09103501470

وکیل ایمان آریامنش

وکیل ایمان آریامنش

وکیل ایمان آریامنش، وکیل پایه یک دادگستری به شماره پروانه: ۱۳۹۹۰۵۰۵۰۴۱۲۲۱۴۷ متخصص در زمینه های مختلف حقوقی و تجربه سال ها کار در زمینه دعاوی ملکی و مستقلات و کیفری را دارد، ایشان با نظرسنجی مردم جزء بهترین وکیل های استان البرز شناخته شده است که پرونده های موفق زیادی را به ثبت رسانده است، برای مشاوره میتوانید از طریق اطلاعات زیر اقدام کنید.

آدرس: کرج-چهارراه نبوت-جنب برج پارسه-مجتمع ابن سینا-ط۲-واحد ۷
شماره تماس: ۰۹۱۲۰۲۲۱۰۷۰

وکیل آرزو امیرلو

وکیل آرزو امیرلو

وکیل آرزو امیرلو وکیل پایه یک دادگستری در استان البرز به شماره پروانه: ۱۴۰۱۰۵۰۵۰۶۱۱۲۵۷۲، آرزو امیرلو با توجه به تجارب و پرونده هایی که داشته جزء وکیل های موفق در کرج شناخته شده است، ایشان در انواع دعاوی ملکی، کیفری و تجاری و غیره تسلط بالایی دارد و راهکارهای بسیار درست و کارآمدی را در اختیار مردم و موکلان خود قرار می دهد.

آدرس: کرج، هشتگرد
شماره تماس:

وکیل ابوالفضل امین رنجبر

وکیل ابوالفضل امین رنجبر

وکیل ابوالفضل امین رنجبر به شماره پروانه: ۱۳۹۹۰۵۰۵۰۴۱۲۲۱۸۹ وکیل پایه یک دادگستری می باشد، ایشان مشاوره حقوقی در کلیه دعاوی می باشد که تا کنون موکلان زیادی را به پیروزی رسانده است و تخصص بالایی در زمینه سرقفلی و دعاوی ملکی دارد،اگر به دنبال یک وکیل حاذق در استان البرز می باشید ابوالفضل امین رنجبر از توانایی بالایی در دفاع برخوردار است.

آدرس: کرج
شماره تماس:

وکیل الناز پیله وری سلماس

وکیل الناز پیله وری سلماس

وکیل الناز پیله وری سلماس وکیل پایه یک دادگستری در استان البرز به شماره پروانه: ۱۳۹۱۰۵۰۵۰۴۱۱۱۱۲۹، با توجه به سوابق کاری بررسی شده، ایشان در تمامی زمینه های حقوقی از مهارت بالایی برخوردار هستند که به ویژه از مهارت خود در زمینه دعاوی ملکی و سرقفلی استفاده بسیاری می کند، اگر به دنبال وکیل خوب در این زمینه هستید می توانید جهت مشاوره اقدام کنید.

آدرس: کرج
شماره تماس:

روش گرفتن بهترین وکیل سرقفلی در کرج

روش گرفتن بهترین وکیل سرقفلی در کرج

اگر برای باز پس‌گیری ملک خود نیاز به وکیل سرقفلی در کرج دارید یا به‌عنوان یک مستاجر در ملک دارای سرقفلی به‌کار مشغول هستید اما با مشکلاتی رو‌به‌رو شده‌اید، یا اگر قرارداد شما رو به پایان است و موجر از شما خواسته تا ملک را تخلیه کنید، می‌توانید با ما همراه شوید تا ضمن آگاهی از موارد قانونی سرقفلی، از وظایف بهترین وکیل سر قفلی در کرج نیز آگاه شوید.وکیل سرقفلی در کرج کیست؟ از جمله چالش‌های عدیده‌ای که جوامع امروزی با آن رو‌به‌رو هستند، مشکلات حقوقی است.

آگاهی از قوانین یا استفاده از تجارب یک وکیل با تجربه در هنگام عقد هر قراردادی ضروری است. مطابق سخن معروف که همیشه پیش‌گیری بهتر از درمان است، بهتر است در هنگام عقد قرارداد یا انتقال (خرید و فروش سرقفلی) به‌صورت کاملاً حرفه‌ای اقدام شود. اگر در کرج زندگی می‌کنید و به مشکلات حقوقی مرتبط با سرقفلی برخورده‌اید پیشنهاد می‌کنیم حتماً با موسسه حقوقی وکالت تاپ در کرج مشورت کنید، این مجموعه با داشتن برترین وکیل ملکی در کرج میتوانند در زمینه سرقفلی بهترین مشاوره را به شما دهند و بهترین نتیجه را حاصل نمایید.

ویژگی این چالش‌ها به گونه‌ای است که معمولاً افراد به‌تنهایی از عهده‌ی حل آن‌ها بر نمی‌آیند و ناگزیر هستند جهت بر‌طرف کردن آن حتماً از فرد دیگری که او را بهترین وکیل در کرج خطاب می‌کنند، کمک بگیرند. وکیل، تجربه و دانش حل این مسائل را کسب کرده است و می‌تواند آن را در برابر مزدی که دریافت می‌نماید در اختیار متقاضی قرار دهد. اگر وکیل مشکل سرقفلی یک ملک را حل و فصل نماید، او را وکیل سرقفلی خطاب می‌کنند.

تاریخچه‌ی سرقفلی و قانون حق کسب و پیشه و تجارت اگر بخواهیم کمی در رابطه با تاریخچه‌ی سرقفلی صحبت کنیم، باید به قانون حق کسب و پیشه یا تجارت که در سال 56 تدوین شد بپردازیم. مطابق این قانون که برای حمایت از مستاجران مراکز تجاری تدوین شد، در صورتی‌که مستاجر یک واحد تجاری پس از اتمام قرارداد شهرتی را به‌واسطه‌ی کار تجاری که انجام داده، به‌دست آورده باشد ارزش افزوده‌ی پنهان حاصل از آن برای مستاجر خواهد بود.

اگر بخواهیم کمی ساده‌تر این موضوع را در قالب یک مثال توضیح دهیم می‌توان این‌گونه بگوییم که فرض کنید شما یک مغازه را اجاره کرده‌اید و قصد دارید که در آن پیتزا بفروشید. در صورتی‌که پیتزا‌های شما غوغا و طرفداران زیادی پیدا کند، در این صورت شما توانسته‌ای برند خود را در مکانی اجاره‌ای به‌شهرت برسانید. حال اگر سر سال و با به‌پایان رسیدن موعد اجاره، موجر از شما بخواهد که مغازه را تخلیه کنید و ملک تجاری را به فرد دیگری بسپارد و آن فرد جدید در آن مکان اقدام به فروش پیتزا کند، حق شما ضایع خواهد شد. زیرا فرد جدید از شهرت و اعتبار و مشتریانی که شما برای جذب‌شان زحمت کشیده‌اید، استفاده خواهد کرد.

به همین دلیل قانون حق کسب و پیشه یا تجارت وضع گردید.قانون حق کسب و پیشه یا تجارت چیست؟در ادامه‌ی مثالی که در بالا به آن پرداختیم، قانون حق کسب و پیشه یا تجارت این گونه می‌تواند به شما به‌عنوان یک مستاجر واحد تجاری کمک کند که با پایان یافتن زمان قرارداد اجاره، موجر اجازه‌ی عدم تمدید قرارداد را نداشته باشد و قرارداد اجاره به‌صورت خودکار تمدید شود.قانون حق کسب و پیشه یا تجارت فقط به سه شرط زیر به موجر اجازه می‌دهد تا از مستاجر خود بخواهد که ملک را تخلیه کند:

  • در صورتی‌که مالک بخواهد ملک را تخریب کند یا در قالب بازسازی تغییری در آن ایجاد نماید.
  • در صورتی‌که مالک بخواهد از ملک تجاری برای سکونت خود یا خویشاوندان نزدیک استفاده نماید.
  • در صورتی‌که مالک خود بخواهد در آن ملک کسب‌و‌کار راه بیاندازد.

که این درخواست هم زمانی امکان‌پذیر است که موجر مبلغی را تحت عنوان حق کسب و پیشه یا تجارت به مستاجر بپردازد.سرقفلی چیست؟همان طور که ذکر شد قانون حق کسب و پیشه یا تجارت در سال 56 تدوین شد و این قانون پس از سال 76 همراه با تغییراتی تحت عنوان «سرقفلی» مطرح شد. برخی از تغییرات در قانون حق کسب و پیشه یا تجارت که منجر به تبدیل آن به سرقفلی شد عبارتند از:

  • یکی از مهم‌ترین مواردی که در تفاوت این دو قانون به چشم می‌خورد این است که مطابق با قانون حق کسب و پیشه یا تجارت لزومی برای درج این قانون در قرارداد وجود نداشت بلکه به‌صورت کاملاً خودکار زمانی که قرارداد تجاری منعقد می‌شد، این قانون نیز به اجرا در می‌آمد. اما در مورد سرقفلی، پس از اتمام قرارداد در صورتی‌که مالک با مستاجر به تفاهم نرسد، مستاجر باید تخلیه کند و قرارداد خود‌به‌خود تمدید نمی‌شود.
  • همان‌طور که ذکر شد حق کسب و پیشه یا تجارت به‌صورت خودکار ایجاد می‌شد اما در مورد سرقفلی اگر مالک و مستاجر در هنگام عقد قرارداد در مورد موضوع سرقفلی توافق نکنند، مستاجر در هنگام تخلیه نمی‌تواند هیچ ادعایی در این زمینه داشته باشد.

انواع سرقفلی

انواع سرقفلی معمولاً به دو نوع سرقفلی مجازی و سرقفلی واقعی تقسیم می‌شود: سرقفلی واقعیسرقفلی واقعی عبارت است از میزان پولی که موجر در هنگام عقد قرارداد از مستاجر با عنوان سرقفلی دریافت می‌کند و موظف است که در هنگام پایان قرارداد و تخلیه‌ی ملک تجاری، آن مقدار پول را بر طبق ارزش روز، به مستاجر بپردازد. از طرفی مستاجر نیز می‌تواند با دریافت مبلغی پول حق سرقفلی را به فردی دیگر اعطا کند. البته این مورد به‌شرطی امکان‌پذیر است که در قرارداد اولیه حق انتقال منافع عین مستاجره سلب نشده باشد. سرقفلی مجازیسرقفلی مجازی با نام حق کسب و پیشه یا حقوق تجاری شناخته می‌شود و به کاسب (شغل تجاری) مرتبط می‌شود. در واقع این نوع از سرقفلی به مکان تجاری تعلق می‌گیرد که کاسب در آن فعالیت دارد. میزان این حق بر اساس قوانین تعیین می‌شود.وظایف وکیل سرقفلی در کرجاز جمله مهم‌ترین وظایف وکیل سرقفلی در کرج می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • اثبات عقد اجاره بین موجر و مستاجر و مبلغی که تحت عنوان سرقفلی مورد توافق قرار گرفته، به نفع طلبکار مستاجر
  • درخواست از واحد اجرا به‌منظور صدور اخطار به موجر و توقیف مبلغ سرقفلی

سخن آخر:ویژگی‌های سرقفلی شامل موارد زیر است:

  • سرقفلی از جمله حقوق مالی است و قابل معامله، توارث و رهن است.
  • از ویژگی‌های مهم سرقفلی عدم پایداری و تغییر آن است.
  • سرقفلی با توافق طرفین برقرار می‌شود و اجبار قانونی ندارد.
4.9/5 - (9 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا